PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden
Community Manager
pandapandora
Bericht 1 van 27 (352 Weergaven)

[Discussie Vrijdag] Waar speel je het liefste op de PS Vita? Wat zou de meest vreemde plek zijn?

[ Bewerkt ]

discussieplekkenVitA.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zorg dat je a.s. vrijdag 30 maart om 7 uur 's avonds in dit topic bent om tegelijkertijd met elkaar te discussiëren, blikje Cola erbij en een zakje chips (of een kopje thee en een koekje?) Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Na de discussie vrijdag mag je natuurlijk gewoon door blijven posten in dit topic! :smileyhappy:
Gebruik de 'quote' functie om op iemand's specifieke bericht te reageren om het overzichtelijk te houden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal,

Victor Ludus vroeg ook al wat soortgelijks, maar ik wilde het ook zo graag aan jullie vragen! Dus bij deze!

• Wat is de meest vreemde plek om op je PS Vita te spelen?
  • En wat is je favoriete plek (of: wat zou je favoriete plek zijn als je nog geen Vita hebt)
  • Waar speel je meestal?

Op een bankje in het park..

PS+Vita+Lifestyle+Shoot_Solo+Play+(2)_PVWIMG.jpg

Of leun je heel relaxed, bij de rivier?

PS+Vita+Lifestyle+Shoot_Solo+Play+(4)_PVWIMG.jpg

Marty en ik zullen onze keuzes en plekken a.s. vrijdag met jullie delen! :smileyhappy: See you in dit topic!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 2 van 27 (339 Weergaven)

Re: [Discussie Vrijdag] Waar speel je het liefste op de PS Vita? Wat zou de meest vreemde plek zijn?

Ik zie de discussie nu pas en merk dat de afgelopen vrijdag ook al is gepasseerd dus ja :smileytongue:

Ik speel meestal gewoon voor de tv in de zetel. Vreemdste was in het hoofdkantoor van Sony in Brussel.

Bericht 3 van 27 (331 Weergaven)

Re: [Discussie Vrijdag] Waar speel je het liefste op de PS Vita? Wat zou de meest vreemde plek zijn?

Heb alleen een psp GO, maar die speel ik meestal op de camping of onderweg inde auto.
Image and video hosting by TinyPic

Op de bank, wc of ergens anders :smileytongue:
Community Manager
pandapandora
Bericht 5 van 27 (320 Weergaven)

axeldc schreef:

Ik zie de discussie nu pas en merk dat de afgelopen vrijdag ook al is gepasseerd dus ja :smileytongue:

Ik speel meestal gewoon voor de tv in de zetel. Vreemdste was in het hoofdkantoor van Sony in Brussel.

Nee hoor, de discussie is pas a.s. vrijdag, dus geen zorgen! :smileyhappy:

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 6 van 27 (316 Weergaven)

Ik speel het meest in bed ! :smileyvery-happy: Favoriete plek maakt niet uit als ik maar lig :smileytongue: Vreemde plek mmmm juichend op de WC als ik scoor met fifa ":smileytongue:

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 7 van 27 (312 Weergaven)

Topic was geopend op 21 maart en dan de vrijdag die kwam was 23 maart. Daarom was ik even niet helemaal mee :smileywink:

Bericht 8 van 27 (306 Weergaven)

:Blush: klopt, sorry. Ik had hem van te voren gemaakt. :smileywink:

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 9 van 27 (297 Weergaven)

In BE heeft er iemand een boete gekregen omdat hij op die wijze (zie foto 1) op een bank zat :smileytongue:

Bericht 10 van 27 (294 Weergaven)

Echt waar? Ik wist niet dat dat verboden was! Speelde hij ook PS Vita of zat hij gewoon maar zo? :smileyhappy:

Ik heb tot nu toe alleen nog maar PS Vita op een stoel gespeeld (saai he..) maar ik zou graag in een rustig bos tegen een boompje zittend/leunend spelen! Terwijl ik de vogeltjes hoor fluiten! En lekker in de metro en de trein. Een vreemde plek zou zijn ..hmm, hoog in een boomtop. :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws