Reply

Vad gör du på Alla Hjärtans Dag?

Ja, det är den dagen igen. Här är lite förslag på hur kvällen kan spenderas. :smileywink:

• Boka en romantisk middag på en femstjärnig restaurang för dig och din PlayStation 3.
  • Alla hjärtans dag PS Move - spelkväll
  • Make love not war Battlefield 3 spelkväll
  • Skapa en PS Vita med hjälp av snö

Själv ska jag vara en supernörd ikväll och spela Mass Effect 3 demon som släpps idag! :smileyvery-happy:.

Hur tänker ni spendera Alla Hjärtans Dag?

Share
Please use plain text.
Jodlegutt
Registered: 23-03-2009
Message 2 of 9 (102 Views)

Re: Vad gör du på Alla Hjärtans Dag?

Blir nok lite spilling ikveld. Tenker jeg tar fruen med på en middagsdate :smileyvery-happy:
Share
Please use plain text.

[ Edited ]

Väckte flickvännen med kaffe och ska möta henne i eftermiddagen för fika i stan följt av en LBP2 date resten av kvällen. :heart:

DancingTurian wrote:

Själv ska jag vara en supernörd ikväll och spela Mass Effect 3 demon som släpps idag! :smileyvery-happy:.

PLANÄNDRING! :smileylol:

Share
Please use plain text.
Beta Tester
Keldj
Registered: 07-12-2007
Message 4 of 9 (80 Views)

[ Edited ]

DancingTurian wrote:

Ja, der er nogle fordele ved at arbejde hos PlayStation :Thumbs: - alle os andre dødelige PlayStation 3 ejere, må nemlig vente til i morgen med at prøve demoen - jævnfør denne post på PlayStation Bloggen.  

Selv ringede jeg til DancingTurian for ti minutter siden for at høre om demoen var noget at se frem til, men DancingTurians svar ses nedenfor, så jeg må formode at demoen er noget at se frem til :Winner::

dancing_turian_playing_mass_effect_3_demo.jpg

Share
Please use plain text.

:smileyvery-happy:

Demon var bra. Håller på att skriva en liten artikel om den för tillfället.

Jag är intresserad av att prova multiplayer - delen den 17:e. Någon som vill pröva det med mig? :smileyhappy:

Share
Please use plain text.
European_Gamer
Registered: 30-06-2007
Message 6 of 9 (55 Views)

Er DancingTurian ikk' en panda?

Share
Please use plain text.

Kanin-tisdag.

Share
Please use plain text.

DancingTurian wrote:

Jag är intresserad av att prova multiplayer - delen den 17:e. Någon som vill pröva det med mig? :smileyhappy:

Gärna, borde vara hemma den kvällen och tillgänglig för co-op, får bara hoppas man får tillgång till sina favorit class/race-kombinationer. :smileyvery-happy:

Share
Please use plain text.

Kollade in det imorse. Det verkar som om man låser upp fler raser ju mer man spelar, men start rasen verkar vara människa.

Share
Please use plain text.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

För att kunna skriva i forumet måste du vara inloggad. Du kan logga in med ditt PLAYSTATION@Network - konto här. Om du inte har ett PLAYSTATION®Network Sign In ID och lösenord kan du registrera dig här.

Vi finns också på Twitter! Där kan ni följa oss och få de senaste uppdateringarna. Ni kan också följa den Skandinaviska Community Team Leadern DancingTurian.

För de senaste nyheterna, evenemang och tävlingar, besök Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Följ våra Twitter och Facebook - sidor för Danmark, Norge & Sverige!

Med vänliga hälsningar,

Community Teamet

Kalender

Tävlingar/Konkurrence/Konkurrens

Evenemang

Fun Nights

Utvalda