MAG

Beantwoorden
Member

Re: Raven, Valor of SVER?

VALOR, klassiek leger, teamwork en strijd. Iedereen neemt RAVEN en al die terroristen en gangsters gaan SVER. Sta eens uit boven de menigte. :smileytongue:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 21 van 52 (1.509 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

ik heb nog neit zo veel gespeelt maar ik kiez voor raven

Bericht 22 van 52 (1.514 Weergaven)
0 Kudos
Level 5

Valor!! 

Bericht 23 van 52 (1.502 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Heb gekozen voor SVER, omdat ik dacht dat iedereen RAVEN en Valor koos. Wat dus niet helemaal zo blijkt te zijn. Maar het was meer om te proberen, terwijl ik RAVEN ook zeker nog wil proberen :smileywink:

Bericht 24 van 52 (1.494 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Zou je in de uiteindelijke versie meer als één personage kunnen aanmaken. Als je mensen in je friends list hebt die en Raven en SVER  zijn kan je anders maar met één iemand samenspelen. Wel een klein minpuntje vind ik!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
A good friend will bail you out of jail.
A VERY good friend will be sitting there besides you saying:
"D a m n, that was fun!!"
Bericht 25 van 52 (1.491 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Ik heb sver (underdog), maar de wapens van raven leken me wel iets beter :smileysad: Ik moet valor nog testen, maar wisselen kost XP/up-grades, dus w8 ik nog ff met valor. Weet er iemand (btw) hoelang de BETA nog duurt ?, kan ik op de laatste testsessie valor proberen. groeten stano666 :smileyhappy:
Bericht 26 van 52 (1.464 Weergaven)
0 Kudos
Level 2

Uuh ooit van meerdere accounts gehoord :smileywink: ,, die de meeste toch hebben i.v.m. de andere stores buiten EU :smileywink:
Bericht 27 van 52 (1.452 Weergaven)
0 Kudos
Level 2

CURSE393 schreef:
Zou je in de uiteindelijke versie meer als één personage kunnen aanmaken. Als je mensen in je friends list hebt die en Raven en SVER  zijn kan je anders maar met één iemand samenspelen. Wel een klein minpuntje vind ik!!

Uuh ooit van meerdere accounts gehoord :smileywink: ,, die de meeste toch hebben i.v.m. de andere stores buiten EU :smileywink:
Bericht 28 van 52 (1.451 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

Ha ha goeie idd, dat had ik eerder moeten bedenken, zonde vd XP (ben twee X geswitched, hehe). Maar CURSE393 heeft een punt, je moet nu 3 vriendenlijsten hebben wil je in alle fracties meedoen. Maar misschien is het niet de bedoeling dat je voor verschillende partyën speelt, eigenlijk is dat spionage, je zou een tacktiek van de ene party kunnen doorspelen naar een ander, ik zelf vind dat men moet kiezen voor het èèn OF het ander. (in de uiteindelijke versie althans). Verder viel mij op (door even voor raven en valor te spelen, normaliter ben'k sver-lid) dat raven's zwarte kledij het minst opvalt, in de schaduw (of donkere hoekjes) biedt dit een zeker voordeel of ze nu aanvallen of verdedigen. Ik wil -hier en nu-, niet (devenetief) opperen dat het spel oneerlijk is, begrijp me niet verkeerd, maar raven word omschreven als een leger met de beste (modernste i.i.g.) wapens. Deze omschrijving alleen al is voor mij een hint dat de strijd ongelijk is, de sugestie ervan vind ik opzich al een voordeel (dit om aan te geven hoezeer ik ongelijkheid in de strijd veracht). Mocht ik dus de conclusie gaan trekken dat er een fractie bevoordeeld (danwel benadeeld) wordt -ik zal eerst meer daarop gaan testen, eer ik devenetief iets concludeer- da's voor mij gameover. Maargoed ik loop vooruit, ik huil al voordat ik ben geslagen. Ik vind een gelijkwaardige strijd belangrijk, ik wil niet voor (BIJVOORBEELD) raven kiezen omdat hun pakjes en wapens beter werken. Maar door voor raven en valor te spelen werd ik gealarmeerd voor dit geval en ik zou de heren (v. zipper) graag op het hart willen drukken er op toe te zien: sver, raven en valor evenveel kans te geven, in de breedste zin v.h. woord. Zoals reeds gemeld: zelfs een sugestief, psychologisch, klein, onbenullig en subjectief voordeel/nadeel richting èèn v.d. fracties doet afbreuk aan het spel. Hopelijk vergis ik me in de zojuist uiteenzette veronderstelling, zoniet.., dan wordt vervolgd. Groeten stano-"d'eerlijke" hehe-666 :smileyhappy:
Bericht 29 van 52 (1.397 Weergaven)
0 Kudos
Level 1

xX_KING_Xx_NL schreef:

valor all the way ,in beta ook valor, ik heb in de beta ook de m-60 unlocked .

wie heeft er highteg nodig als je het beest de m-60 hebt, that sound omg lol....

ik ben het met deze  jonge eens die m60 is echt vet!!! heb daar ook bij de rocketlauncher upgrade all the way.... en je bent een tank met benen.... lol.... maar ik ben alle 3 de fractie's gespeeld tot level 40 en vond valor toch het leukst...
[img][url]http://gbfiles.com/community/photos/2007/12/901900_1197161902.jpg[/url][/img]

Bericht 30 van 52 (1.377 Weergaven)
0 Kudos