Reply
29 Jul 2011
By: tulsoba

Member

2 Posts
Member

Kun Demo version på PSN?

3 Replies 277 Views Created 29-07-2011

Hvad kan det være at man kun kan downloaded demo versionen af modNation på PSN og hvornår bliver den fulde version tilgængelig?

Hvis den fulde version er på PSN hvordan finder jeg den så? Har prøvet at søge på alle spil under M og har også forsøgt at søge ved at skrive titlen, men ikke engang demo versionen dukker op som jeg kun har kunne finde ved at kigge på relaterede titler til et andet spil.

Please use plain text.
Reply
0 Kudos
Message 1 of 4 (277 Views)
Reply
0 Kudos
Level 7

Re: Kun Demo version på PSN?

Hej

Jeg kan desværre ikke sige noget om hvorvidt ModNation Racers bliver tilgængelig i fuld version på PSN eller ej.

Så du bliver nok nødt til at købe spillet i en butik. Dog skal du være opmærksom på prisen på spillet, da der kan være stor forskel på prisen. Stereo Studio sælger eksempelvis spillet til 200 kroner, så bor du i nærheden af sådan en butik, så var det da et besøg værd - jeg ved ikke om du kan finde spillet billigere andre steder, men 200 kroner lyder umiddelbart som en fornuftig pris.

Please use plain text.
Reply
0 Kudos
Message 2 of 4 (276 Views)
Reply
0 Kudos
Level 7

Hej igen tulsoba

Fra pålidelig insider-kilde hos Sony, så forlyder det, at Modnation Racers vil komme på PSN store i dag.

Hvis man er PlayStation Plus kunde, så kan man tilmed få 20% rabat på spillet, hvis man køber det online :smileyhappy: Jeg kender desværre ikke prisen på spillet på PSN, men det kan man heldigvis se inden man køber spillet.

Please use plain text.
Reply
0 Kudos
Message 3 of 4 (265 Views)
Reply
0 Kudos
Level 8

[ Edited ]

Hvis du eller nogen andre stadig vil downloade ModNation kan du gøre det for kun 239 kr i PlayStation Store.

Man du kan nokm købe det billigere i en rigtig butik.

excited for gamescom.jpg

Speculation based on facts.

Please use plain text.
Reply
0 Kudos
Message 4 of 4 (165 Views)
Reply
0 Kudos