[NLC] COMMUNITY-awards - Ronde twee

Beantwoorden

COMMUNITY-awards - Ronde twee: uiteindelijke stemming

Welkom, dames en heren, bij de laatste stemronde van de PlayStation.com COMMUNITY-awards 2007. Elke poll van dit forum bestaat uit een lijst met de 12 gamers die in de eerste stemronde de meeste nominaties ontvingen. Aan jou de taak ons te helpen ervoor te zorgen dat er in elke lijst maar één persoon overblijft. Ga snel naar de onderwerpen met de polls om de lijsten met nominaties te bekijken en selecteer de persoon die volgens jou de award verdient (per award kun je maar één persoon selecteren). Klik vervolgens op Nu stemmen om je keuze te bevestigen. Je kunt nog tot 13 februari stemmen, dus je hebt voldoende tijd om over je keuze na te denken. In de daarop volgende week maken we de uiteindelijke winnaars tijdens een schitterende awarduitreiking bekend. Leg je smoking of galajurk dus maar vast klaar! Alleen mensen die een account hebben die in december 2007 of eerder is aangemaakt kunnen stemmen.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
[WinningLOSER]
Bericht 2 van 24 (726 Weergaven)

Re: COMMUNITY-awards - Ronde twee: uiteindelijke stemming

Ik zie trouwens dat "Grappigste Forumlid" niet meer bestaat, betekend dat dat mijne gewoon blijft staan? :smileyvery-happy:

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 3 van 24 (726 Weergaven)

Ik zie trouwens dat "Grappigste Forumlid" niet meer bestaat, betekend dat dat mijne gewoon blijft staan? :smileyvery-happy: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=205985 :Stupid::Stupid::Stupid:

Member

Member
[WinningLOSER]
Bericht 4 van 24 (726 Weergaven)

Nee dat is een andere categorie! Vorig jaar hadden we een comedykoning én een grappigste forumlid :smileyvery-happy:
SchumiFAST
Bericht 5 van 24 (726 Weergaven)

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben nogal ontgoocheld in de discusies die zijn ontstaan met deze verkiezingen :smileysad: terecht of onterecht, gelijk of ongelijk, daar moei ik mij niet mee... ik zou dan ook iedereen willen vragen om niet meer de andere als minderwaardig te beschouwen. Iedereen die het met me eens mag dat ook zeggen, anders voel ik me zo alleen :smileytongue:

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben nogal ontgoocheld in de discusies die zijn ontstaan met deze verkiezingen :smileysad:
terecht of onterecht, gelijk of ongelijk, daar moei ik mij niet mee...

ik zou dan ook iedereen willen vragen om niet meer de andere als minderwaardig te beschouwen.
Iedereen die het met me eens mag dat ook zeggen, anders voel ik me zo alleen :smileytongue:

Quoted for Truth :smileywink:

Maar laten we sowiezo, niet alleen met deze verkiezingen maar ook daarbuiten, elkaars mening respecteren en elkaar in de waarde laten. Zo kunnen we een goede sfeer op het forum behouden :Thumbs:

Helemaal mee eens pAvax!
SchumiFAST
Bericht 8 van 24 (726 Weergaven)

Quoted for Truth :smileywink:

Maar laten we sowiezo, niet alleen met deze verkiezingen maar ook daarbuiten, elkaars mening respecteren en elkaar in de waarde laten. Zo kunnen we een goede sfeer op het forum behouden :Thumbs:
wauw, pAvax geeft me gelijk :smileyvery-happy:
ik heb trouwens net, mede dankzij banaan, mijn muze, een mooie zin uitgevonden:
"ze zijn al genomineerd voor deze verkiezing, dan zijn het toch goede!"

mooie sig trouwens :Thumbs: beetje lachen met jcuk achter zijn rug :smileytongue:
Banaan_us
Bericht 9 van 24 (726 Weergaven)

, mede dankzij banaan, mijn muze, een mooie zin uitgevonden:
"ze zijn al genomineerd voor deze verkiezing, dan zijn het toch goede!"

mooie sig trouwens :Thumbs: beetje lachen met jcuk achter zijn rug :smileytongue:

Huh, hoe dat?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SchumiFAST
Bericht 10 van 24 (726 Weergaven)

Huh, hoe dat?
met zijn *snip**snip**snip**snip**snip**snip**snip**snip**snip**snip**snip* :smileywink:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws