Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

Ik heb een PSN account

Welkom terug!

Ik ben nieuw!

Het duurt slecht een minuut of twee.

• 127

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

16 dec 2011
Door XxGandhixX

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post

elke dag een positief bericht:)

68 reacties 980 Weergaven Aangemaakt: 16-12-2011

Het herkennen van je eigen vriendelijkheid is een simpele en gratis manier om je eigen positiviteit op te krikken. Oog en waardering ontwikkelen voor je eigen vriendelijkheid is slechts een kwestie van anders denken. Je let er meer op.

Bij vriendelijkheid richt je jezelf op anderen. Je bent alert op hoe jezelf en hoe anderen een positief verschil kunnen maken.

Door op een bepaalde dag, vandaag bijvoorbeeld, je vriendelijke acties te vermeerderen zul je een fijner gevoel krijgen. Het idee is dat je je gewone uitingen van vriendelijkheid op gewone dagen behoudt en dat je een bepaalde dag kiest waarop je naar een veel hoger niveau schakelt.

Zo werkt een dag vrijwilligerswerk doen heel positief voor je. Vriendelijkheid en positiviteit voeden elkaar.

~ Vriendelijke woorden kunnen kort zijn en makkelijk uitgesproken worden, maar hun echo duurt eindeloos voort. (Moeder Teresa)

~ De lach is de vriendelijkste muziek ter wereld.

~ Vriendelijkheid is moeilijk weg te geven. Ze wordt bijna altijd teruggegeven…
(Mark Ortman)

bron

LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer
Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing

Een glimlach opzetten geeft je een ander gevoel. Hard lachen is goed voor ons hele lichaam. Het ontspant en maakt de juiste stoffen aan.

Wat ga je vandaag doen voor de mooie lach en de talrijke glimlachen? Een humoristische film kijken, zomaar glimlachen naar een vreemde, een youtube-filmpje van je favoriete cabaretier, het contact met vrienden waar je mee kunt lachen… Welke opties heb je vandaag nog meer?

Uit onderzoek blijkt dat we veel meer lachen als we in gezelschap zijn. Je lach werkt aanstekelijk. Lachen verbindt mensen en verhoogt de sfeer. Gebruik je glimlach, het is de goedkoopste investering die je kunt doen.
En het levert je veel op…

~ Soms kan je plezier de bron van je glimlach zijn, maar soms kan de glimlach de bron van je plezier zijn. (Thich Nhat Hanh)

~ Geef vandaag je glimlach aan een vreemde. Het is mogelijk de enige zonneschijn die hij vandaag ziet.

Beantwoorden
0 Kudos

Re: elke dag een positief bericht:)

Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing

Een Argentijnse professionele golfer won een groot tournooi. Enige tijd nadat hij het prijzengeld en de felicitaties in ontvangst had genomen, verliet hij het clubgebouw.Toen hij naar zijn auto liep kwam er een vrouw naar hem toe met een hartverscheurend verhaal. Haar baby was ernstig ziek en zou komen te overlijden. En ze wist niet hoe ze de dokters rekeningen kon betalen. De golfer streek over zijn hart en schreef een cheque uit voor de vrouw. ‘Veel sterkte met de baby’.

De daaropvolgende week ontmoette de golfer een official van de nationale golf vereniging. De official zei: ‘Klopt het dat je een jonge vrouw geld hebt gegeven vorige week?’ De golfer knikte bevestigend. ‘Welnu,’ zei de official ‘ik heb nieuws voor je. Ze heeft geen zieke baby. Ze heeft je bedrogen.’

‘Je bedoelt dat er geen baby is die dood aan het gaan is?’
‘Klopt’ zei de official.

‘Bedankt’ zei de golfer. ‘Dat is het beste nieuws wat ik deze week gehoord heb.’

Beantwoorden
0 Kudos

Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing

Hoe vaak denken we gelijk te hebben? Vaak genoeg vind ik het moeilijk om het niet bij het rechte eind te hebben. Fout te zitten. Om dit te ervaren en vooral om ongelijk toe te geven. Aan mezelf en aan anderen…

‘Je hebt gelijk. Jouw gedachte levert meer op. Je hebt dit goed gezien.’

Het is verfrissend om mensen te zien die hun strijd om gelijk loslaten. Mensen, die gelijk hebben, laten varen. En bewust kiezen voor vriendelijk zijn, waardoor ze een oprecht geschenk kunnen geven. Willen we niet allemaal ons gelijk eigenlijk graag loslaten? En eenieder onbeperkte ruimte bieden?

~ Kies je voor gelijk of geluk? (Deepak Chopra)

Er zit een grote kunst in het loslaten van de strijd om gelijk. In het accepteren wat er is en wat eenieder denkt. Ieder heeft zijn eigen weg te gaan en zijn eigen gedachten.

Ik gun ons onbeperkte ruimte.
Ik kies voor vrijheid.
Ik laat los.

Beantwoorden
0 Kudos

Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing

Hoog in de lucht
Als in een vrije vlucht
Open gespreid en vederlicht
Blik op groei gericht

Flexibel in gedachten
Ruim in verwachten
Vanzelf pieken en dalen
Positief gevoel behalen

Oprecht sereen en klein
Fraai bescheiden zijn
Borrelt het diep van binnen
Energie en krachten winnen

Een duidelijke richting ja
Kompas voor waar ik ga
Mijn bron weet wat ik wil
Maakt mijn fraai verschil

Ik kies en ik onderneem
Zelfrespect wat ik claim

Klopt het puur en intens
Mijn ontluikende wens

Mijn gedroomde wereld raakt verlicht
Zelf veranderen is het bericht

4positiviteit

Beantwoorden
0 Kudos

Award Winner
09
/16

XxGandhixX

• Award Winner
98%
09 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
XxGandhixX
geaccepteerde oplossing
Het verschil tussen winnen en verliezen is heel vaak... niet opgeven. (Walt Disney)
Beantwoorden
0 Kudos

Beta Tester
07
/16

RISHI-O

• Beta Tester
93%
07 Rang
voortgang
Playstation Staff

Probleem opgelost

Bekijk originele post
RISHI-O
geaccepteerde oplossing
Don't live in the past, thinking about mistakes or changes you made. Think of your life as a book, move forward, close one chapter and open another. Learn from your mistakes, but focus on your future, not on your past.

Community Awards Winner 09
Geavanceerd
U moet aangemeld zijn om bijlagen toe te voegen
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer