Lobby

Reply

Scandinavian Killzone 3 Fun Nights i April

[ Edited ]

Scandinavian Killzone 3 Fun Nights i April

Nu när standalone-versionen av Killzone 3 Multiplayer varit ute en månad, med trial upp till nivån av Sergeant I och 50% discount för PlayStation Plus medlemmar, så startar jag igång en serie Killzone 3 Fun Nights på fredagskvällarna i april för nya rekryter såväl som de mer erfarna soldater och veteraner som vill hänga med i sällskapet.

Min max-uppgraderade Field Medic AoNekoAmaru kommer att vara deltagarnas sällskap och guide under dessa kvällar och försöka göra deras första eller fortsatta steg på stridsfältet lite smidigare (support är nyckelordet mer än ledarskap och min Field Medic är här för att plocka upp efter de misstag nya spelare ska få experimentera med :smileyvery-happy:). För att delta behöver man endast lägga till SEN ID:n "AoNekoAmaru" i sin Friend List och sedan välja Multiplayer > Find Match > Invite or join friend > AoNekoAmaru från spelets gränssnitt.

Datum och tider / Dates and times:
Fredag / Friday 04/06 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 04/13 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 04/20 Kl. 20.00-22.00
Fredag / Friday 04/27 Kl. 20.00-22.00
UTC/GMT + 2 timmar / hours

Jag kommer att finnas online i SEN ca en timme i förväg dessa kvällar och ha en chat room öppen för hela kvällen så vi kan hålla i kontakt och koordinera planerna innan och under matcherna. Default spelläget blir troligtvis Warzone och kartorna kommer att inkludera DLC-kartorna (då alla dessa medföljer standalone Multiplayer-versionen) men ändringar kan föreslås av deltagarna under kvällarna.

För de som börjar sin Killzone 3 karriär och/eller funderar på de olika klassernas finesser så rekommenderar jag dessa officiella genomgångsvideor:

Engineer - Marksman - Tactician - Infiltrator - Field Medic

Har ni Move-kontroller och/eller är nyfikna på hur detta kan konfigureras optimalt för Killzone 3 så rekommenderar jag även denna video från iWaggle3D:
Killzone 3 (Multiplayer) PlayStation Move Analysis

Glöm inte heller att ni kan vinna en redeem code för 3st Unlock Points (att applicera i spelet för att låsa upp nya skills och vapen) genom Killzone Plaza Defender spelet ni hittar under PlayStation Home:s Action-kategori. Uppgraderar ni standalone Multiplayer-versionen av Killzone 3 till fullversionen så får ni dessutom ytterligare 3st Unlock Points och en 25-timmars Double XP bonus.

Vi ses på stridsfältet. :smileywink:

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 2 of 25 (369 Views)

Re: Scandinavian Killzone 3 Fun Nights i April

Oj, då måste man jo packa ur spelet :smileyvery-happy: en av 5 spel som fortfarande finns oöpnat i spelreolen.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

LETT jeg blir med:smileyvery-happy:

Håper bare jeg rekker å få en ny PS3 før slutten av april... Skyrim har nå tatt knekken på 2 maskiner på 3 måneder:smileytongue:
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 4 of 25 (360 Views)

Det är otroligt vad Fus Ro Dah kan göra med saker.

>.>

<.<

Och jag kanske går med nästa fredag också. Förvänta er inga spel - mirakel från min sida dock. Jag kanske råkar skjuta en av er, men jag gör det med kärlek :smileyvery-happy:.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

"Det är otroligt vad Fus Ro Dah kan göra med saker."

:Lol: 

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Message 6 of 25 (345 Views)

Har inte alla map-packs vet inte hur det är med MP utgåvan som går at köpa just nu, är vist bara Steel Rain jag har, den fik man nämligen på PS+

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
Please use plain text.

WhiteWolfDK wrote:
Har inte alla map-packs vet inte hur det är med MP utgåvan som går at köpa just nu, är vist bara Steel Rain jag har, den fik man nämligen på PS+

Jag var i samma läge och skaffade till sist standalone multiplayer-versionen då den just nu är billigare för Plus-medlemmar än att skaffa DLC-kartorna separat och man får dessutom ytterligare 3st Unlock Points och några nya trophies att låsa upp. :smileytongue:

Är det däremot så att frågan dyker upp under kvällarna så ska det inte vara något problem med att hålla oss till kartorna alla deltagare har tillgång till. :smileywink:

Please use plain text.

Anbefaler KZ3 Fun Night på det sterkeste!  Hadde det veldig moro forrige gang.  Hvis dere ser nøye på bildet kan dere skimte AoNekoAmaru som løper rundt nede i skyttergraven her :Sniper:

KZ3-4.jpg 

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Message 9 of 25 (306 Views)

AoNekoAmaru wrote:

WhiteWolfDK wrote:

Jag var i samma läge och skaffade till sist standalone multiplayer-versionen då den just nu är billigare för Plus-medlemmar än att skaffa DLC-kartorna separat och man får dessutom ytterligare 3st Unlock Points och några nya trophies att låsa upp. :smileytongue:

Är det däremot så att frågan dyker upp under kvällarna så ska det inte vara något problem med att hålla oss till kartorna alla deltagare har tillgång till. :smileywink:

Köper aldrig DLC som bara är MP, då jag inte tycker det är roligt at spela online, särskild inte FPS, tycker det är en tråkig väg det går at alla spell måste ha MP.

//WhiteWolf

My PS3 Stats
Please use plain text.
Beta Tester
Spwni
Registered: ‎18-11-2010
Message 10 of 25 (278 Views)

Hejsan allihopa! Just came by from the Finnish side of the forums to say hi and that I'll be joining you guys this Friday if my social encounter with a friend ends up being a disaster. :smileyhappy:
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News