op 27-02-2012 10:21 AM

op 27-02-2012 09:54 PM
ze stoppen die 5 euro maar in hun reet ik heb zelfs nog niet eens het goeie e-mail gekregen voor de 5 euro korting voor een game kiezen, ik heb nou al zolang gebeld met playstation ik ben het al kwijt aan telefoon kosten, en dan gvd beweren omdat ik me e-mail heb veranderd toen dat het naar die andere is verzonden, nou heb gekeken en dat is dus niet zo..
Goeie service weer Playstation ik ben tevreden..
op 29-02-2012 05:23 PM
Bij mij is het al ondertussen opgelost (eindelijk)
Over het kiezen van het spel, daarvoor krijg je geen mail, maar dat moet je kiezen op uw psn account waarin je uw pre-order code heb ingevoerd. Als je aanmeld zou het normaal meteen moeten vragen aan jou, welke spel dat je wilt. en 72 u later komt ne mail normaal gezien (wat niet het geval was bij mij).
Mja neem anders contact op via customer.service@be.scee.com
het duurt ongeveer 2 dagen eeraleer ze antwoorden, maar uiteindelijk is het nu gefixt

op 31-03-2012 04:22 PM
@mods;
Is het mogelijk om meerdere codes per account te gebruiken? Dus op meerdere spellen een korting te krijgen?
op 31-03-2012 06:19 PM
op 31-03-2012 07:24 PM
Ze hebben het ook wel een beetje goed gemaakt met mij, ik heb een extra code gehad voor Frobisher Says! te downloaden.. maar ze moeten eens 1 keer zo launch goed regelen, PS3 ging ***** en nu weer PS Vita, hoe zal het gaan volgend jaar met dat apparaat, die word wordt waarschijnlijk tig keer uitgesteld zoals de PS3 en als die er is dan is het bij een begin een teleur stelling en dan na een jaar denk je van JA dit is Playstation zoals ik hem ken..
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]