Nieuws en Politiek

Beantwoorden

Member

Member
[Eelco92-NL]
Bericht 121 van 192 (3.199 Weergaven)

Re: 1040 uur school!!!

www.stop1040u.tk
www.minderuren.com

Die websites ben ik tegen gekomen! :smileyhappy:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Member

Member
[mikey mike007]
Bericht 122 van 192 (3.199 Weergaven)

raar dat die lui geen paar uurtjes les hebben gekregen wat staken inhoud meschien voor de volgende staking lollllllll en het mot maar allemaal kunnen ik zou gelijk alles gaan invoeren als ik al die beelden zo zie
Madmaxx
Bericht 123 van 192 (3.199 Weergaven)

bij ons mag je ook gewoon weg in tussenuren hoor tezij je nog in de 1e/2e zit. Maar dat staken is gewoon LEUK:smileyhappy: eindelijk weer eens wat anders, alle scholieren united:smileytongue: zonder iets te vernielen(we hebben ook cmaera's dus.) maar ik hoop dat ze bij ons maandag gewoon doorgaan met staken en niet opeens gaan stoppen. TERROOOOOOOR!!!Dat is dus precies wat er gaande is. Ik denk dat het percentage van leerlingen die daadwerkelijk wisten waarover het ging lager ligt dan 5%. De rest vind het gewoon leuk. Nou het is heel stoer hoor.... Maar niet heus.

Maandag weer heh...Nou dan hebben alle vwo leerlingen van onze school sowieso 4x tellende 100 minuur durende anw toets. Ik hoop dat iedereen die dan gaat staken gewoon een 1 ofzo krijgt.

Member

Member
[DarkspiritI]
Bericht 125 van 192 (3.199 Weergaven)

nou nou rustig aan hoor Mad(boze) max neit zo boos he:smileyhappy:

Ik denk dat de meeste bij ons op school wel weten waarom we staken.MenO leraar praate hier al weken geleden over) Maar bij ons is het niet rellen, we zat nog gewoon op het schoolplein binnen de hekken. en we hebben niets vernield niemand werd opgepakt en geen vuurwerk:smileytongue: naar de politie gegooid. Dus ja dan is het wel leuk om het eens meetemaken en het was vrijdag dus alsje dan nog eens eerder uit bent, chill toch.

@Dragonsummner, haha ja echt ga je staken terwijl je examen hebt dan ben je ook gek zou dan beter gewoon die exmamen maken.:smileywink:

Level 1

Level 1
RobinNL
Bericht 126 van 192 (3.199 Weergaven)

waarom alleen op hogere niveau's?
Ik dacht misschien hebben die HW uren op het vmbo wel merkbaar invloed op de cijfers maar dit valt nog te zien.

In Polen hebben ze het beste onderwijs en slechts 800 uur verplichte schooluren.
Verschil is wel dat de leerlingen over het algemeen beter hun best doen in de klas en dat het docenten vak hoog staat in de maatschappij.

@Dark: Ik weet eigenlijk al zeker dat mensen die ik ken dan gaan stakken. Stumpers dat het zijn.

Level 3

Level 3
blackhat_nl
Bericht 128 van 192 (3.199 Weergaven)

Ik dacht misschien hebben die HW uren op het vmbo wel merkbaar invloed op de cijfers maar dit valt nog te zien. echt slecht dat ze de vier niveaus van het vmbo onder een naam samengevat hebben het verschil tussen de niveaus van het vmbo is net zo groot als het verschil tussen vmbo-t, havo en vwo. tussen vmbo-b en vmbo-t zit een enorm verschil en wat voor de laagste opleiding misschien werkt hoeft niet te werken voor de andere opleidingen.

Level 1

Level 1
RobinNL
Bericht 129 van 192 (3.199 Weergaven)

echt slecht dat ze de vier niveaus van het vmbo onder een naam samengevat hebben

het verschil tussen de niveaus van het vmbo is net zo groot als het verschil tussen vmbo-t, havo en vwo.
tussen vmbo-b en vmbo-t zit een enorm verschil en wat voor de laagste opleiding misschien werkt hoeft niet te werken voor de andere opleidingen.
Ik wist niet eens dat er 4 vmbo opleidingen zijn :smileysurprised:

ps: mooie avatar :smileyvery-happy:

Member

Member
[ecdeweert92]
Bericht 130 van 192 (3.199 Weergaven)

In het AD staat dat de 1040 uur verlaagd word naar 1000 uur, en voor examenklassen 960 uur :smileyvery-happy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws