Lobby

Reply
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 1 of 10 (254 Views)

April kalendern

[ Edited ]

April.png

Mon Tues Wed Thur Fri Sat

Sun

2
The World is in Play tävling: Utmaning 5

3

4
Mass Effect 3 Fun Night

20.00 - 22.00

5
WipEout HD Fun Night

20.00 - 22.00

6

Killzone 3 Fun Night

20.00 - 22.00

7

8

9

The World is in Play tävling: Utmaning 6

10

11

12

13
Killzone 3 Fun Night 20.00 - 22.00

14

15

Battlefield 3 Fun Night

21.00 - 22.00

16
The World is in Play tävling: Utmaning 7

17

18

GT5 Fun Night

20.00 - 22.00

19
PS Vita Fun Night Everybody's Golf

20.00 - 22.00

20

21

22

Battlefield 3 Fun Night

21.00 - 22.00

23

The World is in Play tävling: Utmaning 8

24

25

26

27

28

29

Battlefield 3 Fun Night

21.00 - 22.00

30

Hej!

Sommatiden börjar närma sig och vi är nu inne på April. Här är tävlingar och Fun Nights som är planerade för månaden. På onsdag och torsdag kommer jag att hålla i en Mass Effect 3 MP och WipEout 2048 fun night så om ni vill gå med, låt mig veta så lägger jag till er på PSN. :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Re: April kalendern

Når der er Wipeout fun night, hvordan skal vi så finde den rigtige lobby/server/person?
Message 3 of 10 (218 Views)

European_Gamer wrote:
Når der er Wipeout fun night, hvordan skal vi så finde den rigtige lobby/server/person?

Fick precis reda på att mina WipEout 2048 planer inte kan gå igenom så torsdagens Fun Night ändras till WipEout HD på PS3 istället.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

DancingTurian wrote:

Fick precis reda på att mina WipEout 2048 planer inte kan gå igenom så torsdagens Fun Night ändras till WipEout HD på PS3 istället.

Jag borde kunna vara med! :smileywink:

European_Gamer wrote:

Tills det eventuellt ändras via patch så fungerar WipEout 2048 multiplayer så att servrarna försöker para ihop spelare med kontakter i deras Friend Lists så så länge vi spelar online under samma tider så borde vi droppa in i samma lobby.

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 5 of 10 (199 Views)

AoNekoAmaru wrote:
Tills det eventuellt ändras via patch så fungerar WipEout 2048 multiplayer så att servrarna försöker para ihop spelare med kontakter i deras Friend Lists så så länge vi spelar online under samma tider så borde vi droppa in i samma lobby.

Är det så? Hmm.... Om folk vill så kan vi ju alltid testa med 2048 först för att se hur det går?

Och vill bara påminna er om ME3 MP Fun Night ikväll klockan 20.00 om någon vill vara med :smileyhappy:.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 6 of 10 (184 Views)

WipEout HD Fun Night on 15 minuter! Om ni vill delta lägg till mig på PSN :smileywink:.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Rigtig fedt at der er blevet en kalender i stil med den på engelske forum. Jeg er dog flyttet hjem i en kort periode, så jeg har ikke mulighed for at deltage i april. Men i midten af Maj kan i se frem til jeg kommer og leger med! :smileyhappy:
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 8 of 10 (108 Views)

GT5 Fun Night har flyttats till imorgon och på torsdag blir det Everybody's Golf för PS Vita.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 9 of 10 (93 Views)

P.g.a nätverks - problem här på kontoret så är tyvärr dagens Fun Night inställd. Jag kommer att vara med imorgon dock :smileyhappy:.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Hej

Jeg ved godt at I alle sammen gør et fantastisk stykke arbejde med at afholde diverse Fun Nights. Men jeg har et forslag til en "Fun Night".

I dag udkommer der nemlig en demo af spillet DiRT: Showdown (fra Codemasters) som lader spillerne prøve en 8-tals bane fra spillet i single-player og en anden bane i multi-player. Var sådan en demo eventuelt noget, der var værd at prøve at afholde en Fun Night i? Alle kan jo gratis deltage og det kræver ikke at man køber et spi og da demoen er der ikke nogen, der har en urimelig fordel ved at have spillet det længere end andre.

I en kan se en video for demoen på http://www.youtube.com/watch?v=7rvojYe1JX0

PS. Når jeg skriver, at demoen udkommer i dag, så henholder jeg mig til at "the DiRT® Showdown™ demo will launch worldwide today and will be available from Xbox Live Marketplace, PlayStation Network and Steam on PC.", men den opmærksomme læser vil vide at PlayStation Store i Danmark først opdateres i morgen (den 2. maj), så måske demoen først kommer i morgen.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News