Reply
06 Jul 2009
Member
Playstation Staff

An Idea?

16 Replies 949 Views Created 06-07-2009

You know how we get a stupid emblem if we don't play for a month on MGO.

 

How about we get 5000rwp if we play for a month consecutively i'll put the idea to konami who knows it may happen.

 photo ohagan84snipersigsmaller-2-1.jpg
0 Kudos
Message 1 of 17 (949 Views)
0 Kudos
Level 5
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

I don't think Konami would reward people for playing for a month when they already have health warnings after 3 hours, and they have only certain days where decent RWD can be made.

 

Thats more of a PC game's reward system, where people die from playing too long.

[But get a Posthumous achievement on their gamer cards, woot woot]

0 Kudos
Message 2 of 17 (943 Views)
0 Kudos
Level 3
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

You only have to not play for a week now the get the tsuchinoko.

I got it back when it was still for ages and no one knew what it was.

We thought it looked like an umbrella so someone said "Poly and his brolly" haha.

Photobucket
0 Kudos
Message 3 of 17 (935 Views)
0 Kudos
Level 3
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

It's gotta be longer than a week, I still haven't got it.

0 Kudos
Message 4 of 17 (923 Views)
0 Kudos
Level 5
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

How about if they copied Call of Dutys double xp weekends and had some double reward point weeks thoughts??


Accessible, the word that's been ripping the soul out of every game you used to love.
Message 5 of 17 (924 Views)
Level 5
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

I think that's what survival was meant to be, to make people come to the game on mass at certain times when they feel the servers can handle it.

 

I dunno though, who knows what goes through Konami's head these days. Multi format Metal Gears, Silent Hill made by americans... really.

Message 6 of 17 (915 Views)
Level 3
 
Playstation Staff

Re: An Idea?


lordsynbios wrote:
It's gotta be longer than a week, I still haven't got it.


Really? That's weird because they're giving out emblems on a weekly basis, so you'd have thought it'd on take one week of not playing to get it.

Photobucket
0 Kudos
Message 7 of 17 (901 Views)
0 Kudos
Level 3
 
Playstation Staff

Re: An Idea?


Polysics_2004 wrote:

lordsynbios wrote:
It's gotta be longer than a week, I still haven't got it.


Really? That's weird because they're giving out emblems on a weekly basis, so you'd have thought it'd on take one week of not playing to get it.


Well i got it and got rid of it after a few days of playing so who knows????

 

So emblems are a weekly basis now. So how do we obtain them via ratios?

 photo ohagan84snipersigsmaller-2-1.jpg
0 Kudos
Message 8 of 17 (899 Views)
0 Kudos
Level 3
 
Playstation Staff

Re: An Idea?

I'm not really sure. I got rat when I did a bit of charm training.

The only emblem I've properly earned was elephant, when I played nothing but BB BASE for a whole week haha.

Photobucket
0 Kudos
Message 9 of 17 (897 Views)
0 Kudos
Level 2
 
Playstation Staff

Re: An Idea?


FCK-BOLDSCOT wrote:
How about if they copied Call of Dutys double xp weekends and had some double reward point weeks thoughts??

cuz mgs don nee dto copy stuf from crap games

KING OF METAL GEER SOLID
0 Kudos
Message 10 of 17 (853 Views)
0 Kudos