op 16-03-2012 09:14 PM
Weet iemand hoe het kan dat mijn PS Vita steeds vastloopt als ik hem in de woonkamer op de begane grond gebruik, terwijl hij niet vastloopt als ik in mijn kamer zit (1 verdieping hoger) ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-03-2012 07:07 PM
op 19-03-2012 09:19 PM
Als ik de wifi uitzet loopt die inderdaad niet vast, zet ik hem wel weer aan dan loopt die gelijk vast, wat wel raar is aangezien ons wifi signaal van uit de woonkamer komt.
Zal dit mischien verholpen worden door een aankomende update ?, of moet ik contact opnemen met Sony en mijn Vita terugsturen ?
op 29-03-2012 10:55 PM
04-07-2012 01:42 PM - bewerkt 04-07-2012 01:44 PM
heeft niks te maken met veranderen van ruimte !
ik speel op 2 de verdiep = slaap kamers
1 ste verdiep = pa zijn pc n de wireles living keuken enz...
ps vita zou juist moeten gemakkelijker zijn op wiffi , dat blijkt vaak dat ik eens mag gaan reseten voor mijn ps3 maar kan ik wel nog op mijn vita .
wel is het zo dat ps vita de laatste tijd weer zeer onstabiel is , en kan de vinger nog niet op het juiste probleem leggen !
maar ook ik erken dat er tamelijk freezes voor komen .
1 ding die mij wel iriteert en 9/10 iets kan betekenen = data corupt mesage , zegd dat ge alles moet herinstalleren =
doe dat niet en zet hem op harde wijze uit en herstart normaal 9/10 helpt dit
1 x moest ik hem een diagnose laten doen , daarna ging dat terug ook goed
ik heb enkel voor als ik op 0 zit = garage een soort speelkamer enz.... dat daar valt wifi gewoon weg en is = 9/10 door bepaalt materiaal in het huis .
maar dan is mijn opmerking = zijn dit games die gebruik maken van online functie zoals tom blitz ?
als het antwoord ja is = deze game heeft mij in die combinatie wanneer hij online of wiffi niet vind = al een paar keer voor volledige freezes bezorgd .
op 05-07-2012 09:24 AM
Of je hebt last van spoken ![]()
op 15-07-2012 02:37 PM
op 16-07-2012 03:48 PM
Apart dat hij vast loopt in sommige ruimtes.
Mijn vita is maar 1 keer vastgelopen en dat was tijdens het eerste potje fifa.
Daarna nooit meer.
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]