PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 21 van 39 (196 Weergaven)

Re: Ontvang geen SMS op 3G VITA

Ik kan wle mijn gegevens aanpassen voor zover ik weet. maar ik kan met mijn tegoed (nu 32,50) geen data bundels aanschaffen. ik kan ook nergens anders op dan op de vodafone site als ik via 3g werk.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
BDT

Level 1

Level 1
BDT
Bericht 22 van 39 (186 Weergaven)

22e het hele proces voltooid en ook nog geen code... Kan niet lang meer duren als het binnen 7 dagen is... Moet ik het voor woe. ochtend hebben namelijk...

Beta Tester
HILL
Bericht 23 van 39 (173 Weergaven)

Ik snap helemaal niets van de data bundels, ik lees verschillende berichten over de houdbaarheid. Zijn er nu speciale afspraken  gemaakt met sony over de bundels bij de Vita of zijn het gewoon internet bundels. In het geval van de laatste kunnen de eigenaren die tijdens de lancering hebben opgewaardeerd wel een een vervelende verassing krijgen als de nieuwe maand begint....

Ik heb via 1200 de vraag aan 3 verschillende oprators gesteld en kreeg 3 verschillende antwoorden na de bekende "uhhhhh".

Het data spook zal ook op het playstation forum veel verschijnen.... ha ha ha ha...:Evil:

Level 1

Level 1
jadehare
Bericht 24 van 39 (148 Weergaven)

Excuus voor dat heel verhaal. Ik had niet gezien dat je dat al gedaan had. Zag net als tip dat je Wi-Fi uit moest zetten in jouw geval en dan ontving je wel sms'jes. Voor de gein heb ik al 'n x iets gesms't, nu zoekend naar de code baal ik wel elke x als ik mijn eigen sms zie lol. Ik wil hier wel mijn ontevredenheid uiten (blijkbaar kun je nog 'n keer 20E krijgen als verontschuldiging door te klagen bij) over Vodafone. Deze hele promotie heeft gewoon geld gekost. Ik heb nu mijn moeder naar mijn huis gestuurd en om moeten kopen met 'n kap- & nagelsalon bezoek om mijn physieke WipEout op te halen van de deurmat en naar A'dam te rijden & af te geven. Dank voor niets Vodafone & Sony! Wachtlijn kost ook geld. Mijn voorspelling en met mij vele anderen dat de WipEout code nooit tijdig geleverd zou worden is waar geworden. Australiërs klaagden 1 keer, 1!!!, en kregen gelijk een code toegestuurd. Ultimate fail, niet voor niets is hun logo een duivels 6. En jullie weten allemaal hoe PS gamers met 666 in hun naam zijn, jus' sayin'. Ben er helemaal klaar mee, veel plezier met mijn 20E en telefoon kosten.

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 25 van 39 (127 Weergaven)

Ok, kreeg net een nieuw bericht van de vodafone webcare.
Ik zou blijkbaar mijn voordeelbundel nog niet kunnen activeren omdat er nog een 400 mb bundel actief is die ik gekregen had.
Diezelfde bundel die we volgens een andere medewerker niet kregen.
-.-
Get your act together vodafone...

Yura_kosenko schreef:
Ok, kreeg net een nieuw bericht van de vodafone webcare.
Ik zou blijkbaar mijn voordeelbundel nog niet kunnen activeren omdat er nog een 400 mb bundel actief is die ik gekregen had.
Diezelfde bundel die we volgens een andere medewerker niet kregen.
-.-
Get your act together vodafone...

Ik kreeg gisteren opeens een smsje en blijkbaar is mijn voordeelbundel nu op of verlopen (ik heb nog niet eens 20mb verbruikt in totaal, laat staan 400mb!)... en ik krijg zojuist pas (7 dagen later) een smsje met:

"We hopen dat je veel plezier hebt met je PS Vita. Opwaarderen gaat eenvouding, blablabla..."

Ja, sukkels! Dat had ik door, want ik heb de eerste dag al meteen 20 euro tegoed opgewaardeerd.

Het lijkt wel alsof alles nu pas geactiveerd is, want ik krijg nu ook na iedere 'sessie' een smsje met de kosten en mijn resterende tegoed (kan dit uit?!).

Als ik morgen m'n code voor WipeOut nog niet heb, dan hang ik heel boos aan de lijn bij Vodafone.

Level 4

Level 4
pietja
Bericht 27 van 39 (119 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Het gaat inderdaad lekker daar bij vodafone met hun wel of geen 400mb bundel en WipEout code.

En voor de kosten per sessie kijk of bij de instellingen, near en Groepsberichtgeving of alle settings zo staan dat die niks vanzichzelf doen anders heb je data verbruik zelfs als deze apps niet actief zijn.

Was beta tester voor: Home™, LittleBigPlanet™ en Resistance 2™
Toro's home 1 2 3   Homebrew in de PS Store   PSP Games   Mirror's Edge

pietja schreef:

Het gaat inderdaad lekker daar bij vodafone met hun wel of geen 400mb bundel en WipEout code.

En voor de kosten per sessie kijk of bij de instellingen, near en Groepsberichtgeving of alle settings zo staan dat die niks vanzichzelf doen anders heb je data verbruik zelfs als deze apps niet actief zijn.

Ik heb dat juist expres aan staan (Near etc.)...

Nee, ik wil die vervelende smsjes uitzetten. Of max 1 p/dag met een samenvatting ofzo.

Level 4

Level 4
pietja
Bericht 29 van 39 (113 Weergaven)

Je kan die smsjes alleen helamaal aan of uit zetten.

Staat bij My Vodafone > toestel en instellingen > Instellingen > Sms-melding over beltegoed.

Was beta tester voor: Home™, LittleBigPlanet™ en Resistance 2™
Toro's home 1 2 3   Homebrew in de PS Store   PSP Games   Mirror's Edge

pietja schreef:

Je kan die smsjes alleen helamaal aan of uit zetten.

Staat bij My Vodafone > toestel en instellingen > Instellingen > Sms-melding over beltegoed.

O dat scheelt weer, thanks!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws