PlayStation®Vita

PS Vita Algemeen

PS Vita Algemeen

Beantwoorden
Level 5

Re: Touchscreen vraagje

Ik vind het maar een aparte manier van denken. Sowieso als je met een pen een vita game doet kom je totaal nergens.. ik heb nou Dynasty Warriors Next dan moet je vaak zo fanatiek je touchscreen gebruiken als ik dat met een pen doet kan ik elke maand een nieuwe vita kopen. En het lullig is ik moet dan nog eens 2 pennen hebben ook omdat ze soms vragen 2 vingers tegelijk om een special attack te doen..

Ik hoef geen pen, zo doekje werkt goed genoeg.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 11 van 19 (168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Wat er met de knoppen op een handheld of een controller gebeurd boeit me geen ruk. Zelfs als de console vol met krassen en vlekken zit kan me dat niet schelen. Het scherm is het enigste wat gewoon perfect moet blijven. Niets stoort me zo erg als dat ik wat aan het kijken of spelen ben en er zitten vlekken op het scherm. M'n aandacht verschuift daar automatisch naar, ik ga letten op alle vlekken in plaats van de game of film. En ja, iedereen heeft de hele dag vette vingers.
Maarja, afgezien van de vlekken heb ik sowieso geen zin om op het scherm te dansen. TV's, monitoren en ander soort schermen zijn gemaakt om naar te kijken. Niks meer. Ik heb niet voor niks geen iPad en geen smartphone.
Bericht 12 van 19 (160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 7

Dat zeg je verkeerd, een touchscreen is niet alleen gemaakt om naar te kijken, het is ook gemaakt speciaal om aan te raken, vandaar de naam toooouuuccchhhscreen, en ter info het scherm van de vita is behooooorlijk dik en je kan er flink op drukken voordat je ook maar een klein beetje iets te hard drukt (waar je echt kracht voor moet zetten)
Bericht 13 van 19 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Nouja, je weet wat ik bedoel hoop ik. Iets waar ik naar moet kijken ga ik niet m'n handen voorhouden of viesmaken. Dat slaat gewoon nergens op.
Bericht 14 van 19 (154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

iets kopen en niet gebruiken omdat je vieze vingertjes heb slaat ook nergens op. MAAAAR nog een keer, als jij met een pen over je scherm gaat zal jij je eerder irriteren aan de krassen dan de vlekken.

Dus het lijkt mij verstandig dat je deze onzin stopt dat je het niet wil kopen omdat een touchscreen heeft zonder pen en kom met een ander stom reden zoals dat als je het afkort PSV heb.

Bericht 15 van 19 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Ik zou me eerder druk maken om de randjes bij de knoppen XD Die zijn pas smerig vies en irritant :smileytongue:
Bericht 16 van 19 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

[ Bewerkt ]

Als je normaal met de juiste pen omgaat komen er echt geen krassen op het scherm. Die krassen komen alleen tevoorschijn als je iedere keer dat je het gebruikt als een idioot hard erop drukt en schuurt.
Wat onzin is, is de touchscreen zelf. Heb je al eens een willekeurige smartphone in de zon gehouden?!

En zoals ik al zei, wat er met de knoppen gebeurd, boeit me niks.

Bericht 17 van 19 (141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes & Final Fantasy X | X2
HD

Live By Honour, Kill By Stealth

Bericht 18 van 19 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

gast kzou zeggen,word wakker hello 2012 of blijf in uwe jaren 90. alstublief zeg meende da nu.

voor de duidlijkheid multitouch zal een vita moeten gebruiken,dus da stokske zulde in u reed moge steke.

tenzij het alleen een museum stuck zal moeten worde.

ten twede ik zelf gebruik ook veel liever een knal oude classieke gsm.

maar ik heb wel zeker veel ervaring met touchscreen

en na alle testen,blijft apple de king

ik heb dus 4 jaar een ipod touch (s) gehad

en eerlijk gezegd heb je een klein beetje gelijk met da drukken op touch

veel mensen kennen touchscreen maar weten niet hoe ze er mee moeten omgaan

bij ipod touch is het gewoon wrijven,dus capatief scherm

en bij de vita ook,gewoon een kleine aanraking,alsof je met je pen op een blad schrijft.

dus als een vinger op scherm:Stupid:

en ik moet toegeven de ps vita ligt ***** hoog op touchscreen,khad nooit gedacht dat het zo vlotjes ging. het is alsof ze apple hun componenten hebben gekocht,omgekocht,gestolen:Evil:

en van die krassen op u scherm,dat is totaal waar

ge zult nooit een game winnen met touchscreen,welke nvt coming soon():Lol:

dus alstublief luister nu eens wa we zeggen,als ge threat maakt voor niets,***** doede hier dan nog

blijft dan op uwe jare 90:Sleep:

Shooter fanaat en Free roam fanaat
The only easy day was yesterday we feel no fear for getting shot

Bericht 19 van 19 (82 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos