Beantwoorden
Level 3

Re: Wikileaks

Je mag ook niks meer in dit land xD

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
0 Kudos
Bericht 11 van 58 (689 Weergaven)
0 Kudos
Level 5

Al die ophef rondt WikiLeaks... :smileysurprised:

Ik steun trouwens wél het initiatief om de waarheid aan het licht te brengen, maar dan ook enkel de waarheid en geen opgeblazen zinnetje dat uit zijn context wordt gerukt door de media! :smileyindifferent:

Bericht 12 van 58 (677 Weergaven)
Level 3

de corruptie van veel regeringen komen nu naar boven

op sites zoals twitter en facebook worden bijna alle accounts van mensen die iets met wikileaks te maken hebben of het steunen meteen geblokkeerd.

nederlandse sites die een wikileaks mirror hebben worden onder druk gezet om deze te verwijderen

in nederland is een 16 jarige jongen opgepakt voor die ddos attacks

dat iemand al een paar uur na zo´n aanval opgepakt wordt zegt wel iets over de prioriteiten van de overheid

0 Kudos
Bericht 13 van 58 (668 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Ik heb ff gekeken op wikileaks vanmiddag, er staan toch echt dingen op die je niet in het nieuws ziet. Maarja, zo werken die dingen helaas...

--------------------------------------
Join the Battlefield!
0 Kudos
Bericht 14 van 58 (643 Weergaven)
0 Kudos
Level 6

Wikileaks is eigelijk wel best interesant maar ze publiceren dingen dat de gewone sterveling eigelijk niet zou mogen weten. Kvraag me af wat er zal gebeuren als het erger wordt, wikileaks heeft een "atoombom" benieuwd wat daar instaat.

LinkinParkLivingThingsBanner
0 Kudos
Bericht 15 van 58 (639 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

[ Bewerkt ]

SchumiFAST schreef:

Al die ophef rondt WikiLeaks... :smileysurprised:

Ik steun trouwens wél het initiatief om de waarheid aan het licht te brengen, maar dan ook enkel de waarheid en geen opgeblazen zinnetje dat uit zijn context wordt gerukt door de media! :smileyindifferent:

+1

Ik weet trouwens het land, het IP adres en ISP van wikileaks, maar die ga ik natuurlijk niet plaatsen hier want ik ben het erg met wikileaks eens wat betreft het laten zien van de waarheid in de wereld. (De recente aanvallen slaan natuurlijk nergens op, maar dat even terzijde) Ik hou er niet van om in het donker gehouden te worden. Wat er in deze wereld gebeurd mag ik weten. En ALLES ook. (behalve persoonlijke dingen van mensen, die gaan me geen ruk aan. :smileytongue:) Deze wereld behoord niet tot Dhr President Jantje, maar tot iedereen. Iedereen heeft daarom het recht te weten wat er gebeurd. Wil je het niet weten en hou je ervan om in onwetendheid te leven, dan kijk je toch lekker niet op wikileaks? Momenteel steun ik wikileaks niet, want daarvoor ken ik het niet goed genoeg. Maar wat niet is, kan nog komen..

0 Kudos
Bericht 16 van 58 (631 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Ja het IP adres lees je af van uit de navigatie balk :smileytongue:

--------------------------------------
Join the Battlefield!
0 Kudos
Bericht 17 van 58 (606 Weergaven)
0 Kudos
Level 4

Oh, nou jij misschien, maar ik niet..
0 Kudos
Bericht 18 van 58 (575 Weergaven)
0 Kudos

Ik vond vandaag in de metro -op het platform- een krantje, er staat niks op de voor en achterkant gedrukt behalve op de voorkant #wikileakspaper en op de achterkant een twitter link die het niet doet.

Er in staan documenten, iets afkomstig van de ambassade van Londen. Heb het nog niet gelezen.

Vreemd! Gaan ze nu voor verspreiding van kennis via 'ondergrondse' pers? :smileytongue: Of hebben ze dit al eerder gedaan. Er lag er ook maar eentje op een van de weinige zitjes. Ik vraag me af wie het gedrukt heeft, want het ziet er nogal professioneel uit. Geen 'zine' ofzo van boze studenten. :smileytongue:

sigps4japan.png

0 Kudos
Bericht 19 van 58 (558 Weergaven)
0 Kudos
Level 6

Ooo interesant :smileytongue:

LinkinParkLivingThingsBanner
0 Kudos
Bericht 20 van 58 (547 Weergaven)