Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Reply

Re: Tävla i utmaningen om att utforma ett portabelt ID för PS Vita

[ Edited ]

ZI-OR wrote:
Angående de 8 utmaningarna som startas varje vecka framöver, hur vet jag när nummer 3 startar och hur hittar jag den och följer den? (Nummer två var att designa en Wipeout logga.)

DT har skrevet dette under "utmaning 2"

DancingTurian wrote:

Det är kul att se så många olika bidrag :smileyhappy:. Jag vill också påminna er om att tävlingen avslutas ikväll 23:59 och att Utmaning 3 kommer att flyttas till måndag.

- DT

Tackar =) Men tänkte bara hur jag hittar den? kan jag bara klicka hans profil och gå vidare därifrån?
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 13 of 19 (133 Views)

ZI-OR skrev:
Tackar =) Men tänkte bara hur jag hittar den? kan jag bara klicka hans profil och gå vidare därifrån?

Jag kommer att öppna en ny tråd i Nyheter-sektionen med nästa utmaning. :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Ok, tackar! =)
Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 15 of 19 (94 Views)

Svar: Tävla i utmaningen om att utforma ett portabelt ID för PS Vita

Vill bara påminna er om att den sista dagen för att delta i denna tävling är nu på söndag den 1 april.

Trevlig helg!

DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Tack och tack detsamma! =)
Please use plain text.

Så! Här kommer min sista bild. Den vart inte SÅ bra eftersom den är mer målad än ihopsatt av bilder.

PortableID 11.jpg

Det ska vara säsonger som växlar från vinter till höst från vänster till höger. Aja, ni får bestämma vilken som är mest attraktiv.

Ha det bra tills dess. =)

Please use plain text.

[ Edited ]

Mitt bidrag är ingen "existerande spelkaraktär" men en egen kreation som jag tidigare skickat in som bidrag till Gamocracy-projektet och som senare råkat hamna lite överallt i minis-spelet Legend of Robotsin egen låtsas spelaffisch, så kanske lite på gränsen regelmässigt men jag tyckte hon förtjänade lite mer mediatid igen särskilt om jag nu kanske ska göra henne till en spelkaraktär någon dag. :smileytongue:

I varje fall har ni här min dansande kanin Melody som njuter av lite music on-the-go via Music Unlimited på sin PlayStation Vita (just nu en massa The Utada Hikaru Single Collection Volume 1, Monsters of Shamisen 1st 2009 och Sushi 4004 i loop~:heart:). :smileywink:

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Message 19 of 19 (42 Views)

Skapa ett portabelt ID för PS Vita - resultat

[ Edited ]

Portabla ID:n är bara tillgängliga via eu.playstation.com/psn/mypsn för dator, och med dem kan du visa upp ditt favoritspel, vilket humör du är på och din trophy-samling för resten av PlayStation-gemenskapen och andra.

I början på 2012, inför lanseringen av PS Vita, bad vi PlayStation-gemenskapen att designa egna teman för portabla ID:n inspirerade av det handhållna kraftpaketet. Vi fick in hundratals förslag och kommer nu våra favoriter, med kommentarer från vårt kreativa team här på Sony Computer Entertainment Europe:

Ircoops, Storbritannien

Ircoops_screenshot.jpg

"Vi gillade den här skälmska figurens utseende. Hans personlighet lyser igenom när han smaskar på ett PS Vita-system."

GiuliFleur. Ryssland

GiuilFleur-RU_screenshot.jpg

"Den här designen valde vi på grund av den eleganta japanska stilen – färgkombinationen är enastående."

Show_Time111, Storbritannien

Show_Time111_screenshot.jpg

"Den här magiska varelsen är unik i samlingen med portabla ID:n. Vi gillar de mjuka färgerna som framhäver temat."

Fruttyman_RU, Ryssland

Fruttyman_screenshot.jpg

"Den här snyggt designade svarta katten och de enkla färgfälten skapar en känsla av mystik."

PL_subtag, Polen

Subtag-PL_screenshot.jpg

"En kul retrodesign med en liten figur som ser ut att ägna sig åt ett universellt sökande efter harmoni."

Mkilljoy, Storbritannien

Freddy_fox_screenshot.jpg

"Designen är oerhört detaljerad, vilket gör figuren ännu gulligare."

Gå till eu.playstation.com/psn/mypsn från en dator och hämta ett portabelt ID, eller kolla in våra andra teman med några heta spel och designer som bara är tillgängliga för PlayStation Plus-medlemmar.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements
Välkommen till det officiella PlayStation Forum!

I denna sektion kan du läsa om de senaste nyheterna och tävlingar som kommer att ske på forumet. För att kunna posta i forumet måste du logga in med dig PLAYSTATION@Network "Sign in ID". Om du inte har ett SEN - konto så kan du registrera dig här.

Recent News