PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
Scarlet--666
Bericht 1 van 4 (80 Weergaven)

3G probleem

Hoi allemaal,

ik heb een vita wifi/3G en er staat een tegoed op van 32,50,dit is zoal vanaf de registratie. Nu wou ik pure chess downloaden zonder wifi uiteraard maar kreeg de melding dat ik de wifi aan moest zetten in verband met downloaden van 20mb aan content. Zo kom ik dus eigenlijk nooit van die 32,50 af met als gevolg dat ik die volgend jaar gewoon kwijt ben. Ik heb ook al gespeeld zonder de wifi ook multiplayer,de facebook,near,ps store,etc.etc maar niets haalt uit,kan iemand mij hier mee helpen zodat er toch iets van dat tegoed afgaat.

groetjes,

Scarlet:Thumbs:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
Scarlet--666
Bericht 2 van 4 (73 Weergaven)

Re: 3G probleem

nog ff geprobeert met montezuma blitz en dat is 5x spelen,kreeg een melding van vodafone dat het tegoed van 400mb op was:Confused: vind ik toch wel erg veel als je nagaat dat ik in totaal maar een minuutje of 6 gespeeld heb:Frown:

Heb je voor en na die 6 minuten je tegoed gecheckt? Als je alleen na het spelen gecheckt hebt, zou het me logischer lijken dat je al een deel van je tegoed verbruikt hebt.. Maar ik heb niet de 3g versie dus weet het niet, ik heb wifi only maar kan wel overal online :smileyvery-happy:
:heart: Android wifi router FTW! :heart:
Dus ik zit met me PS Vita via wifi op m'n telefoon die weer met 3G / HSDPA een internet verbinding maakt :-)
Voor de meeste die dit doen is het noodzakelijk je data gebruik in de gaten te houden ivm data bundels, maar ik heb gelukkig nog lekker ouderwets "onberperkt" mobiel internet :-) wanneer ik ver over het gemiddelde gebruik ga, word alleen mijn snelheid omlaag gezet (van +/- 8Mbps naar 1of minder Mbps) "Fair-use policy" heet dat :-)
Maargoed dat was dus eventjes offtopic, sorry :Angel:

Level 3

Level 3
Scarlet--666
Bericht 4 van 4 (55 Weergaven)

nou Flashyman,de hele zaak is inmiddels opgelost. ik had ff gebeld met vodafone i.v.m. die 400mb maar dat klopte die zat er standaard er al op en nu doe ik mondjes maat het tegoed opmaken. ik zit er er aan te denken om een bundel te activeren,die kost 20 euro voor een maand en ik krijg 700mb en dan voila tegoed is zo goed als op en kan het evt. later wel weer opwaarderen:smileyvery-happy:  Dat is inderdaad slim van je,maar ja ik ben meestal thuis of bij een vriendin en daar kan ik ook op wifi (heb haar code:smileywink:)

maar wat zou jij doen:zo'n bundeltje of niet...

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws