Reply
21 Jun 2012
By: DancingTurian Beta Tester 2,857 Posts
Level 8

[Tävling/Konkurrance/Konkurrens] Midsummer Photo Contest

[ Edited ]
19 Replies 653 Views edited 21-06-2012

midsummer.jpg

Hej!

I helgen firar svenskarna midsommar. Vanligtvis dricker de snaps och äter sill innan de sjunger "Små grodorna" och hoppar runt en midsommarstång. Väldigt underhållande för utlänningar.

Danskarna och Norrmännen har Sankthans aften då de tänder bål, leker lekar och utövar bränning av pappershäxor.

Oavsett vad som görs så är det sommar och om vi har tur så blir det en varm och skön sommar fullt med solsken då folk flockas på stränder, bryggor och i parker för att få en överdos av D-vitamin så att vi kan överleva det mörka vinterhalvåret.

Det är nu också dags för en fototävling! För att delta så behöver du ta ett foto av vad du tycker är typiskt sommar. Är det blommor eller bad eller en fin grön natur? Eller kanske är det något annat? Det är upp till dig. :smileyhappy:

Posta ditt foto (tillsammans med ett vattenmärke av ditt ID) i denna tråd senast den 5 juli 2012 kl. 23.59.

Pris: En lycklig vinnare har chansen att vinna en kopia av Disgaea 3: Absence of Detention för PS Vita!

PRODUCT_IMAGE_ENG_385788_240_PVWIMG.jpg

Lycka till allihop och ha ett trevligt sommarfirande! :smileyhappy:

• För att delta i tävlingen måste du vara boende i Danmark, Norge eller Sverige.
  • Sista tävlingsdatumet för denna utmaning är den 5 juli kl. 23:59 CET
  • Bidragen får inte innehålla något som kan vara stötande, rasistiskt, våldsamt, obscent eller innehålla något som kan vara känsligt för andra användare.
  • Endast ett bidrag per person.
  • Endast tävlingsbidrag som håller sig till reglerna ovan kommer att dömas efter att tävlingen har avslutats.
  • I denna tävling måste du tillämpa följande regler (klicka här)
  • Tävlingsanordnaren förbehåller sig rätten att ändra, ta bort eller skapa nya regler för en pågående tävling.
  • Arrangören är: Sony Computer Entertainment Europe Limited, 15 Great Marlborough Street, London, W1F 7HP, United Kingdom

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 20 (653 Views)
0 Kudos
Level 8

Re: [Tävling/Konkurrance/Konkurrens] Midsummer Photo Contest

Nice price, :smileyhappy: især især fordi det spil ikke er udkommet i de skandinaviske PlayStation Store(kun i rigtige butikker).
Jeg er sikker på at hvis du reklamerede for denne konkurrence på eu.PlayStation.com eller på facebook ville folk flokkes om denne konkurrence.

excited for gamescom.jpg

Speculation based on facts.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 2 of 20 (626 Views)
0 Kudos
Level 2

Med vattenmärkning av ID menar du bara att det ska stå mitt namn någonstans, antar jag? Kan göra om den om jag nu tänkte fel ^^

Sommaren är en årstid som tillåter en ta vara på hela dagen. Här uppe i norr snuddar solen bara precis horisonten då man sitter ute på natten vid en öppen eld. En soldnedgång är väl en stereotyp utan dess like, men den är ju det av en anledning.

sommar.jpg

Please use plain text.
Message 3 of 20 (624 Views)
Level 8

Nordenator wrote:

Med vattenmärkning av ID menar du bara att det ska stå mitt namn någonstans, antar jag? Kan göra om den om jag nu tänkte fel ^^

Ja det är rätt. Det där är ett väldigt fint foto också. :smileyhappy:

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
0 Kudos
Message 4 of 20 (605 Views)
0 Kudos
Level 2

Ps sommar bildJag har high-res länk: http://i49.tinypic.com/16jhgjn.jpg

det här stället är det jag kommer att spendera min tid vid när jag inte spelar!
Bra väder ofta. mysigt med en härlig sommarbris!
perfekt med fiske, ska senare sjösätta båten!

Please use plain text.
0 Kudos
Message 5 of 20 (595 Views)
0 Kudos
Level 2

Blev inte mycket av ett "VAttenmärke" men mitt ID står iallafall där! Glad sommar allihopa!
Please use plain text.
0 Kudos
Message 6 of 20 (593 Views)
0 Kudos
Level 1

En katt bland en massa blommor. Kan det bli somrigare än så?

allis3.jpg

Please use plain text.
0 Kudos
Message 7 of 20 (586 Views)
0 Kudos
Level 3

Åker iväg till Kullaberg ett par gånger om sommaren när allt växt ut.

Man sätter bilen och går förbi första lilla badstranden, sen får man faktiskt klättra en fyra meter på en brant bergvägg. Finns ett rep längs bergsväggen och väl ovanför kommer man till en liten supermysig skogsstig, sen efter den kommer denna utsikten fram:

Kullaberg

En sommartradition och trots att jag inte är mycket till naturmänniska så uppskattar jag verkligen detta.

Please use plain text.
0 Kudos
Message 8 of 20 (463 Views)
0 Kudos
Member

Svar: [Tävling/Konkurrance/Konkurrens] Midsummer Photo Contest

Hej!

Första inlägg för mig på detta forum, men tänkte passa på nu då det verkar vara en riktigt härlig tävling (med ett verkligen generöst pris!). 

Sommar är helt klart det bästa som händer varje år för mig. Jag fyller år då (tre dagar efter Gravity Rush detta år, snacka om bra födelsedag), musikfestivaler, jordgubbarna tittar upp från marken, naturen har blomstrat och allt är grönt och färgglatt. Och så klart midsommar firandet och vad allt det innebär.

Detta är den fjortonde sommar jag har haft nöjet att dela tillsammans med min gråvita Smulan. Att ligga ute en varm sommar kväll och dåsa tillsammans med katterna...det är livet det.

IMG_1377.jpg

Please use plain text.
0 Kudos
Message 9 of 20 (416 Views)
0 Kudos
Level 8

Svar: [Tävling/Konkurrance/Konkurrens] Midsummer Photo Contest

Hej Feregrin och välkommen till forumet! :smileyhappy:

Det var verkligen fina katter du har.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
0 Kudos