Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 98

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

07 dec 2006
Door Sslust

Sslust

• Award Winner
96%
02 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

Aankondiging van de PlayStation.com Community-awards 2006

83 reacties 1.191 Weergaven Aangemaakt: 07-12-2006
Hallo allemaal en welkom bij de PlayStation.com Community-awards 2006. Dit is je kans om je stem op je favoriete games, mede-forumleden en online gamers uit te brengen en ze hun verdiende status van forumberoemdheid toe te kennen. De awards zijn in twee categorieën opgesplitst: In de categorie GAME-awards kun je op je favoriete PlayStation 2-games van 2006 stemmen. In de categorie COMMUNITY-awards heb je de mogelijkheid om op de beste, grappigste, meest artistieke en meest behulpzame forumleden en online gamers te stemmen. De uiteindelijke winnaars in alle categorieën van de Community-awards worden met een tas met goodies beloond. Ronde één: nominaties De eerste stemronde is momenteel volop aan de gang en duurt nog tot maandag 18 december. Tijdens deze ronde kun je jouw favoriet in beide categorieën nomineren. Dit onderdeel van de stemming is volledig open. Je kunt dus iedere game of elk forumlid voordragen. Ronde twee: stemmen op de finalisten Na 18 december tellen we alle nominaties en publiceren we een lijst met 10 finalisten voor alle awards in de categorieën GAME en COMMUNITY. Vervolgens kun je je stem uitbrengen om te bepalen wie van de 10 finalisten in elke categorie met de felbegeerde PlayStation.comCommunity-award naar huis gaat. De winnaars worden in het nieuwe jaar officieel bekendgemaakt. Klik op de onderstaande links om meer over de awards te weten te komen en om je stem uit te brengen: -GAME-awards -COMMUNITY-awards Veel plezier!
0 Kudos
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
01
/16

[XxNsOmNiAxX]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[XxNsOmNiAxX]
geaccepteerde oplossing
Zelfde verhaal over jouw post. ;) Het is heel "stoer" om te vertellen dat je hier eerder zat en het is "vet" dat mensen mogen raden wat jouw vorige gebruikersnaam is. Maar zover ik het ziet gaat daar het onderwerp niet over. Zodra jij ziet waarom dat wel zo zou zijn hoor ik het graag. Dan moet je eens in dit topic kijken http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=51811&page=2 Er zit hier toch echt raar volk hoor :lol:
0 Kudos

Re: Aankondiging van de PlayStation.com Community-awards 2006

01
/16
80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[Gebruikersnaam]
geaccepteerde oplossing
Zelfde verhaal over jouw post. ;) Het is heel "stoer" om te vertellen dat je hier eerder zat en het is "vet" dat mensen mogen raden wat jouw vorige gebruikersnaam is. Maar zover ik het ziet gaat daar het onderwerp niet over. Zodra jij ziet waarom dat wel zo zou zijn hoor ik het graag. Dit onderwerp gaat over user accounts en hoe mensen daar tegenaan kijken (of liever gezegd; de aankondiging ervan). Daarnaast begon ik zelf niet met 'hey, raad is wie ik ben!' of ook maar iets in die richting. Ik had het gewoon over de vorige keer van de forum awards, en toen verliep de conversatie toevalligerwijze op het raden van mijn nick. Gelieve het hele topic te lezen voor je de drang voelt je voor te doen als mod :)
0 Kudos

01
/16

[XxNsOmNiAxX]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[XxNsOmNiAxX]
geaccepteerde oplossing
Dit onderwerp gaat over user accounts en hoe mensen daar tegenaan kijken (of liever gezegd; de aankondiging ervan).
Daarnaast begon ik zelf niet met 'hey, raad is wie ik ben!' of ook maar iets in die richting. Ik had het gewoon over de vorige keer van de forum awards, en toen verliep de conversatie toevalligerwijze op het raden van mijn nick. Gelieve het hele topic te lezen voor je de drang voelt je voor te doen als mod :)

Hmm begon het niet zo ' Niet om te stoefe hoor mensen maar vroeger stond mijn naam ook eens in zo'n lijst' :rolleyes:
0 Kudos

Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Dit onderwerp gaat over user accounts en hoe mensen daar tegenaan kijken (of liever gezegd; de aankondiging ervan). Daarnaast begon ik zelf niet met 'hey, raad is wie ik ben!' of ook maar iets in die richting. Ik had het gewoon over de vorige keer van de forum awards, en toen verliep de conversatie toevalligerwijze op het raden van mijn nick. Gelieve het hele topic te lezen voor je de drang voelt je voor te doen als mod :) Om preciezer te zijn gaat het over de personen achter de accounts. En die conversatie verliep inderdaad die kant op maar dat nadat jij er zelf wel blij verder op in ging. ;) Gelieve wel de juiste informatie te geven voordat je mensen gaat proberen te corigeren. :) ontopic: Kom op mensen nog 1 week om je stem uit te brengen! Welke games/personen zullen worden genomineerd?
0 Kudos

01
/16
80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[Gebruikersnaam]
geaccepteerde oplossing
Om preciezer te zijn gaat het over de personen achter de accounts. En die conversatie verliep inderdaad die kant op maar dat nadat jij er zelf wel blij verder op in ging. ;) Gelieve wel de juiste informatie te geven voordat je mensen gaat proberen te corigeren. :) Gelieve het gedeelte te quoten waar staat dat ik er 'blij op in ging'. Ik postte dat ik er eerder instond, waarop WinningLoser mij vroeg wie ik was. Hierop corrigeerde ik een eerder gemaakt statement van mijzelf en reageerde ik niet eens op de vraag zelf, althans niet in directe vorm. Daarna vroeg DragonSummoner of mijn nick met een R begon. Dit was dus het punt waarop de conversatie die richting inging, en niet nadat ik er 'blij op in ging'. Zoals ik net al zei, lees gewoon het topic door, wannabe mod.
0 Kudos

Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Je had niet eens moeten ingaan op zijn vraag of het met een r begon. Nee inplaats dat antwoorde je Nee, een B :o Dat noem ik er blij op ingaan. Iets wat niet eens verder had hoeven te gaan. Maar inplaats dat ga je er wel graag op in en draait het verder dat richting op. Je probeerd nou zelfs weer te tonen dat jij zo goed in bent met mensen "dissen". Iets waar je maar net blij mee moet zijn, dat je zo goed met mensen om kan gaan... Maargoed ik laat het hier maar verder bij want ik weet toch al dat het verder alleen maar op niks uitloopt. :)
0 Kudos

01
/16
80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[Gebruikersnaam]
geaccepteerde oplossing
Je had niet eens moeten ingaan op zijn vraag of het met een r begon. Nee inplaats dat antwoorde je

Dus ik had gewoon m'n mond moeten houden en de vraag onbeantwoord moeten laten?

Nee dank je, dan wordt dit forum net zo saai als jou.

Dat noem ik er blij op ingaan. Iets wat niet eens verder had hoeven te gaan. Maar inplaats dat ga je er wel graag op in en draait het verder dat richting op.

Het ging die richting al op. Ik ging daar inderdaad blij op in maar dan moet je niet gaan beweren dat ik degene was die begón met ermee blij op in gaan.

Je probeerd nou zelfs weer te tonen dat jij zo goed in bent met mensen "dissen".

Nee hur, je disst jezelf al. Het enige wat ik doe is jou verbeteren.
0 Kudos

01
/16

[XxNsOmNiAxX]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[XxNsOmNiAxX]
geaccepteerde oplossing
Dus ik had gewoon m'n mond moeten houden en de vraag onbeantwoord moeten laten?

Nee dank je, dan wordt dit forum net zo saai als jou.

Het ging die richting al op. Ik ging daar inderdaad blij op in maar dan moet je niet gaan beweren dat ik degene was die begón met ermee blij op in gaan.

Nee hur, je disst jezelf al. Het enige wat ik doe is jou verbeteren.

JONG WANNEER KOMEN DIE MODS NU EENS IN ACTIE :lol:
0 Kudos

Award Winner
05
/16

TheMerovingian

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
TheMerovingian
geaccepteerde oplossing
Report this button bijvoorbeeld :)
0 Kudos

01
/16

[XxNsOmNiAxX]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[XxNsOmNiAxX]
geaccepteerde oplossing
Report this button bijvoorbeeld :)

Thx man hier ga ik in het vervolg meer van gebruik maken :)
0 Kudos

Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Dus ik had gewoon m'n mond moeten houden en de vraag onbeantwoord moeten laten? Nee dank je, dan wordt dit forum net zo saai als jou. Het ging die richting al op. Ik ging daar inderdaad blij op in maar dan moet je niet gaan beweren dat ik degene was die begón met ermee blij op in gaan. Nee hur, je disst jezelf al. Het enige wat ik doe is jou verbeteren. Wat maakt het dan saai als je dat doet? ;) En ja jij begon ermee het in dat richting te draaien. Er werd maar 1 x gevraagd waarmee je naam begon, pas na jouw reactie werd het een spelletje. En als jij denkt de beste te zijn nadat je gaat proberen mensen persoonlijk af te kraken, tja zegt niet veel goeds. Probeer eens beter te beargumenteren voordat je gaat beweren dat ik me eigen "disst". Dit reactie is gewoon nog even omdat je probeert je te redden met lage taktieken, maar verder laat ik het maar. Je kan hoog of laag springen, maar indruk wek je er niet mee. ps aan de rest: Sorry voor de onnodige discussie hier.
0 Kudos

01
/16
80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[Gebruikersnaam]
geaccepteerde oplossing
Wat maakt het dan saai als je dat doet? ;) En ja jij begon ermee het in dat richting te draaien. Er werd maar 1 x gevraagd waarmee je naam begon, pas na jouw reactie werd het een spelletje.

Dus na 2 reacties is iets al een spelletje? -_-'

En als jij denkt de beste te zijn nadat je gaat proberen mensen persoonlijk af te kraken, tja zegt niet veel goeds.

Persoonlijk afkraken zou zijn als ik zou zeggen dat jij lelijk bent. Maar aangezien ik dit niet zeg, kraak ik je ook niet persoonlijk af.

Jij was degene die begon met je sarcatische "stoer"... -_-'

Probeer eens beter te beargumenteren voordat je gaat beweren dat ik me eigen "disst".

Posts die nergens op slaan, die hele 'kijk ik lik de moderator's kont' attitude...

Vergeet niet dat jij degene bent die met deze discussie begon, ik niet.

Dit reactie is gewoon nog even omdat je probeert je te redden met lage taktieken, maar verder laat ik het maar. Je kan hoog of laag springen, maar indruk wek je er niet mee.

Ah, lage technieken... Nu ben jij degene die persoonlijk disst :)

Je kan wel zeggen dat ik 'hoog en laag kan springen', maar het enige wat ik doe de laatste paar posts is me defensief opstellen. Jij begon met offensief te reageren, dus moet je niet gaan zeuren als ik ook een sneer op jou richt.

ps aan de rest: Sorry voor de onnodige discussie hier. Ga maar lekker ontopic reageren, want dat is veel leuker natuurlijk. Ontopic reageren.
0 Kudos

Award Winner
05
/16

TheMerovingian

• Award Winner
94%
05 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
TheMerovingian
geaccepteerde oplossing
Je geeft het zelf al aan lekker knus ontopic praten, leuk :gr8:
0 Kudos

01
/16

[XxNsOmNiAxX]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[XxNsOmNiAxX]
geaccepteerde oplossing
Dus na 2 reacties is iets al een spelletje? -_-'

Persoonlijk afkraken zou zijn als ik zou zeggen dat jij lelijk bent. Maar aangezien ik dit niet zeg, kraak ik je ook niet persoonlijk af.

Jij was degene die begon met je sarcatische "stoer"... -_-'

Posts die nergens op slaan, die hele 'kijk ik lik de moderator's kont' attitude...

Vergeet niet dat jij degene bent die met deze discussie begon, ik niet.

Ah, lage technieken... Nu ben jij degene die persoonlijk disst :)

Je kan wel zeggen dat ik 'hoog en laag kan springen', maar het enige wat ik doe de laatste paar posts is me defensief opstellen. Jij begon met offensief te reageren, dus moet je niet gaan zeuren als ik ook een sneer op jou richt.

ps aan de rest: Sorry voor de onnodige discussie hier. Ga maar lekker ontopic reageren, want dat is veel leuker natuurlijk. Ontopic reageren.

Om een discussie te startten moet je altijd met 2 zijn ;) En ik geef madmaxx gelijk :) En hopelijk gaan de mods nu eens maatregelen nemen :rolleyes:
0 Kudos

01
/16

[TweakerNL]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[TweakerNL]
geaccepteerde oplossing
Zo ZO

kom uit mn bed en zie dit als eerste

Goedemorgen allemaal!!!

nu:

ONTOPIC !!!!!!!!!!!!!
0 Kudos

Award Winner
03
/16

Daanoontje

• Award Winner
90%
03 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Daanoontje
geaccepteerde oplossing
Heeh Tweaker lekker geslapen? Ik niet maarja. En nu dan echt ontopic.
0 Kudos

01
/16

[TweakerNL]

80%
01 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
[TweakerNL]