op 27-02-2012 11:05 AM
op 27-02-2012 01:22 PM
22e het hele proces voltooid en ook nog geen code... Kan niet lang meer duren als het binnen 7 dagen is... Moet ik het voor woe. ochtend hebben namelijk...
op 27-02-2012 11:39 PM
Ik snap helemaal niets van de data bundels, ik lees verschillende berichten over de houdbaarheid. Zijn er nu speciale afspraken gemaakt met sony over de bundels bij de Vita of zijn het gewoon internet bundels. In het geval van de laatste kunnen de eigenaren die tijdens de lancering hebben opgewaardeerd wel een een vervelende verassing krijgen als de nieuwe maand begint....
Ik heb via 1200 de vraag aan 3 verschillende oprators gesteld en kreeg 3 verschillende antwoorden na de bekende "uhhhhh".
Het data spook zal ook op het playstation forum veel verschijnen.... ha ha ha ha...![]()
op 29-02-2012 12:54 PM
op 01-03-2012 07:54 AM
op 01-03-2012 08:00 AM
Yura_kosenko schreef:
Ok, kreeg net een nieuw bericht van de vodafone webcare.
Ik zou blijkbaar mijn voordeelbundel nog niet kunnen activeren omdat er nog een 400 mb bundel actief is die ik gekregen had.
Diezelfde bundel die we volgens een andere medewerker niet kregen.
-.-
Get your act together vodafone...
Ik kreeg gisteren opeens een smsje en blijkbaar is mijn voordeelbundel nu op of verlopen (ik heb nog niet eens 20mb verbruikt in totaal, laat staan 400mb!)... en ik krijg zojuist pas (7 dagen later) een smsje met:
"We hopen dat je veel plezier hebt met je PS Vita. Opwaarderen gaat eenvouding, blablabla..."
Ja, sukkels! Dat had ik door, want ik heb de eerste dag al meteen 20 euro tegoed opgewaardeerd.
Het lijkt wel alsof alles nu pas geactiveerd is, want ik krijg nu ook na iedere 'sessie' een smsje met de kosten en mijn resterende tegoed (kan dit uit?!).
Als ik morgen m'n code voor WipeOut nog niet heb, dan hang ik heel boos aan de lijn bij Vodafone.
01-03-2012 09:21 AM - bewerkt 01-03-2012 09:21 AM
Het gaat inderdaad lekker daar bij vodafone met hun wel of geen 400mb bundel en WipEout code.
En voor de kosten per sessie kijk of bij de instellingen, near en Groepsberichtgeving of alle settings zo staan dat die niks vanzichzelf doen anders heb je data verbruik zelfs als deze apps niet actief zijn.
Was beta tester voor: Home™, LittleBigPlanet™ en Resistance 2™
Toro's home 1 2 3 Homebrew in de PS Store PSP Games Mirror's Edge
op 01-03-2012 09:38 AM
pietja schreef:Het gaat inderdaad lekker daar bij vodafone met hun wel of geen 400mb bundel en WipEout code.
En voor de kosten per sessie kijk of bij de instellingen, near en Groepsberichtgeving of alle settings zo staan dat die niks vanzichzelf doen anders heb je data verbruik zelfs als deze apps niet actief zijn.
Ik heb dat juist expres aan staan (Near etc.)...
Nee, ik wil die vervelende smsjes uitzetten. Of max 1 p/dag met een samenvatting ofzo.
op 01-03-2012 09:51 AM
Je kan die smsjes alleen helamaal aan of uit zetten.
Staat bij My Vodafone > toestel en instellingen > Instellingen > Sms-melding over beltegoed.
Was beta tester voor: Home™, LittleBigPlanet™ en Resistance 2™
Toro's home 1 2 3 Homebrew in de PS Store PSP Games Mirror's Edge
op 01-03-2012 09:56 AM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]