op 13-02-2012 08:21 PM
De PS Vita, we wachten er allemaal met smart op, maar wat toch een zwaar gebrek is, is het niet kunnen afspelen van bv. filmpjes op youtube. Als de PS vita filmpjes zou kunnen afspelen op internet, dan zou ik hem zeker willen hebben! Maar ik zag op internet dat de vita geen internetvideo's ondersteund. Dus nu overweeg ik om zo'n dikke smartphone te halen.
Hoe denken jullie hierover? Is toch wel een zwaar gebrek, waarom heeft sony geen videofunctie toegevoegd?
op 13-02-2012 09:23 PM
op 13-02-2012 09:34 PM
Dat zou top zijn! Heb op internet verschillende dingen gelezen. Zo zou het met een firmware update verholpen kunnen worden. En op een aantal andere sites (dus geen youtube) zou ie al wel video's moeten kunnen afspelen ofzo, omdat daar geen flash wordt gebruikt maar een andere video friendly player ofzo.
Ben benieuwd
op 13-02-2012 09:57 PM
op 14-02-2012 02:53 PM
Laten we het hopen....
Want dan heb je zo'n geweldig apparaat gemaakt en 'Vita' staat dan voor leven. Het moet een onderdeel van ons dagelijks leven worden, en dan gooien ze er geen mogelijkheid op om internetvideo's te kunnen bekijken?!! Dan ben je toch wel slecht bezig en mis je een grote doelgroep. Internet is iets wat een standaard aan het worden is om bij je te hebben.
op 17-02-2012 05:25 PM
op 18-02-2012 03:29 PM
Dus jij zegt dat er een youtube app komt, waarbij je alleen filmpjes op youtube kunt kijken maar niet op alle andere sites?
op 18-02-2012 03:39 PM
op 18-02-2012 04:28 PM
Ooh, maar dat is perfect dan!! Dan is het dus ook gewoon mogelijk als sony ff een update uitbrengt dat je op ALLE sites filmpjes kan kijken!!!![]()
Kan iemand me trouwens nog wel even vertellen hoeveel mb het laden van een youtube filmpje kost?
op 18-02-2012 06:32 PM
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]