Reply
21 Jul 2012
Playstation Staff

SCEE lukker Pacific Rift serveren

4 Replies 450 Views Created 21-07-2012

D. 1. oktober lukker SCEE serveren for Motorstorm: Pacific Rift (PS3) og Motorstorm: Arctic Edge (PSP), det betyder at man ikke længere vil kunne spille online multiplayer i disse spil.

Kilde: GamingEverything

Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 5 (450 Views)
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Sv: SCEE lukker Pacific Rift serveren

Hvordan kommer dette til at påvirke muligheden for at opnå online trophies og dermed Platinum trophy i Motorstorm: Pacific Rift?

Please use plain text.
0 Kudos
Message 2 of 5 (445 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Så vidt jeg har forstået betyder at man ikke længere kan spille online mutiplayer når de lukker serverne og derved burde man jo heller ikke kunne få trofæer. Men det kan jo godt være at man selv kan være vært for et spil så man stadig kan spille online, men det ved jeg ikke.
Please use plain text.
0 Kudos
Message 3 of 5 (441 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Alle online trofæer vil ikke længere være mulige at opnå, af samme årsag jeg i videste mulige omfang helt undgår spil der har den *****.

Så har du dem ikke inden serverne lukker og spiller ikke accepterer de kan opnåes lokalt i LAN, ja så får du dem aldrig.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
0 Kudos
Message 4 of 5 (437 Views)
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: SCEE lukker Pacific Rift serveren

[ Edited ]

Sorry for ranting on an old thread....

I'm dissapointed by this. I bought the game in summer 2011 after finally getting a PS3. While never been very active online, I really think that there should have an upgrade of the game via PSN network that either unlocked these trophies, or simply removed them. The reason for not being active online is that I never got hooked up to running games the few times I tried.

Also removing the online gaming funcionality from the game menus would be nice if the game isn't online capable anymore.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 5 of 5 (346 Views)
0 Kudos