Lobby

Reply

Custom Friday Fun Nights i Juni

Hej kära gamers,

Nu med sommaren och dess oftast fina väder framme så tänkte jag experimentera lite med mina Fun Nights och erbjuda ett urval av temade kvällar som ni ska få rösta på och delta vid från och med idag. :smileyvery-happy: För varje kväll kommer jag att lista 4st spel att rösta på fram tills dagen innan själva kvällen och det spelet som fått flest röster blir det jag kör med på respektive kväll.

Urvalet för varje kväll är en blandning av nytt och äldre både i skivformat och digitalt, så här har ni chansen att damma av era klassiker och/eller upptäcka dem online med oss. För att rösta räcker det med att skriva ett inlägg i denna topic med dagen ni skulle vilja delta vid och vilket/vilka spel som ni vore intresserade av då. Får en dag inga röster så kör jag med den första i listan för den dagen men får två spel lika många röster så kan jag säkert få in sessioner av varje under respektive kvällspass. :smileywink:

Datum och tider / Dates and times (UTC/GMT + 2 timmar / hours)

Racer Action Friday (1 juni kl. 20-22):
- MotorStorm Apocalypse
- Gran Turismo 5 (Karting)
- MotorStorm Pacific Rift
- WipEout HD

War Shooter Friday (8 juni kl. 20-22):

- MAG
- Far Cry 2
- Metal Gear Online
- SOCOM Special Forces

Co-op Adventure Friday (15 juni kl. 20-22):
- Castle Crashers
- Dungeon Hunter Alliance

- Trine 2
- Dungeon Defenders

Co-op Action Friday (22 juni kl. 20-22):
- Mass Effect 3
- Uncharted 3
- Lost Planet 2
- Uncharted 2

Racer Party Friday (29 juni kl. 20-22):
- Burnout Paradise
- GTI Club + Rally Cote D'Azur
- ModNation Racers
- Smash Cars

Dagens session blir visserligen svår att hinna rösta på i god tid så ni hittar mig säkert i MotorStorm Apocalypse ikväll om inget annat röstas på. :smileytongue: Och uppskattas dessa temakvällar så har jag fler teman och spel i reserv för de följande månaderna. :smileywink:

Please use plain text.

Re: Custom Friday Fun Nights i Juni

War Shooter Friday (8 juni kl. 20-22):

- MAG
- Far Cry 2
- Metal Gear Online
- SOCOM Special Forces

Det kan lige nåes inden Metal Gear Online serverne lukker den 12. juni. (Hvis det er spillet der vælges)

Please use plain text.

[ Edited ]

Cimbrer wrote:

Det kan lige nåes inden Metal Gear Online serverne lukker den 12. juni. (Hvis det er spillet der vælges)

Det är just därför jag passar på att erbjuda det alternativet då Konami stänger Metal Gear Online servrarna fyra dagar senare, jag tror inte många av oss här har prövat det spelet men jag har nog spenderat minst lika mycket tid i den som i den härliga Metal Gear Solid 5 den kom med. :smileyhappy:

Lite extra info angående dessa Custom Friday kvällar: jag kommer att finnas online i SEN ca en halvtimme i förväg (19.30) och sätta upp en chat room för deltagarna så vi kan hålla kontakt med varandra innan och under matcherna och för att delta behöver ni endast lägga till SEN ID:n "AoNekoAmaru" i er Friend List eller skicka mig ett PM under kvällarna så kan jag skicka er invites (beroende på hur kvällens spel hanterar multiplayer invites).

Please use plain text.

AoNekoAmaru wrote:

Cimbrer wrote:

Det är just därför jag passar på att erbjuda det alternativet då Konami stänger Metal Gear Online servrarna fyra dagar senare, jag tror inte många av oss här har prövat det spelet men jag har nog spenderat minst lika mycket tid i den som i den härliga Metal Gear Solid 5 den kom med. :smileyhappy:

Jeg spillede det en del i perioden juni - september efter det blev udgivet. Men har ikke rigtigt spillet det siden, så det er tæt på 4 år der er gået, lidt skræmmende at tænke på.

Synes det mest ærgerlige ved spillet, var det unødvendige bøvl, ved at benytte Konami ID, seperat Game ID, og hvad der ellers var. De første DLC pakker var en hel udfordring at købe, da man skulle betale med netbank, og ikke som senere via PlayStation Store. 

Please use plain text.

Racer Action Friday (1 juni kl. 20-22) - MotorStorm Apocalypse

Då var kvällens chat room är uppe och jag startar igång denna Racer Action Friday med MotorStorm Apocalypse kl. 20.00 (ca 15 min från nu). Välkomna in. :smileywink:

Please use plain text.

I MGO er dit navnet til dine karakterer ikke nødvendigvis det samme som som dit SEN/PSN ID.

European_Gamer wrote:
I MGO er dit navnet til dine karakterer ikke nødvendigvis det samme som som dit SEN/PSN ID.

Om Metal Gear Online blir spelet som väljs för fredag så ska det inte vara ett problem med att hitta (Main Menu > Personal Data > Player Search) och lägga till Game ID:n "Ao Neko Amaru" till sin MGO Friend List och även utan detta så ska man kunna hitta en password-locked Free Battle om jag skapar en. Jag skulle ändå ha en chat room uppe på SEN för att kontrollera att alla hittar varandra och bestämma vilka spellägen att köra beroende på deltagandet.

Please use plain text.

War Shooter Friday (8 juni kl. 20-22) - Metal Gear Online

Kvällens chat room är uppe och jag startar igång denna War Shooter Friday med Metal Gear Online kl. 20.00 (ca 25 min från nu). Välkomna in. :smileywink:

Please use plain text.

Spørgsmål om Custom Friday Fun Nights i Juni

Hej

De eneste to spil jeg har er markeret nedenfor, så de får mine stemmer. Men hvordan står det til med hensyn til udvidelsespakker? Både Uncharted 2 og Burnout Paradise har jo en række forskellige udvidelser - skal man have dem for at kunne deltage i Custom Friday Fun Nights?

Co-op Action Friday (22 juni kl. 20-22):

- Mass Effect 3

- Uncharted 3

- Lost Planet 2

- Uncharted 2

Racer Party Friday (29 juni kl. 20-22):

- Burnout Paradise

- GTI Club + Rally Cote D'Azur

- ModNation Racers

- Smash Cars

Please use plain text.

Re: Spørgsmål om Custom Friday Fun Nights i Juni

Keldj wrote:

Men hvordan står det til med hensyn til udvidelsespakker? Både Uncharted 2 og Burnout Paradise har jo en række forskellige udvidelser - skal man have dem for at kunne deltage i Custom Friday Fun Nights?

Jag skippar vanligtvis Expansions för dessa spel om inte deltagarna kommit överens om vilka de har och om de vill köra med dessa expansions (kör man utan så är det däremot enklare för andra att hoppa in i sista minuten vare sig de har dessa expansions eller inte). Fast har man extra multiplayer-skins i Uncharted 2 och extra fordon i Burnout Paradise så är det fritt fram att använda dessa (man kan försöka komma överens om fordonsklasser men eftersom det är mer casual/party play än competitive dessa kvällar så borde alla fordon passa). :smileywink:

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News