Beantwoorden
29 jun 2012

Member

Playstation Staff

Belachelijk dure geheugen kaarten

9 reacties 329 Weergaven Aangemaakt: 29-06-2012
Ik vind de Vita een top product maar wat mij zo dwars zit, zijn de prijzen van de memory cards!! Sony kon makkelijk micro-sd kaarten gebruiken. Er wordt als reden voor het gebruik van een zelf geproduceerde memorykaartje gegeven, dat iedereen dan de zelfde laad tijd heeft. Ik vind dat Sony de prijzen drastisch moet verlagen naar het niveau van een micro-sd kaart
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 10 (329 Weergaven)
Level 1

Playstation Staff

Re: Belachelijk dure geheugen kaarten

Ik schrok ook wel toen ik de prijzen van de geheugenkaartjes zag.
Uiteindelijk een 16gb kaartje gekocht.

De prijzen mogen van mij ook inderdaad wel wat minder.

Belachelijk duur. 

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 10 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Playstation Staff

Die extra snelheid heb je ook echt niet nodig. Met de standaard SD en pro Duo kaarten kan je gewoon alles doen.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 10 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Ik ben het helemaal met je eens, die geheugen kaartjes kunnen een stuk goedkoper! Ik heb maar een 4gb kaartje omdat het "moest"... ik schrok me rot toen ik hoorde dat die van 4gb alleen al 20 euro was...
Maarja, voordat ik een nieuwe koop met meer ruimte, moeten ze eerst maar eens in prijs zakken.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 10 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

ik heb er een van 16gb gekocht voor 50euro. dat is duur maar het kwam goedkoper uit dan als ik er een van 4gb kocht en later nog zo een moest bijkopen.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 10 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

De reden dat Sony hun kaartjes aanbiedt, is naar eigen zeggen dat het zo veiliger is. Ze willen niet graag hetzelfde meemaken als toen met de PSP. Maar dan blijft het punt dat de prijzen kunstmatig hoog worden gehouden. Eén van de redenen dat de PS Vita niet verkoopt als zoete broodjes. 

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/axeldc_

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 10 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

axeldc schreef:

De reden dat Sony hun kaartjes aanbiedt, is naar eigen zeggen dat het zo veiliger is. Ze willen niet graag hetzelfde meemaken als toen met de PSP.

Je weet toch dat de PSP ook Sony`s eigen format gebruikte. En ja die was in het begin bij de PSP ook duur. Ik kocht een 2 gig stick voor 40 Euro in Spanje.

Het enige is wat ze niet weer willen meemaken zijn . dat er van die adapters worden gemaakt om er mini SD in te doen. Waarom denk je dat de Vita sticks zo klein zijn :smileytongue:

De PSP was een open systeem en de Vita is net zo dicht als een gecodeerde kluis ( niet gebruiksvriendelijk )

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 10 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

heb geen probleem mee dat het een kluis is !
maar dat ze er in eerste instantie gewoon een 8gb bijzetten en die 4 gb gewoon af de markt
als men dan wat geld heeft of die dure kaartjes zaken in prijs koopt men een groter
zelf 16 gb = gewoon te klein als ge regelmatig op de store zit en ook nog psp games speelt
ik heb nu toch 32 met % korting koste mij 50 € en dit zou ik al veel liever betalen voor 32 gig indien er geen korting was .
zij willen veiligheid ( wat ik kan begrijpen ) maar dit mag niet ten kosten van de consument gaan !!!

ook bij psp had ge 3 parthy mem sticks en werden daarna ook degene van sony goedkoper 

ik had enkel mem stick pro duo   maar niet van sony wegens gewoon afzeterij 

zelvde geld voor die dualshock3   ge zou die veel rapper vervangen indien die geen 50 € kosten 

soms gaat de baterij niet lang mee of gaat u manetje van zelf lopen enz.  maar ik wacht echt tot hij voledig naar de xxxx is , gewoon door te dure prijs . 39€ zou mij ook veel rapper over de lijn hallen .

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 10 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Playstation Staff

Monoliet, je bedoeld het vast goed, maar ik snap echt bijna niets van wat je schrijft... Een beetje gramatica zou je tekst misschien weer leesbaar kunnen maken... Maar zoals het er nu staat is het voor mij bijna onleesbaar, ik kan er niet echt veel van begrijpen. No offence verder, maar ik zou je willen verzoeken om iets meer je best te doen bij het schrijven van een tekst.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 10 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

vrij simpel
1 = ben voor beveiliging , maar dit kan en mag niet ten koste gaan van de eerlijke consument !

2=dat sony gewoon er een 8gb bij zet dan hebben mensen geen reden tot klagen wat die kaartjes betreft + koopt  men groter model waneer men meer gespaard heeft of dat ze genoeg gezakt zijn in prijs.
en kan men enkel hier mee al sommige gamers overhalen om een vita te koppen die die mem sticks een belediging vinden en op een prijsdaling wachten = soort van daling ?

3= bij psp was dit juist het zelfde , en moest men wachten tot andere op de markt met goedkoper alternatief kwamen ,
ik kocht mij 4 pro mem duo sticks maar niet van sony = te duur maar aangezien hier enkel met sony kaarten kan omgegaan worden houd men prijs kunstmatig hoog :smileysad:

4 = prijzen van die mem sticks en ook alle andere toebehoren moeten gewoon meer realist
vb.= een dualchock 3 = 50 € ik zelf en denk ook veel andere zouden veel rapper overgaan om meer en sneller oficjele zaken van sony te koppen + verslete toebehoren sneller te veranderen in dien men korektere prijzen vraagt

5= euro mag geen pure- dolar verandering zijn of 1 op 1 omgerekend worden = er bestaat nog altijd iets als wissel koers !

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 10 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos