Norsk lobby

Reply

Re: Vil Sony noensinne holde det de lover???

Jeg vet ikke mer enn det du vet om identitesbesyttelsesprogrammet, de har rullet det ut i EFIGS landene. Men jeg vet ikke om det kommer til vår del. Som du selv siterte: "SNEE og SCEE vil se nærmere på og undersøke om det er nødvendig å innføre lignende programmer i ytterligere land."
Please use plain text.

Jeg har allerede forstått at du ikke vet, og det var ikke det jeg spurte om heller.

Kan du vennligst spørre noen i Sony som kan gi et svar på de 2 spørsmålene jeg stilte?

Please use plain text.

Er ikke noen jeg kan spørre om dette på det nåværende tidspunkt. Info kommer når de har funnet ut om de skal eller ikke skal.
Please use plain text.

maniac81 wrote:

Hvis en service som jeg betaler forsvinner i så lang tid som dette, så har jeg rett til å bli kompensert.

Det skjer ikke. Som du sier så vil jeg få 5 av 30 dager som jeg har betalt for!

Bortsett fra det, så får jeg bare det samme som alle de som ikke har betalt for PS+!

Og dette mener du er helt ok???

Som jeg har forstået det, vil PS+ medlemmer blive kompenseret med 30 dages PS+ da de jo ikke har haft mulighed for at logge ind på PlayStation store i den periode.

Udover det, vil de ligesom alle andre PSN medlemmer få 30 dages PS+ og 2 spil.

Så kort sagt bliver PS+ kompenseret for den tabte tid og får udover det, det samme som alle andre.

Derudover kan jeg ikke se nogen grund til at PS+ medlemmer skulle få noget ekstra.

Vi bør bli kompensert bedre enn de som ikke har betalt noe som helst. Vi har betalt penger for en tjeneste som har vært utilgjenlig lenge, og som er fremdel delvis utligjengelig.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News