Beantwoorden
Member
Sevend0tnl
Bericht 51 van 57 (192 Weergaven)

Re: Motorstorm Apocalypse: Multiplayer werkt niet?

Heb de hele avond geprobeerd (2-7-11) en ik kan niet in lobbies komen. Gisteren werkte het spel prima. Andere spellen functioneren wel online zonder problemen (zoals de Drake's Fortune Online Beta).
Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

[ Bewerkt ]

Zit dit topic al enige tijd te volgen maar nu wil ik toch wel eens reageren.

Het valt me op dat er niet meer over deze game geklaagd wordt.

IK ben in bezit van allebei de andere delen, dus je kunt wel stellen dat ik een fan van het genre ben.

Als eerste wil ik stellen dat de game ontzettend leuk is om te spelen, maar van de andere kant rammelt het ook van alle kanten.

Een aantal dingen waar over ik me verschrikkelijk kan ergeren:

*Tijdens online play hen je op sommige velden last van een enorme "frame drop" waardoor het lijkt of je in slow motion rijdt.

*Er zijn locaties, wanneer als je daar crashed wordt  je op zo een positie terug gezet dat een tweede crash onvermijdelijk is.

*Als je tijdens een crash achterstevoren op de track terecht komt moet je eerst je neus de goede kant op sturen voordat je kunt resetten.

*Voertuigen zijn ogenschijnlijk allemaal gelijk, er is weinig tot geen voordeel te halen wanneer je bijvoorbeeld een dirtbike in een track met veel zand pakt.

*Verdiende online credits verdwijnen ook weer als sneeuw voor de zon, ik maak regelmatig mee dat het aantal credits waar ik mee afsluit niet overeen komt met de credits die ik heb als ik de volgende keer weer inlog.

*omdat ik het spel ook regelmatig speel  met vrienden die hun eigen console mee brengen, valt het me op, dat de posities van andere spelers die je op het scherm ziet niet per definitie overeen komen met de werkelijkheid.

Daar door zie je dus regelmatig dat je ge-wrecked wordt door iemand terwijl er op jou beeld niemand in de buurt is. (uiteraard heeft dit ook met lag te maken, maar dit komt toch wel structureel voor.

Ik heb dit spel in pre order gekocht en dan ben je er toch wel ziek van dat je de "hoofdprijs" betaalt hebt, en dan de eerste weken niet online kunt omdat Evolution zijn zaken niet op orde had.

Met de gedachte in het achter hoofd dat Evolution ook niets heeft gedaan aan de "glitches"die al heel lang bekend zijn in Pacific Rift, zal dit de laatste game zijn van dit clubje waar ik de volle mep voor betaal.

Het is leuk om te spelen maar ik zal het pas aanschaffen wanneer het in de budget bak ligt.

Delen
Member
pplakke
Bericht 53 van 57 (176 Weergaven)

ik heb het trio ook en het is waar wat je zegt.

stom van hun dat ze drie keer zo een bug game uitbrengen.

maar toch koop ik het vervolg dit spel ligt me gewoon zo goed.

bij de meeste race games bak ik er niet veel van hier kan ik toch soms eerst zijn online.

ik heb het spel overlaatst nog eens gespeeld en ik zag precies een nieuwe baan ?

pplakke TrophyCard
Delen

Ik kan weer een super irritante server bug aan toevoegen.

Ik speel hier vaak met drie spelers op 2 verschillende PS3's

Een speler is host en de andere twee spelers joinen zijn party.

Als je nu met de party een online game in gaat, staan bi de host altijd alle voertuigen stil, hij rijdt dus als enigste op de baan en zijn juiste positie wordt pas weer gegeven na het einde van de race.

Echter wint hij wel altijd de bet ongeacht de positie van zijn rival.

Way to go Evolution.

Delen

Ik heb zelden een spel gespeeld dat zoveel problemen gaf om online mutliplayer te spelen. Ofwel is er een server probleem, ofwel een probleem bij het aansluiten met een spel of om een geschikte tegenstander te vinden, zelfs met mijn PS3 in de DMZ. Niet te verwonderen dat het na enkele maanden reeds aan 20 euro in de budgetbak lag.
Delen
Member
Flashyman
Bericht 56 van 57 (102 Weergaven)

Ik heb de game nu ook sinds kort, en moet zeggen dat ik de game zelf zeer leuk vind, maar bah bah bah wat hebben ze me toch gedaan met het online multiplayer gebeuren in deze game! Het had zo leuk kunnen zijn, maar 80% van de pogingen om een game te joinen eindigd in een foutmelding.

Erg jammer dit en had gehoopt dat er voor deze game toch wat meer online animo was, maar helaas, behalve de foutmeldingen heb je ook nog eens het probleem dat weinig mensen deze game spelen.

Wat me ook opviel, waar de hell is die move controller in dit spel voor nodig????? krijg je als je de game start zo'n zwaar irritante waarschuwing te zien en vervolgens kun je die hele move controller in het hele spel niet eens gebruiken! o.O What the...?! Vergeten?!

Delen

Wat mij wel opvalt is dat het online.. rustig is. Dat is wel jammer want het is een leuke game...
Misschien een funnight houden?

Harryyyy????
Delen