Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
2 blu rays en een dvd
Een reep chocola:Love:
2x 2GB geheugen voor mijn nieuwe server, kan het alleen weer ruilen want ze zijn stuk :Argh:
Was beta tester voor: Home™, LittleBigPlanet™ en Resistance 2™
Toro's home 1 2 3 Homebrew in de PS Store PSP Games Mirror's Edge
voor wat voor server heb je 2x2GB nodig? :P
Een PS headset in Londen. :D
Scandisk 8GB card Class 10
Een lampje :smileyindifferent:
Nieuwe Lacoste schoenen :D
daavidof schreef:
Grand Theft Auto: Episodes of Liberty City
die ga ik binnekort kopen :P
terug nieuw leesvoer, Morgenrood 4de deel van Twilight serie :P
Ik vul hier nog maar weinig in.....koop teveel om elke keer te vermelden...
Maar gister heb ik dan de blu-ray van Avatar gekocht en voor 10 eurootjes korting Wolverine er nog bij. Ook nog een boek, The strain, mede geschreven door Guillermo del Toro.
Verder koop ik nog elke maand muziek, boeken, een dvd'tje hier en daar en natuurlijk stapelen de games zich ook nog op.
Oh ja, laatst ook nog een nieuwe stofzuiger, combi magnetron/oven, wandsteunen voor de rear-speakers, berg mooie stenen voor de voortuin, een tete-a-tete (stoeltjes/tafeltje) voor de voortuin en een lading verf voor de buitenkant van het huis gekocht......en nog de vakantie voor de zomer....niet zo tastbaar, maar het kostte wel genoeg. :P
Lijpo schreef:
3 lege PS3 hoesjes voor m'n promo games
Waar heb je ze gehaald? Gewoon op Ebay of ergens anders?
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info