Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 122

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
14 Jun 2011
By nolander30

nolander30

60%
02 Rank
Progress

HVA SKER DER FOR MAG????

16 Replies 566 Views Created 14-06-2011
14 Jun 2011
By nolander30

Issyj er Zipper stoppet med at opdatere MAG? der er på det sidste sket rigtig meget underligt, for det første bliver man skudt gennem vægge, lofter betonpiller osv.granater der ikke kan kanstes suply gennem vægge dernæst er folk begyndt igen at kunne komme op de mærkeligste steder, nogle gange får man points for bunkere man ikke har sprunget andre gange får man ikke points for sine kills el. healings og så er jeg overbevist om et der er ved at brede sig en eller anden indgang til snyd har især lagt mærke til det ved et par grupper (BRA) (0) og tidligere (VLS) det er især SVER der syndtes at være i besiddelse af denne form for fusk. jeg har spillet i over 1000 timer og det undre mig at alle andre spillere går ned når de får 0mkring 30-40 skud i bæret men det gør de tilsyneladende ikke men til gændgæld ska man kun modtage 2-3 skud fra dem og så man færdig man ka ogå være udsat for at man lige har skudt nogen bledet dem ud løber et par skridt og så blir man stabbet af den samme person bagfra igen MAN HAR BLEDET DEM UD FOR POKKER ???????  hva f....sker der det blir værre og værre for hver dag der går.

Hvis det er sådan at i ikke har tænkt jer at supporte dette spil, lukke huller for snyd,sende opdateringer ud der gør at folk ikke ka sætte lagknapper til ,gøre det svært at konfig mus til osv. osv mere så skylder i folk at fortælle det direkte Feks. ku i skrive "Det er desv.ikke længre et taktisk spil det er blevet  hjerneløst,hjerteløst og det ligger kun på storen og i butikkerne for at vride jer for jeres surt opsparede kontanter og for at presse den sidst juice ud af det" ..by the way  "HAR I RÅD TIL MERE DÅRLIG OMTALE?????????" enhver kan jo se bare ved at kigge på de andre forums at folk bliver mere og mere harme.

Jeg ved hvertfald at jeg vil gøre mit til at udbrede rygtet om at her har vi at gøre med et firma der sk... på sine mest loyale kunder hvis ikke snart der kommer nogle klare svar på bordet snart og jeg er bestemt ikke den eneste bare åben øjnene og læs på de andre forums................. en  kunde vil gerne tages seriøst

0 Kudos
Reply
LABELS:
Photobucket
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
05
/16

T-e-X

• Award Winner
95%
05 Rank
Progress
T-e-X
Accepted Solution
spillet virker okay her. sikker på det ikke er dit internet / du downloader imens du gamer eller sådan noget?
0 Kudos

Re: HVA SKER DER FOR MAG????

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution
Skal finne ut om det er noen nyheter/oppdateringer på gang.

Izzy
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

M-D_87

60%
02 Rank
Progress
M-D_87
Accepted Solution

Will da godt lige hoppe med på vognen og sige det køre virkelig ringe for tiden, har testet upload, download, ping, prøvet andre spil og der er ingen problemer.

Men i MAG, wow. Kan ikke huske sidste kamp, hvor jeg IKKE blev skudt bag in væg. 5 xp popper op 2-3 sekunder efter, men kun på nogle kills. Andre kommer normalt, selvom det er i samme kamp.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution
Hei!

Ser ikke ut som det er noen nyheter. Men som dere vet, hvis det er noe som dukker opp her hos oss poster jeg det så fort jeg får tid. Beklager jeg ikke har mer info.

Mvh Izzy
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Daggers07

60%
02 Rank
Progress
Daggers07
Accepted Solution
Her er en liste over en masse fejl i MAG, og det er sjovt. De er alle opstået på under 14 dage.

Minimap og Healthpoint forsvinder.
Flyvende fjender, (de svæver over jorden)
Super hurtige fjender. (De løber 3 gange så hurtigt so normalt)
Intense LAGG.
Fjender skal have 3 gange så mange skud.
XP vises op til 12 sek efter man har skudt en fjende
Fjender kan skyde en gennem vægge og lukkede gates.
Våbenene lagger (de hakker i skudsalverne )
Bliver til ghost i selve spillet, og guns, kniv, medic og granater bliver ubrugelige.
Bliver frosset fast i spawnpunkterne, ( men mest i bunkerne)
Fra spawnstart løber man rundt uden våben. ( man kan kun se et par hænder )
Bliver smidt af serveren med fejl 5:5 og fejl 14:5.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

Præcis DAGGER det med indenfor de 14 dage hvis det ikke var f.... før så går det da helt amok nu!! har oplevet præcis det samme plus kniv gennem vægge og fjender kravler konstant ind i bygninger. når jeg er løbet rundt med bazooka er jeg selv blevet dræbt af den uden at den har været taget i brug, når jeg sku kastes ud i faldskærm flyver flyet bare forbi jeg kommer ikke engang ud af flyet men hver gang den passere forbi står der jeg er død ..... IZZYJ HVA SKER DER ??? folk prøver stadig at få svar på alverdens forums men uden held!!!!!!!!! KOM NU GI OS NOGET INFO !!!!!! det kræver hverken strategisk kunnen eller skills mere det er ren luckypunch hver gang nu.

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution
Skal se hva jeg kan finne ut.

Iz
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

Tak Izzy :) for det er blevet en kæmpe belastning og ingen ka få svar!!!!!

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

Izzy hallo hva sker der hva finder du ud af????????????

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution
Hei!

Jeg har sendt det videre til han som er MAG ansvarlig....men ja, jeg har ikke hørt noe mer. Skal se om han har fått noe mer info, men jeg tviler......
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

DK_Dusty_82

28%
02 Rank
Progress
DK_Dusty_82
Accepted Solution

Tror vist ikke Nolander du skal regne med den helt store tilbage venden til mag fra Zippers side med en ny omgang support... Noget af det tror jeg skyldes Sony jo ejer Zipper og dem der i sidste ende bestemmer hvornår stikket trækkes, og man skal vist ikke forvente nogen tilbage melding om hvornår det sker. det sker bare.

Deruover har zipper haft travlt med Socom 4 og er pt igang med en september patch og DLC til Den synkende Socom 4 skude. Tror faktisk at Socom 4 vil ende med at få endnu mindre support end MAG fik, da Socom 4 er blevet rigtig dårligt modtaget. Og udfra hvad jeg kan læse mig frem til på Socom 4 forumet er zipper faktisk kendt for ikke rigtigt at supporte deres spil langt ud i fremtiden. det var selvfølgelig heller ikke helt på samme mpde tingene fungerede på på ps2 som det gør idag med på ps3. Faktisk som jeg kan forstå det er MAG det spil i Zippers historie det spil der er blevet supported allermest...  Og et par stk  af demsom var med til at lave Mag og Socom 4 er smuttet, det virker i det hele taget som om at der er lidt knas bag kulisserne...

0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

De må da for f..... ku sige nej det er helt ***** med mag eller ja vi arbejder skam på det ER DET SÅ SVÆRT?????????

Jeg har set den post med de ekstra slots men er det der man ska lægge fokus det er sku da for tyndt.

Det er ikke for at blive ved med at b.... men hvis vi ikke ka få svar her på SONYs egen side hvor så?

Jeg finder det utroligt useriøst,uprof. nonchalant og mangel på respekt over for alle MAGGOTS.

Jeg har lagt et link herunder og ud fra hva jeg ka se er der solgt ca. 1,16 millioner eksempl.

http://gamrreview.vgchartz.com/sales/35119/mag-massive-action-game/

Derudover er der også solgt en del  digital eksempl. over psn for ikke at tale om folk der har købt mag brugt, salget af disse figurere ikke nogen steder og jeg er godt klar over SONY/ZIPPER ikke tjener direkte på et brugtspilsalg MEN lur mig om der ikke er blevet kradset en del moneter i kassen når disse folk har købt ekstrabanerne i tidens løb! MAG er også en GREATEST HITS titel

Jeg kunne  også lægge nogle hundrede links til andre steder hvor folk er desperate over den mangel på respekt der i denne sag udvises. Her er en enkelt kommentar fra MAG.com uk forum for at understrege hvad jeg snakker om

All i know is i called 1-800-345-SONY and they told me to report my issues here
i have done that and i get no response. i called SONY again and got the NOTHING
WE CAN DO ABOUT IT so go away speach. The next step for us loyal mAG players is
to go to SONYS offices in person and make them aware personally cause it is
obviouse that the managers or staff are clealy not aware. And J-Dunham you are
being paid to do this so where are you?

IZZY HVIS DU ER DEN SOM SKAL VARETAGE GAMERNES INTERESSER VIL JEG OPFORDRE PÅ DET KRAFTIGSTE TIL AT DU SLÅR I BORDET OG FORLANGER KLARE SVAR PÅ VORES VEGNE OG HVIS DE IKKE SVARE PR. MAIL MÅ DU RINGE TIL DEM!!!!!!!!

Det er så enkelt KLART SVAR NU TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BTW undskyld jeg ikke har svaret dig før T-E-X men min forbindelse fejler INTET!

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

OK nu blir det næsten ikke mere absurt her til aften spillede vi 9 fra C64 og gæt engang hvad der skete vi var oppe mod valor ........... men alle sammen havde RAVENgear på nu hved man ikke engang hvem der er fjende og hvem der er ven vi så det alle på holdet såååååååååå..... SUPER

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

DK_Dusty_82

28%
02 Rank
Progress
DK_Dusty_82
Accepted Solution

Ved ikke hvad det er de har gang i Sony/Zipper men de er ekstremt langsomme og hemmeligthedsfulde omkring hvad de foretager sig eller måske mangel på samme i lange lange perioder. Men igen Nolander de har faktisk gjort et meget større arbejde og support for Mag End hvad de gør for Socom4, udfra mine oplevelser. Og udfra hvad de havde lagt op til med Socom 4, skulle få mindst ligeså meget support som med Mag (det første å).Faktisk mere, men allerede efter de første 3 måneder efter release virker det som om de er ved at lukke og slukke for supporten af Socom 4. Nu der gået godt 1/2 år og er ret sikker på at Sony vil bede Zipper om at forlade den synkende Socom 4 skude hvis ikke patch 1.05 og kommende DLC ligesom for rettet gevaldigt op på nogle ting. og får god respons. Men personligt tvivler. I det hele taget må jeg indrømme at jeg synes det kan være hips om haps om de kommer ud med flere patches til Mag og  Socom for synes bare at for hver patch *****er de bare nye ting op/mere op end retter ting til. Men specielt i forhold til Socom 4. Det sku lidt mærkeligt, Socom 4 var jo sat til at være deres helt store projekt og et kærkommen comeback til toppen, men det er det alt anden end blevet til og deres rettelser og support har mildest talt været ringe. værre end med Mag. Så hvis jeg var jer ville jeg ikke forvente noget i fremtiden. Men det bedste sted at prøve og komme igennem til dem på ville nok være at gå på mag forumet og så skrive en privat mail til Community manager Zpr_Roper og Zpr_ dunhamSmash

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

Hey Dusty problemet er bare at heller ikke der får folk nogen respons!!!!!

0 Kudos

Photobucket

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

nolander30

60%
02 Rank
Progress
nolander30
Accepted Solution

IZZY ER DU DER? hvis du er, så vil jeg opfordre dig til at læse fra message nr.13

0 Kudos

Photobucket
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel