Nyheter

Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Reply
06 Sep 2011
By: IzzyJ Beta Tester 4465 Posts
Level 5

(SE, DK & NO) Hvilken er din favoritt spillkarakter/figur?

[ Edited ]
9 Replies 268 Views edited 08-09-2011

Hallois!

En kjapp liten konkurranse til for dere, før jeg pakker snippsekken og forlater dere her på forumet!

Skriv en liten tekst om favoritt spillkarakteren din?

De tre beste tekstene vinner et PS3 spill!

Så dere har frem til i morgen (onsdag 7. september 2011, klokken 23:59) til å poste teksten her i denne tråden.

(Hvis du er blant de 3 heldige, må du passe på at du sender meg navn og adresse i løpet av torsdagen/fredagen.)

Lykke til!

Mvh Izzy :Thumbs:

Please use plain text.
Message 1 of 10 (268 Views)
Level 9

Re: (SE, DK & NO) Hvilken er din favoritte spillkarakter/figur?

Der er en del at vælge imellem, men mit valg er Nathan Drake fra Uncharted serien. 

Begrundelsen er han er handlekraftig og rap i replikken. Noget der kommer ham til gode, når han konstant havner i situationer, der er en Hollywood film værdig. 

Battlelog - The Battlefield Sunday Event: Sundays 8pm
Please use plain text.
Message 2 of 10 (261 Views)
Level 8

En spilkarakter der er simpel men også har en meget stor personlighed er Sackboy, i starten var han en hop op og løb frem figur, men siden hen har han udviklet en meget stor personlighed især med LittleBigPlanet 2 prøv at se denne video.

Final Fantasy Vincent

Level 3

Her er det jo fryktelig mange å velge mellom...  

Men skal jeg velge en, så må det være Sephiroth!  Kule klær, rå frisyre og et av de drøyeste sverdene i manns minne.  En iskald soldat som sloss både effektivt og grasiøst ( http://www.youtube.com/watch?v=N26t6cSRLsw ).  

Sephiroth er sjef!

Please use plain text.
Message 4 of 10 (245 Views)
Level 7

I disse ligestillingstider er mit valg faldet på ikke én spilfigur, men derimod to. Begge figurer har det til fælles, at de har formået at tryllebinde spillere af det modsatte køn:

Lara Croft

Med 15 år på bagen - og ingen tegn på hverken appelsinhud eller strækmrker - må Lara Croft betragtes som en af de største kvindelige spilfigurer overhovedet. Sammenlignet med andre kvindelige figurer er Lara stærkere, mere dynamisk og uden sammenligning en af de mest interessante i branchen: Hensynsløs, smuk og en sand våbenguru. Lara Croft er drivkraften bag Tomb Raider universet, der har bredt sig til også at dække tegneserier, film og alle mulige andre former for merchandise.

Selvfølgelig skal der ikke lægges skjul på at en del af Lara Crofts tiltrækning skyldes at hun er en pikseleret skønhed i meget små shorts og en meget stram top. Men der er mere til hende end hendes velformede bryster: Lara Croft er en sand akrobatisk mester, hun er eventyrlysten og evig ung. Lara Croft er med andre ord en ung kvinde man kun kan se op til.

Pac-Man

Pac-Man hverken kan eller må man gå udenom, når man snakker computerspil. Pac-Man er gået hen og blevet et velkendt brand på højde med McDonalds, Coca Cola, Star Wars og IKEA. Pac-Man er langt mere end et kedeligt styrbart lagkage-diagram - han er mystisk og elskværdig. Hvorfor er han så sulten efter de velkendte hvide prikker? Er Pac Man gift med fru Pac-Man?

Over 30 år efter sin debut er Pac Man stadgivæk frisk, forbløffende og fantastisk. På trods af utallige kampe med de farlige spøgelser Pinky, Inky og Clyde formår Pac-Man stadigvæk at holde modet højt og spise hvide prikker som ingen anden. Pac-Man har gennemlevet 80'ernes katastrofale tøjmode, 90'ernes kiksede brit-pop mode og 00'ernes mantra om bæredygtighed og rå rock 'n' roll-still og på trods af alt dette er Pac-Man stadigvæk helt upåvirket. Pac-Man var det første spil, der formåede at gøre kvinder interesserede i spil og kigger man på nutidens spilmarked, med en masse falerede forsøg, må Pac-Man siges at være en værdig spilfigur.

Please use plain text.
Message 5 of 10 (236 Views)
Level 2

Svar: (SE, DK & NO) Hvilken er din favoritte spillkarakter/figur?

[ Edited ]

Min favorit karaktär är Vivi i Final Fantasy IX. Anledningen är att jag tycker att han har så många karaktärs drag som jag tycker om. Jag tycker om fantasy och den magiska stämningen i många fantasy berättelser och Vivi ser ut och agerar på ett sätt som gör att man bara måste tycka om honom.

Lite ord som beskriver hur jag ser Vivi:

Magisk, mystisk, barnsligt rolig, gullig,  tystlåten.

Att få med detta i en och samma karaktär utan synligt ansikte tycker jag är bra gjort. Hade man låtit honom prata i final fantasy IX tror jag det hade förstört endel av stämningen men nu får han prata med sitt kropps språk vilket dom lyckats med riktigt bra.

Please use plain text.
Message 6 of 10 (220 Views)
Level 5

Re: (SE, DK & NO) Hvilken er din favoritt spillkarakter/figur?

YO!

Vinnerne i denne lille konkurransen er:

European_Gamer: Sackboy

Endurion: Vivi

Keldj: Pac-Man

GRÆTTIS!

Fint hvis dere tre kan sende meg navn og adresser asap, så jeg rekker å sende det før jeg stikker i morgen :smileywink:

Jepp, dette var den siste lille konkurransen vi rakk før jeg slutter her på forumet :Frown:

Håper den nye community leaderen er snill mot dere, og får tid å holde enda flere konkurranser enn det jeg rakk!

IzzyJ :King:

Please use plain text.
Message 7 of 10 (177 Views)
0 Kudos
Level 8

Tak :smileyvery-happy:

Så har jeg sendt mit navn og adresse, og det er det samme som for to dage siden :smileywink:
Level 7

[ Edited ]

European_Gamer wrote:
Tak :smileyvery-happy:

Så har jeg sendt mit navn og adresse, og det er det samme som for to dage siden :smileywink:

Nu kunne man jo være flabet og sige:

"Hukommelsen er det første der ryger, når man bliver gammel :BigGrin: ",

men eftersom IzzyJ har min adresse - og jeg ikke har lyst til at vågne op ved siden af et afskåret hestehoved - så er jeg ikke flabet og derfor siger jeg ikke noget :Ninja:

Please use plain text.
Message 9 of 10 (156 Views)
0 Kudos
Level 5

Hahahaha! Ja takk Keldj - neida, jeg kunne jo ha funnet den, men lettere hvis jeg ber alle om å sende den. Så slipper jeg å lete :smileywink:

HUPP!

Iz
Please use plain text.
Message 10 of 10 (152 Views)