PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: Pre-Order kortings code

Ik heb nog steeds niks gekregen, ik had al mijn spel (super stardust delta) ongeveer een maand geleden gekozen, maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen met de codes voor de korting en frobisher says app. Ik heb ondertussen een aantal support mail adressen gecontacteerd en ook een aantal plaatsen op twitter, maa rniemand geeft een antwoord. Ik ga gek worden.

真実を見せてやる
shinjitsu o misete yaru
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

ze stoppen die 5 euro maar in hun reet ik heb zelfs nog niet eens het goeie e-mail gekregen voor de 5 euro korting voor een game kiezen, ik heb nou al zolang gebeld met playstation ik ben het al kwijt aan telefoon kosten, en dan gvd beweren omdat ik me e-mail heb veranderd toen dat het naar die andere is verzonden, nou heb gekeken en dat is dus niet zo..

Goeie service weer Playstation ik ben tevreden..

Bij mij is het al ondertussen opgelost (eindelijk)
Over het kiezen van het spel, daarvoor krijg je geen mail, maar dat moet je kiezen op uw psn account waarin je uw pre-order code heb ingevoerd. Als je aanmeld zou het normaal meteen moeten vragen aan jou, welke spel dat je wilt. en 72 u later komt ne mail normaal gezien (wat niet het geval was bij mij).
Mja neem anders contact op via customer.service@be.scee.com

het duurt ongeveer 2 dagen eeraleer ze antwoorden, maar uiteindelijk is het nu gefixt 

真実を見せてやる
shinjitsu o misete yaru

@mods;

Is het mogelijk om meerdere codes per account te gebruiken? Dus op meerdere spellen een korting te krijgen?

-
Live By Honour, Kill By Stealth

MVP
Handige_Harry
Bericht 85 van 86 (39 Weergaven)

ik had 2 van die pre order voucher codes kreeg netjes 2 codes gelevert dus ja.

Ze hebben het ook wel een beetje goed gemaakt met mij, ik heb een extra code gehad voor Frobisher Says! te downloaden.. maar ze moeten eens 1 keer zo launch goed regelen, PS3 ging ***** en nu weer PS Vita, hoe zal het gaan volgend jaar met dat apparaat, die word wordt waarschijnlijk tig keer uitgesteld zoals de PS3 en als die er is dan is het bij een begin een teleur stelling en dan na een jaar denk je van JA dit is Playstation zoals ik hem ken..

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws