op 24-02-2012 09:53 PM
Ik kan alle applicaties gewoon vinden en downloaden in de PlayStation Store, behalve Skype & T@g.
Ik heb overal gezocht op me Vita, maar niet gevonden.
Weet iemand misschien hoe ik die apps toch op me Vita kan krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-02-2012 09:55 PM
op 24-02-2012 10:22 PM
oow oke thanx![]()
op 24-02-2012 11:48 PM
op 29-02-2012 08:38 PM
is het mogelijk voor msn tedraaien op de vita en je mails telezen en is er al een idee wanneer sype voor de vita gaat uit komen en waar kan ik de nodig dingen die ik zoek vinden wand word er niet echt wijzer uit sorry bedankt voor de hulp al vast
op 29-02-2012 08:42 PM
kerel, allereerst. Gebruik leestekens!
Het is ontzettend moeilijk om te begrijpen wat je bedoeld als je tekst aan een stuk doorloopt.
het is nog niet bekend wanneer skype komt, wel dat deze bij de volgende update moet zitten. Msn draait niet op de vita (nog niet iig) .
apps en games die je wilt hebben staan op de playstation store.
Ik hoop dat dat het was want meer kon ik er niet uit verstaan.
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]