Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 88

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03 jan 2007
Door [WinningLOSER]

[WinningLOSER]

80%
01 Rang
voortgang

TV Series

86 reacties 4.309 Weergaven Aangemaakt: 03-01-2007
03 jan 2007
Door [WinningLOSER]
Ik vroeg me wel af welke tv series jullie allemaal kijken :D Daarom dit topic, praat hier over de vetste series. Ik volg Prison Break, Lost, The O.C., The 4400, Stargate Atlantis en Heroes.. Ik heb alle afleveringen van die series gezien, ik download ze altijd uit Amerika. Heroes is nog redelijk nieuw, ik geloof niet dat het al te zien is op tv in Nederland, dus als je dat niet kijkt, moet je het zeker doen! Verder als extra'tje een poll, klik meteen even aan hoe jullie naar die series kijken ;)
Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Love Bunny]

80%
01 Rang
voortgang
[Love Bunny]
geaccepteerde oplossing
Dat is *** ja :D, daarom zeg ik ook niet wie er al doodgaat en waar het verhaal om draait.
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TV Series

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[xboxps2ertje]

80%
01 Rang
voortgang
[xboxps2ertje]
geaccepteerde oplossing
Ik vroeg me wel af welke tv series jullie allemaal kijken :D Daarom dit topic, praat hier over de vetste series. Ik volg Prison Break, Lost, The O.C., The 4400, Stargate Atlantis en Heroes.. Ik heb alle afleveringen van die series gezien, ik download ze altijd uit Amerika. Heroes is nog redelijk nieuw, ik geloof niet dat het al te zien is op tv in Nederland, dus als je dat niet kijkt, moet je het zeker doen! Verder als extra'tje een poll, klik meteen even aan hoe jullie naar die series kijken ;) Ik :) Six Feet Under (allemaal gekocht) The Sopranos (groot deel gekocht) alles gezien Lost totnogtoe alles gezien... nu reeks 3 tot afl 6 The Wire (3 seizoenen) TOP !!! (gekocht) DeadWood (2 seizoenen) TOP !! (gekocht) Prison Break (1 seizoen gezien) , (2de net begonnen op Five ..Engelse zender:p) Desperate Housewives 1,2 gezien (derde seizoen nu op Channel4:p) 24h alles gezien (seizoen 6 begint volgende Zondag op SkyOne) Verder de mindere Battlestar Galactica 1&2 wat star trek , Deep space nine , ed..
Beantwoorden
0 Kudos

Re: TV Series

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[chilloh]

80%
01 Rang