Lobby

Reply

Scandinavian Awesomenauts Fun Nights i Maj

Scandinavian Awesomenauts Fun Nights i Maj

Awesomenauts släpptes på vår skandinaviska PlayStation Store denna vecka och är även en av månadens många PlayStation Plus freebies så jag startar igång en serie Awesomenauts Fun Nights på fredagskvällarna i maj. :smileyvery-happy:

Awesomenauts är en “MOBA” (Multiplayer Online Battle Arena) från Ronimo Games i vilken två lag av 3st spelare ska kämpa genom varandras styrkor och försvar för att förstöra motståndarlagets borrkärna.

6st olika karaktärer finns tillgängliga än så länge (varav en del måste låsas upp genom att spela matcher och samla in poäng) och alla går att utveckla på unika sätt med valuta insamlad under matchernas gång, vilket leder till nya strategier för varje matcher i takt med de karaktärer och egenskaper man låst upp och aktiverat.

Datum och tider / Dates and times:
Fredag / Friday 05/04 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 05/11 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 05/18 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 05/25 Kl. 20.00-22.00
UTC/GMT + 2 timmar / hours

Jag kommer att finnas online i SEN ca en halvtimme i förväg dessa kvällar och sätta upp en chat room för deltagarna så vi kan hålla kontakt med varandra innan och under matcherna. Spelläget blir Private Match och jag kommer att bjuda in deltagarna till matcherna löpande under kvällen (tomma platser fylls automatiskt av bottar) så ni får välja vilken sida ni vill slåss för. :smileytongue: För att delta behöver ni endast lägga till SEN ID:n "AoNekoAmaru" i er Friend List eller skicka mig ett PM under kvällarna så kan jag skicka er invites. Och glöm inte att det även går att spela online i Splitscreen lag. :smileyvery-happy:

Vi ses på stridsfältet. :smileywink:

Please use plain text.

Re: Scandinavian Awesomenauts Fun Nights i Maj

Kvällens chat room är uppe och jag startar igång Private Matches kl. 20.00 (ca 30 min från nu). Välkomna in. :smileywink:

Please use plain text.

Tack till fredagens deltagare för en fin och hektisk crash course och XP-samlande. :smileywink:

För er andra som börjat/börjar med Awesomenauts så rekommenderas denna tutorial video med fler på väg från samma skapare:

Awesomenauts Tips: The Basics

Ni kan även följa nyheterna om den kommande DLC:n här.

Please use plain text.

Kvällens chat room är uppe och jag startar igång Private Matches kl. 20.00 (ca 30 min från nu). Välkomna in. :smileywink:

Please use plain text.

Jeg tror godt jeg kan deltage i din Fun Night på fredag :smileyhappy:
Registered: ‎22-11-2011
Message 6 of 9 (194 Views)

Jag kommer också att kunna vara med ikväll. :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Please use plain text.

Jeg havde faktisk tid men glemte det.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News