PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 1

Level 1
SnakeNL
Bericht 1 van 39 (458 Weergaven)
Geaccepteerde oplossing

Ontvang geen SMS op 3G VITA

Hoop dat iemand mij kan helpen

Ik ontvang op me Vita geen SMS van Vodafone.

Om te registren moest ik bellen en via mail te registren ik heb toen me account opgewaardeerd met 20 euro om WipEout te krijgen echter zag ik dat ik de code via sms krijg.

Ik ben nu dus bang dat ik het niet ga krijgen.

Kan iemand me hier mee helpen ?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 2 van 39 (455 Weergaven)

Re: Ontvang geen SMS op 3G VITA

als je naar de instellingen van de vita gaat dan vind je daar een gedeelte met "mobile network settings" (in het engels toch) daar vind je een subkopje "notices from operator" daar krijg je evt smsjes van vodafone binnen.

Level 1

Level 1
SnakeNL
Bericht 3 van 39 (452 Weergaven)

Daar komt dus helaas niks binnen.

Ik weet niet of het mogelijk is om naar het nummer te Smsen maar als ik het doe gebeurd er ook niks.

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 4 van 39 (449 Weergaven)

Hoe lang geleden heb je opgewaardeerd?  en mocht het echt lang zijn. dan kan je altijd vodafone bellen voor meer informatie.

Level 1

Level 1
SnakeNL
Bericht 5 van 39 (443 Weergaven)

Gisteren opgewaard, Ik weet dat het 7 dagen kan duren maar aangezien ik totaal geen SMS ontvang ben ik dus bang dat ik het niet goed binnen krijg.

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 6 van 39 (438 Weergaven)

Als je je echt zoveel zorgen maakt dan kan je het beste vodafone contacteren. maar als ze zeggen binnen 7 dagen dan kan het best wel ff duren hoor.

Level 1

Level 1
jadehare
Bericht 7 van 39 (430 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Ik kan wel SMS ontvangen van Vodafone. Voor het unlocken van de sim had ik even bij APN gekeken en die stond nog niet goed. Na het invoeren van de standaard code zat ik op Vodafone. Net ontdekt dat je ook in moet loggen bij Vodafone, naar persoonlijke instellingen en Naam, Adres & Woonplaats gegevens in moet vullen voordat je de 12,50e bonus ontvangt (onmiddellijk sms en tegoed staat erbij). Nu heb ik dus 32,50e tegoed maar nog steeds geen WipEout code ontvangen. Ik zit te denken om Vodafone te bellen en naar de download code voor de Store te vragen. Talloze mensen kregen deze vrijwel meteen en hier laat deze nog op zich wachten. Ik zie verder ook niet of je nog iets extra's moet doen, behalve 20e opwaarderen, voordat ze WipEout beschikbaar stellen voor mij.

Level 1

Level 1
SnakeNL
Bericht 8 van 39 (424 Weergaven)

Wat voor gegevens heb jij ingevuld ?

Live.vodafone.com pakt die niet met gebruiksnaam en wachtwoord vodafone.

hij staat nu bij mij op office.vodafone.nl

Level 1

Level 1
jadehare
Bericht 9 van 39 (407 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Sorry was vergeten te melden dat ik de deur uit moest. Late reply: je kunt meteen naar https://my.vodafone.nl/my_vodafone of via http://www.vodafone.nl/psvita daar klik je op Registreren en geef je het telefoon# van je Vita op. Dat rode kaartje, eigenlijk alleen SMS nummer dus. Dan krijg je een tijdelijk wachtwoord op je Vita notificatie dingetje. Letter+cijfers. Later maak je een eigen wachtwoord aan. Dan ga je weer naar My.Vodafone.nl, log je in, en linksboven klik je op Persoonlijke Gegevens. hier vul je je Woonplaats etc. in en dan ontvang je per email ook een bevestiging en het gratis tegoed is bijgeschreven zelfs zonder opwaarderen. Van WipEout heb ik nog steeds niks gehoord en ga zo maar 'es Vodafone bellen. De enige reden dat ik dit wist was van iemand anders en ik het onlangs voor MyT-mobile heb gedaan. Oh ja, toen ik de Simkaart erin deed na unboxing vroeg de Vita om een sim unlock code. Was iets van standaard code stond op het kaartje. Als alles goed is gegaan staat er links boven in scherm vodafone_NL. Echt lelijk lol, zou die text het liefst zelf willen instellen. Dat betekent dat je verbonden bent en hopelijk Operator SMS'jes kunt ontvangen. typ vanaf iPad, soz voor lap tekst. Ik krijg WipEout nog via post, maar later 7 Feb. toch 3G model besteld.

Level 1

Level 1
SnakeNL
Bericht 10 van 39 (387 Weergaven)

Bij mij staat er ook vodafone en dergelijke echter kan ik gewoon geen sms ontvangen.

Zou jij kunnen vertellen wat jou instellingen zijn misschien dat die helpen.

En laat me weten wat je hoort van vodafone 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws