Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 44

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
21 dec 2011
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang

Community & Game Awards F.A.Q. - veelgestelde vragen

[ Bewerkt ]
1 reactie 217 Weergaven bewerkt 02-04-2013
21 dec 2011
Door pandapandora

Community and Game Awards - FAQ's

Hallo allemaal!

Deze FAQ's (meest gestelde vragen) zijn samengesteld om je te helpen met vragen die je misschien hebt over de Community en Game Awards 2010. Als je na het lezen van deze post nog steeds vragen hebt, post ze dan in deze thread en dan beantwoorden we je vragen zo snel mogelijk.

Klik op de desbetreffende spoiler tag om de antwoorden te lezen:

Q: Wat zijn de Community en Game Awards?

A: De Community en Game Awards zijn een kans om de beste games, diensten, inhoud, en community activiteiten te benadrukken. Zie het als de BAFTA's van de PlayStation Community, alleen jullie stemmen gelden.

Q: Hoe werkt het?

A: Er zijn twee fases in zowel de Community als de Game Awards.

In de eerste fase van de Community en Game Awards kan iedereen met een PSN account een nominatie maken voor een award. Er zijn hierop geen restricties, je kunt nomineren wat je wilt zolang het maar van toepassing is op de award waarvoor je de nominatie maakt. Bijvoorbeeld, je zou FIFA 11 kunnen nomineren, ModNation Racers of God of War 3 voor 'PS3 Game of the Year 2010',maar je kunt niet God of War: Ghost of Sparta nomineren, want dat is een PSP spel.

In de tweede fase, werken de Community en Game Awards iets anders. Voor de Community Awards worden alle nominaties voor elke award geteld en de top tien nominaties gaan door naar de stem ronde als finalisten.

Voor de tweede fase van de Game Awards, worden de nominaties voor elke award opgeteld van alle taal groepen binnen de Officiële Playstation Community en de top tien nominaties voor elke award gaan door naar de laatste stem ronde.
Tot slot, stemmen de community leden op hun favourite finalist voor elke award en zodra de stemronde voltooid is zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Q: Hoe lang duren de Awards?

A: Nominaties duren 2 weken en stemmen voor de finalisten duurt maar 1 week, dus zorg dat je de Community en Game Awards forums in de gaten houd om te vermijden dat je iets mist!

Q: Wie kan er meedoen?

A: Iedereen die een PlayStation Network account heeft kan meedoen aan de nominatie fase, maar om te stemmen voor de finalisten moet je al minimaal 2 weken lid zijn van onze community en meer dan 500 pagina's op het forum bekeken hebben.

Q: Wat zijn de categoriën  dit jaar voor de Game Awards?
A: verschilt per jaar

Q: Wat zijn de categoriën dit jaar voor de Community Awards?

A: verschilt per jaar

Q: Ik kan niet stemmen!

A: Stemmen doe je door Kudos te geven op het forum. Je moet een geregistreerd lid zijn van de community voor op z'n minst 2 weken en je moet 500 pagina's hebben geopened om het te kunnen gebruiken. Als je niet aan deze criteria voldoet kun je niet stemmen. Deze restricties zijn er om valsspelen te voorkomen

Q: Zijn er prijzen te winnen voor de Community Awards?

A: : Het ligt eraan wat voor award het is. Voor awards die gewonnen zijn door een specifiek community lid zal die winnaar de rank 'Community Award Winner' krijgen. Voor de Thread van het Jaar zal de winnende thread een sticky worden. Voor de Beste Community Event zullen de relevane threads stickies worden.

Q: Wat gebeurd er als twee nominaties evenveel stemmen hebben voor een award?

A: Of het een community of game award is, in de nominaties- of in de stem ronde, gelijkspel zal worden opgelost door nog een 24 uur durend stem/nominatie periode in te lassen alleen voor de awards waarop dit van toepassing is.

Q: Hoe houd ik in de gaten wat er allemaal gebeurd in de Community en Game Awards?

A: :Simpel:

1. Volg je Community Team op twitter en facebook.

2. Word lid van de RSS feed van het Nederlandse forum.

3. Zet de Community en Game Awards forum in the favorieten.

4. Houd de EU PlayStation Blog in de gaten voor nieuws updates.

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

pAvax

88%
05 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing

Heuj! Ik moet mijn Community Award nog steeds ontvangen! ;-)

Ik heb helaas niet altijd even veel tijd voor het forum (erg druk regelmatig op het werk, dus het wilt weleens wegslippen...) maar ik ga proberen hier weer wat vaker te zitten. Is wel lekker ontspannend zo af en toe.

Ik kijk uit naar de Community en Game Awards! :)

[Edit: PS, waar kan ik de RSS vinden?]

Beantwoorden
0 Kudos

Re: Community & Game Awards F.A.Q. - veelgestelde vragen

[ Bewerkt ]
If in doubt, flat out.
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer