Beantwoorden
Member
mobielgamer
Bericht 1 van 10 (143 Weergaven)

PS vita internetvideo's afspelen

De PS Vita, we wachten er allemaal met smart op, maar wat toch een zwaar gebrek is, is het niet kunnen afspelen van bv. filmpjes op youtube. Als de PS vita filmpjes zou kunnen afspelen op internet, dan zou ik hem zeker willen hebben! Maar ik zag op internet dat de vita geen internetvideo's ondersteund. Dus nu overweeg ik om zo'n dikke smartphone te halen.

Hoe denken jullie hierover? Is toch wel een zwaar gebrek, waarom heeft sony geen videofunctie toegevoegd?

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
axeldc
Bericht 2 van 10 (141 Weergaven)

Re: PS vita internetvideo's afspelen

In Brussel hebben ze me verzekerd dat je er YouTube filmpjes op kan zien. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik zal straks eens kijken voor je. 

Delen
Member
mobielgamer
Bericht 3 van 10 (138 Weergaven)

Dat zou top zijn! Heb op internet verschillende dingen gelezen. Zo zou het met een firmware update verholpen kunnen worden. En op een aantal andere sites (dus geen youtube) zou ie al wel video's moeten kunnen afspelen ofzo, omdat daar geen flash wordt gebruikt maar een andere video friendly player ofzo.

Ben benieuwd

Delen

Als het goed is brengen ze op de release van de PS Vita een Firmware update uit waardoor het mogelijk word. op dit moment is het helaas nog niet mogelijk. (dat is was Sony ons verteld had bij het ophalen van mn Vita)
Delen
Member
mobielgamer
Bericht 5 van 10 (127 Weergaven)

Laten we het hopen....

Want dan heb je zo'n geweldig apparaat gemaakt en 'Vita' staat dan voor leven. Het moet een onderdeel van ons dagelijks leven worden, en dan gooien ze er geen mogelijkheid op om internetvideo's te kunnen bekijken?!! Dan ben je toch wel slecht bezig en mis je een grote doelgroep. Internet is iets wat een standaard aan het worden is om bij je te hebben.

Delen

let wel op!

er komt een youtube app,er is geen sprake geweest van ondersteuning in je browser.
Delen
Member
mobielgamer
Bericht 7 van 10 (96 Weergaven)

Dus jij zegt dat er een youtube app komt, waarbij je alleen filmpjes op youtube kunt kijken maar niet op alle andere sites?

Delen

Ja, zoals iedere andere smarthphone heeft.

- Deus Ex: Human Revolution

Live By Honour, Kill By Stealth

Delen
Member
mobielgamer
Bericht 9 van 10 (92 Weergaven)

Ooh, maar dat is perfect dan!! Dan is het dus ook gewoon mogelijk als sony ff een update uitbrengt dat je op ALLE sites filmpjes kan kijken!!!:Stupid:

Kan iemand me trouwens nog wel even vertellen hoeveel mb het laden van een youtube filmpje kost?

Delen

hangt allemaal van de groote en de resolutie af...

het kost je niks aan limiet als je via wifi gaat uiteraard.3g hangt van je 3g plan af.
of het perfect is voor je dat weet ik niet hoor...hetgeen ik versta is gewoon een youtube app,enkel voor youtube filmpjes.
laat ons hopen dat ze in de toekomst hun browser html5 gaat ondersteunen,dan pas kan je echt alle bekijken op je browser.

Delen