Nyheter

Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Nyheter, aktiviteter & tävlingar

Reply
01 Aug 2012
By: DancingTurian Beta Tester 2857 Posts
Level 8

Vill du praktisera för den svenska studio Tarsier

6 Replies 273 Views Created 01-08-2012

Hej!

Vi söker efter någon som gillar att spela spel från morgon till kväll. Så länge du har en passion för spel så kan detta vara något för dig.

Rollen är en del av en kommande tävling där vi kommer att erbjuda en praktik för den svenska studion Tarsier. Detta är ett av lagen som ligger bakom LittleBigPlanet PlayStation Vita. När spelet släpps kommer vi att be medlemmarna i det ultra-produktiva LittleBigPlanet Communityt att skapa mini-spel genom att använda Sackboy's första PS Vita - äventyr. Vi kommer att välja de allra bästa, men för att vara ärlig är det ett stort jobb och vi kan behöva lite hjälp.

Det är där du kommer in.

Vi söker efter någon som kan spela genom hundratals banor för att låta oss veta vilken speldesigner de tycker förtjänar att vinna vår praktikplats.

Om du väljs ut kommer du att bli inbjuden till PlayStation HQ där du kommer att få information från våra experter och du kommer också att få en PlayStation Vita. Efteråt kommer vi att skicka massvis av LittleBigPlanet PS Vita minispel som du måste testa.

Att delta är enkelt. Du behöver bara gå till lbpinternship.eu.playstation.com

fylla i några kontaktdetaljer och låta oss veta varför du tycker att du är den bästa personen för jobbet. Din ansökan bör vara kreativ, piffig och innehålla något som får dig att stå ut från mängden.

För att hålla koll på de senaste nyheterna angående våra nya titlar och LittleBigPlanet praktiken, logga in på www.littlebigplanet.com.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 1 of 7 (273 Views)
0 Kudos
Level 7

Sv: Vill du praktisera för den svenska studio Tarsier

Hej

Jeg ved godt, at jeg tidligere var efter dig DancingTurian fordi der omkring en YouTube-app stod forskellige ting omkring hvorvidt man kunne downloade den hvis man boede i Danmark eller ej.

Jeg ved også godt, at der i øjeblikket kan være travlhed på grund af ferie, sygdom, oversvømmelser og De Olympiske Lege. Men nu har denne konkurrence kørt i én uge og jeg må indrømme at jeg stadigvæk har mere end almindeligt svært ved at gennemskue hvad man skal gøre for at vinde.

Læser jeg de specifikke regler omkring konkurrencen står der:

specifikke regler-resize.jpg

Hvilket vil sige, at man som deltager skal 'uploade en original kommentar om, "hvorfor de tror, at de er den ultimative mini-spil-spiller". '

Besøger jeg derimod hjemmesiden så bliver jeg mødt af to spalter - en til venstre og en til højre.

Læser jeg den vesntre spalte står der:

webside-venstre.jpg

"Du skal bare udfylde nogle få kontaktoplysninger i boksen til højre og fortælle os, hvor du mener, at du er den bedste til jobbet."

Læser jeg derimod den højre spalte står der:

webside-højre.jpg

"Fuldfør denne sætning i 200 ord eller færre …*"

og lige nedenunder står: "Hjælp med at skabe en forsvarsstyrke, og vind et PS Vita-system."

Så umiddelbart er der følgende fire "betingelser" for at deltage:

1. 'uploade en original kommentar om, "hvorfor de tror, at de er den ultimative mini-spil-spiller". '
  2. 'fortæl os, hvor du mener, at du er den bedste til jobbet.'
  3. 'Fuldfør denne sætning i 200 ord eller færre …*'
  4. 'Hjælp med at skabe en forsvarsstyrke, og vind et PS Vita-system.'

Nu er værdien af præmien på DKK 5.430,90, så jeg kunne da godt tænke mig at vinde den, men jeg har lidt svært ved at afgøre hvad det egentligt er jeg skal gøre for at vinde. Skal jeg skabe en forsvarsstyrke eller skal jeg fuldføre en sætning eller skal jeg fortælle at jeg er den bedste til jobbet eller skal jeg fortælle hvorfor jeg tror, at jeg er den ultimative mini-spil-spiller?

Umiddelbart syntes jeg, at det ser ud til at de fire "betingelser" intet har med hinanden at gøre, så jeg vil godt lige høre hvad jeg skal gøre. Godtnok er det en stor gevinst, men det ville da være rart, hvis man kunne få at vide hvad man skal gøre for at vinde.

Det kan jo også være at gevinsten uddeles til vedkommende der først poster et billede af et stykke chocolade-kage. Hvis dette er tilfældet, så er mit bidrag her

chokoladekage_til_dt.jpg

Please use plain text.
Message 2 of 7 (265 Views)
0 Kudos
Level 9

Man må sige der er noget af en forskel mellem den engelske tekst: 

"I am the Ultimate Gamer on the Go and I deserve to be chosen to help PlayStation find the best LittleBigPlanet PS Vita mini game because I…"

og den tekst der er på den danske udgave af hjemmesiden. :smileyhappy: 

Måske mangler de en til at lave oversættelser.

Battlelog - The Battlefield Sunday Event: Sundays 8pm
Please use plain text.
Message 3 of 7 (261 Views)
0 Kudos
Level 8

Hej Keldj,

Det har blivit något fel med den danska översättningen. Alla språk ska ha något liknande som den engelska texten Cimbrer skrev i sitt inlägg. Jag har kontaktat de som har hand om tävlingen och förhoppningsvis blir det fixat snart.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 4 of 7 (248 Views)
0 Kudos
Level 8

Den danska översättningen ska nu vara korrekt. Hoppas det hjälper!

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 5 of 7 (227 Views)
0 Kudos
Level 8

[ Edited ]

DancingTurian wrote:

Den danska översättningen ska nu vara korrekt. Hoppas det hjälper!

Ja det er lavet om til:

"Jeg er den ultimative gamer på farten og jeg fortjener at blive udvalgt til at hjælpe PlayStation med at finde det bedste LittleBigPlanet PS Vita minispil fordi jeg... "

0 Kudos
Level 7

[ Edited ]

Hej igen

I løbet af de sidste små to uger har jeg forsøgt at blive klogere på denne konkurrencen uden held. 

Ganske som i mit oprindelige indlæg har jeg læst konkurrencesiden og betingelserne igennem. For at deltage i konkurrencen skal man:

1. 'uploade en original kommentar om, "hvorfor de tror, at de er den ultimative mini-spil-spiller".'
  2. 'fortæl os, hvorfor du mener, at du er den bedste til jobbet.'
  3. 'fuldfør denne sætning i 200 ord eller færre …*'

Nu udstiller jeg sikkert min uvidenhed, men hvad er det jeg skal gøre for at deltage?

Kigger jeg eksempelvis på punkt 3, så står der at jeg skal fuldføre en sætning. På dansk fuldføres en sætning ved som oftest at sætte punktum ".". Læser jeg derimod punkt 1 og 2, så får jeg umiddelbart fornemmelsen af, at jeg må bruge alle de punktummer jeg vil.

Besvarer jeg punkt 1, så vil benytte mig af flere selvstændige sætninger. Men i punkt 3 er sætningen allerede begyndt. Hermed kan man spørge sig selv om bidraget er godkendt, for er "PlayStations begyndelse på sætningen" + "min komplette sætning" = "En korrekt afsluttet sætning"??

Er der nogen her på forummet eller hos PlayStation der kan hjælpe mig med at blive klogere på konkurrencen?

For når PlayStation skriver på konkurrencesiden: "Du skal sikre dig, at du har læst og forstået Vilkår og betingelser, før du deltager i konkurrencen", så må jeg blankt indrømme, at jeg ikke kan forstå vilkår og betingelser.

Hvis konkurrencen går ud på at man skal 'fuldføre en sætning', hvorfor så skrive at man skal 'uploade en original kommentar om, "hvorfor de tror, at de er den ultimative mini-spil-spiller".' og omvendt? For at citere den danske komiker Thomas Warberg fra "Live fra Bremen": "Så la' da vær!".

Hvorfor ikke bare skrive hvad man skal gøre for at kunne deltage? (I gør det jo rigtigt fint i mange af jeres andre konkurrencer)

Please use plain text.
Message 7 of 7 (164 Views)
0 Kudos