Lobby

Reply

Mere samarbejde

Som de fleste måske har set er der relativt få medlemmer her på forummet mens der på PlayStation Danmarks facebook side alene er mere end 23.000 medlemmer. Jeg ved ikke hvem der står for den side(måske Nordisk Film), men i burde samarbejde mere så de f.eks. fortæller om alle konkurrencerne her på forummet. Så kan det godt være at de eksisterende forum-medlemmer vinder lidt færre præmier, men det er det værd hvis dem fra facebook så også kommer ind og deltager i fun nights og skaber nye diskussioner.

Registered: ‎17-04-2008
Message 2 of 6 (112 Views)

Re: Mere samarbejde

Jeg er enig i det her. Hvis man også tager den svenske og norske side med, så er det potentielt 70.000+ man når ud til. 

Ville der være noget fornuft i at have en facebook side for dette forum, som så kan lave en ugentlig opdatering til de 3 sider. Eks. en lille reminder om event kalenderen, konkurrencer og eventuelle sign-ups til turneringer i Starhawk, Battlefield 3, osv. ?

Problemet ligger vil i at det er Nordisk film der har "community opgaven" imens det er Sony der står for forummet. 

Please use plain text.

[ Edited ]

Det ser til at der er kommet lidt mere samarbejde for facebook-siden reklamerede for "Stil jeres spørgsmål til Medal of Honer: Warfighter spiludvikl​erne" tråden, og pludselig er der 6 nye danske medlemmer der skriver i tråden.

European_Gamer wrote:

Det ser til at der er kommet lidt mere samarbejde for facebook-siden reklamerede for "Stil jeres spørgsmål til Medal of Honer: Warfighter spiludvikl​erne" tråden, og pludselig er der 6 nye danske medlemmer der skriver i tråden.

Jeg har også tjekket den svenske og den norske facebook side og der står ikke noget.

Registered: ‎22-11-2011
Message 5 of 6 (49 Views)

European_Gamer wrote:

European_Gamer wrote:

Jeg har også tjekket den svenske og den norske facebook side og der står ikke noget.

De finns lite längre ner på sidorna. Det skrevs om det i Facebook Danmark sist.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

[ Edited ]

Ja, du har ret :smileyhappy: Så må vi håbe at der kommer lige så mange svenskere og nordmænd som danskere.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News