PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
annevandam
Bericht 1 van 7 (170 Weergaven)

PSPgo promotie games

Toen ik een PSPgo kocht kon ik in de Store 3 gratis games kiezen. Kan ik deze games ooit nog eens op mijn Vita downloaden?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 6

Level 6
Flashyman
Bericht 2 van 7 (167 Weergaven)

Re: PSPgo promotie games

[ Bewerkt ]

Ja volgens mij wel, in de PS Store van de Vita klik je rechts onderin op dat [...] knopje, dan bij downloadlijst zou je ze terug moeten kunnen vinden, de games zijn volgens mij gratis gemaakt en je hoeft die promo code niet meer te gebruiken.

De games zijn de drie AR games: Table football, Fireworks en Cliff Diving

Edit: Sorry, ik moet leren lezen, je hebt het over PSP Go games... bovenstaande is dus niet van toepassing, maar misschien kun je wel de games terug vinden via die download lijst.

Level 3

Level 3
annevandam
Bericht 3 van 7 (164 Weergaven)

Ik kan ze inderdaad terugvinden in de downloadlijst, maar ze zijn niet te downloaden.

[ Bewerkt ]
Helaas is nog niet elk psp spel te downloaden op de vita. Sommige kun je wel via de ps3 (als je die heb) overzetten. Maar dat werkt ook niet altijd.

Level 3

Level 3
annevandam
Bericht 5 van 7 (149 Weergaven)

Het vreemde is dat in ieder geval 1 van de games (Patapon) gewoon te kopen is in de Store op mijn Vita, 

en dat ik de promotie versie niet kan downloaden. Patapon is ook eigenlijk het enige van die 3 spellen dat ik graag weer wil spelen.

Klopt, is heel vreemd. Het is hetzelfde met resistance retribution. Ook te koop in de store, maar niet opnieuw te downloaden. Hoop dat sony hier nog wat aan gaat doen.

[ Bewerkt ]

ik weet niet hoe het precies zit met de 3-game promotie actie, maar met de 10-game actie was het zo dat die spellen alleen op een PSPgo gedownload konden worden.

als je die spellen via een andere soort psp, ps3, of mediago probeerde te downloaden kreeg je een melding dat dat niet kon.

best kans dat het zelfde geldt voor die eerdere actie.

overigens hadden die 10 promotiespellen ook geen "gekocht" tasje in de PSN store als je ze handmatig opzocht, en kon je ze alleen opnieuw downloaden via de lijst met eerdere downloads. 

EDIT: vreemd.

lijkt er op dat een paar van de 10 promotiespellen nu wel via de PS3 en PS vita te downloaden zijn, maar niet allemaal. 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws