MAG

Reply

Level 1

Level 1
M-D_87
Registered: ‎07-07-2010
Message 1 of 3 (438 Views)

Neutrale maps. Hvad synes i?

Synes selv det var en mega succes, Valor scorede det dobelte i Aqu hvis man kiggede på scorebaren.

Raven overhalede flere gange Valor i Dom, det er ikke sket siden de lavede damage baren om igen.

Også giver det "flere maps", eller man får da lov til at forsvare nogle andre og angribe sin egen. Historien er alligevel længe død efter et år. 

Please use plain text.

Level 2

Level 2
Migar75
Registered: ‎21-02-2010
Message 2 of 3 (418 Views)

Re: Neutrale maps. Hvad synes i?

Har selv gået og tænkt på hvad jeg synes om de par dage med neutrale maps. Personligt kan jeg godt lide historien bag MAG, med PMCerne osv. Hvis der er en dybere historie til hvorfor de bliver neutrale er jeg med på den. Eller måske lidt grafiske ændringer når f.eks. Raven skal forsvare Valors map. I Sabo er der SVER flag når man forsvarer sver banen. Måske ændre de små detaljer  at der var ens PMCs detaljer på mapsene. Jeg ved det er småting men for mig betyder det noget :smileyhappy:

Har det også nogle gange at "Ja hvorfor ikke bare ændre dem. På den måde vil der være flere maps for alle."

Er stadig delt. Men lad os se om de tager det op til afstemning igen. :smileyhappy:

Photobucket
Please use plain text.

Member

Member
jole1977
Registered: ‎05-01-2011
Message 3 of 3 (352 Views)

Re: Neutrale maps. Hvad synes i?

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till MAG sektionen!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News