op 23-02-2012 09:07 AM
Hallo allen, ik heb een vraag. Ik keek er zo naar uit om Monster Hunter Freedom Unite op de Vita te spelen, en nu zie ik dus dat ik hem niet eens kan kopen in de ps store.. Net als Metal Gear Solid Peace Walker. Een top titel, en niet beschikbaar! Weet iemand of de lijst met compatibele games nog word uitgebreid?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-02-2012 10:34 AM
Ja hij word uit gebrijd en je kan die titels altijd nog van de ps3 pss halen.
23-02-2012 12:17 PM - bewerkt 23-02-2012 12:27 PM
nope , ga naar u ps vita store ( dus op de vita icoon ps store dan op starten ) druk rechts beneden op die .... ga dan naar downloadlijst
en zoek daar tussen monsterhunter = compatibel games kan je downloaden en ja monsterhunter unite en pantasy portabel 2 kan men spelen ( angry birds op ps3 zegd dat hij conpatibel is maar via de vita zegd hem van niet , wat mgs betekend moet je zelf tussen je lijst zien .
Maar ik wacht nog op mijn 16 gb card tot die tijd = niks downloaden of game buiten dat welkomstpark = grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
1 + punt = ken mijn vita al zeer goe heb tijd genoeg om te testen .
ik zou graag iets door geven aan sony wat me al een tijd stoort = kan men geen zoek optie
in die dowload lijst zetten ???? ik heb zo veel itims dat het een eeuwigheid duurt voor ik iets terug vind .
kan men dit doorgeven aub.
op 23-02-2012 01:35 PM
monoliet schreef:ik zou graag iets door geven aan sony wat me al een tijd stoort = kan men geen zoek optie
in die dowload lijst zetten ???? ik heb zo veel itims dat het een eeuwigheid duurt voor ik iets terug vind .
kan men dit doorgeven aub.
Als je gewoon de zoekfunctei van de store gebruikt. Als je dan zoekt naar je game (die je al gekoht hebt) staat er een winkelwagentje voor en kan je hem vanuit daar downloaden naar je vita.
23-02-2012 02:26 PM - bewerkt 23-02-2012 02:36 PM
nope zo vind ik hem niet op de vita , wel op mijn download lijst ![]()
via ps3 kan ik wel op jouw manier hem vinden ![]()
dus ik geef een tijdelijke oplosing aan onze vriend ![]()
hij heeft gelijk = toptittel die ook op de vita gemakelijk moet kunnen verkrijgbaar zijn inplaats van een moeilijkere route te vinden om hem er op te krijgen .
ik heb eindelijk mijn 16 gb .
op 23-02-2012 02:27 PM
annevandam wrote:
Hallo allen, ik heb een vraag. Ik keek er zo naar uit om Monster Hunter Freedom Unite op de Vita te spelen, en nu zie ik dus dat ik hem niet eens kan kopen in de ps store.. Net als Metal Gear Solid Peace Walker. Een top titel, en niet beschikbaar! Weet iemand of de lijst met compatibele games nog word uitgebreid?
Bedankt voor je feedback, annevandam. Je feedback wordt doorgegeven. ![]()
23-02-2012 05:03 PM - bewerkt 23-02-2012 05:04 PM
op 23-02-2012 05:07 PM
Sorry ik snap het even niet. Is het wel mogelijk om Freedom Unite te kopen in de Vita psstore? Ik heb geen PS3 dus op die manier lukt het niet..
op 24-02-2012 12:14 AM
op 24-02-2012 10:38 AM
Pandapandora, dus dat betekent dat er misschien toch Monster Hunter komt? ![]()
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]