Lobby

Reply
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 1 of 12 (163 Views)

Speltråden - Vad spelar ni just nu?

Exakt vad titeln säger. Vad spelar ni just nu? Nytt spel/gammalt spel? Kanske ni har gått tillbaka till ett gammalt favoritspel?

Själv har jag precis börjat en ny runda av LA Noire. Är fortfarande positivt överraskad över hur bra alla skådespelare ser ut.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 2 of 12 (157 Views)

Re: Speltråden - Vad spelar ni just nu?

Shift 2, ME3, Shank 2, Killzone 3 och flera andra, beroende på humöret och hur arg jag är :smileyvery-happy:

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

Har akkurat kommet meg gjennom Uncharted: Golden Abyss. Nå står ModNation Racers: Roadtrip for tur :smileyvery-happy:
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 4 of 12 (134 Views)

@Whitewolf: Vad tycker du om ME3? :smileyhappy:

@Jodlegutt: Hur var UC3 Golden Abyss?

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 5 of 12 (131 Views)

@ DancingTurian - Tycker inte det är så roligt som ME2 var, är lite besviken, bara mer av samma sak och inte så himla mycket nyt och det som jag tyckte om i ME2 är borta i ME3.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 6 of 12 (130 Views)

Vad tyckte du om in ME2?

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

@DancingTurian: Det var humor, dramatikk og action fra start til slutt! Hadde store problemer med å legge det fra meg når jeg først satte igang:smileywink:

Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra Uncharted faktisk fungerer på Vita.
Please use plain text.

Jeg har gennemført alle mine 3 Vita spil så dér prøver jeg at forbedre min score og tider i de forskellige baner, udover det er jeg lige begyndt at spille Twisted Metal, så det kommer det kommer jeg nok til at bruge det næste stykke tid på.

Lige for tiden spiller jeg ikke Playstation 3, da jeg er flyttet hjem indtil midten af Maj. - Så det er mest spil på computeren jeg har spillet. Og der har det været League Of Legends og Age of empires III :smileyhappy:
- http://www.youtube.com/user/Westenfeldt -

Please use plain text.

[ Edited ]

Jag varvar GT5 och Silent Hill (1) om vartannat. Och lite battlefield när mina vänner är online så att jag inte  känner mig foreveralone.jpg. Ska nog se om någon är med på BF3 fun night imorgon. :smileyhappy:

@ DancingTurian L.A Noire är mitt nästa spel, har sett fram emot den sååå länge men det har bara inte blivit av. Kommer bli skönt med ett par extra lediga dagar nästa vecka tack vare kristi himmelsfärdsdag. Det och L.A Noire!

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News