Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Reply

(SE, DK & NO) Fortell om din beste gamingopplevelse!

Yo!

Siden jeg bare har en uke igjen her på forumet, føler jeg meg i det gavemilde hjørnet! Så her er en liten konkurranse for dere:

Fortell meg om din beste gamingopplevelse!

De tre beste historiene vinner et PS3 spill hver!

Sett i gang!

Dere har til i morgen - fredag 2. september 2011 klokken 23:59 på dere!

IzzyJ in da house! :Thumbs:

Please use plain text.

Re: (SE, DK & NO) Fortell om din beste gamingopplevelse!

Oooooo! Tror jeg skal rekke det, men det blir i siste liten i så fall:smileytongue:
Please use plain text.

Vanskelig å skulle velge den allerbeste spillopplevelsen da jeg har hatt så fantastisk mange bra spillopplevelser. Alt fra å fly gjennom skyene i Warhawk på PS3, Snipe en helicopter pilot i BFBC2 eller alle de gangene jeg har spilt med mine gode venner. Likevell er det en spillopplevelse som satte et større inntrykk hos meg enn noe annet. Selv om dette er et playstation forum og at jeg har hatt svært mange gode spill opplevelser på både ps2, psp, og ps3, fikk jeg den beste spillopplevelsen på min første konsoll Nintendo 64. 

Den aller beste spillopplevelsen fikk jeg da jeg som barn første gang spilte The legende of Zelda ocarina of time. Spillet hadde en helt spesiel betydning for meg gjennom barndommen. Dette spillet var min introduksjon til spillverdnen. Da jeg mange år senere kom over en reinspilling av de klassike sangene fikk jeg frysninger gjennom hele kroppen, minnene fra barndommen kom frem, og jeg kunne se en liten versjon av meg selv sitte med nintendo kontrollen i hendene foran tven. Det skal sies at jeg var svært heldig med mitt første spill, spillet blir den dag idag regenet som et av tidenes beste. 

Please use plain text.

Det grafiske indtryk er meget vigtigt for mig når jeg skal vælge hvilket spil der har leveret den bedste oplevelse derfor bliver det eet PS3 spil som jeg vælger. Oplevelse for mig er ikke bare når man har det sjovt med vennerne, men et episk(epic) øjeblik i et spil og det er sådan nogle øjeblik cutscenes skal levere, og det gør Final Fantasy.

Dette er bare et af de øjeblik Final Fantasy 13, en scene med masser af action hvor man virkelig kan føle spændingen.

Det er en af mine bedste gamingoplevelser.

Får vist ikke redigert innlegget mitt nå ser at det er noen skrivefeil der :smileytongue:

her er siden man kan høre på sangene fra spillet: http://www.zreomusic.com/z5

De er spilt inn på nytt med et helt orkester :smileyhappy:
Please use plain text.

[ Edited ]

d er utrolig mange, vanskelig å velge...

spille portal2 coop splitscreen sammen med en kompis som jeg ikke hadde truffet på veldig lenge er definetivt et høydepunkt. kjemien satt både in game og utenfor:smileyhappy:

images.jpeg

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 7 of 9 (116 Views)

Damn og så endda på sin fødselsdag opdager man at man har misset en konkurrence :-)

Nå, men kan da fortælle om det alligevel, min tidligere kæreste havde 4 børn + hende selv og der har været mange gode oplevelser med dem og hende i spillenes verden, den første helt tilbage i PS2 tiden da kæresten skulle lære at spille Spyro, hun havde aldrig spillet PS2 før og at lære hende at hoovere med Spyro var dælme skægt og forårsagede mange grin.

De næste kommer med PS3 og pigerne, den mindste af pigerne var helt vild med Super'rub'a'duck eller hvad det nu var det hed, det med badeændre og hajer, især det hun skulle hoppe med controlleren var morsomt, hun sad på gulvet og hoppede med hele kroppen, så hun literært lettede fra gulvet når de små hajer skulle tiltes rundt, mange grin og gode stunder der også.

Til sidst skal nævnes den ældste pige og hendes Hannah Montana spil, lejede spillet for det var næppe mere piget end det og vi hjalp hinanden med at spille det, indtil hun endelig opnåede sit allerførste platintrofæ - og det endda før storebror som ellers var den store PS3 spiller i blandt børnene - også en vigtig sag at prale med i skolen overfor de andre PS3 spillere at hun havde et platintrofæ.

PS3 har budt på sindsygt mange gode oplevelser gennem tiden og er ganske sikker på der er mange flere på vej

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

Hvis jeg er en af dem der vandt, så håber jeg at præmien var inFamous 2, det har jeg nemlig ikke fået endnu.

Level 3

Level 3
monica_k
Registered: ‎05-11-2009
Message 9 of 9 (92 Views)

søren det her gikk meg hus forbi.

går det ikke an å abbonere på denne tråden?ellerno?

min beste spillopplevelse er på en måte både god og dårlig fordi jeg strevde lenge med å komme over 1000 poeng på sånn diger donkey kong håndholt spillkonsoll som broren min hadde på slutte av 80-tallet. og når jeg så nådde 999 så gikk det tilbake til 0poeng. og etter det var det jo ikke noen vits å spille det mer

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements
Välkommen till det officiella PlayStation Forum!

I denna sektion kan du läsa om de senaste nyheterna och tävlingar som kommer att ske på forumet. För att kunna posta i forumet måste du logga in med dig PLAYSTATION@Network "Sign in ID". Om du inte har ett SEN - konto så kan du registrera dig här.

Recent News