op 13-05-2012 07:54 PM
Ik vind het maar een aparte manier van denken. Sowieso als je met een pen een vita game doet kom je totaal nergens.. ik heb nou Dynasty Warriors Next dan moet je vaak zo fanatiek je touchscreen gebruiken als ik dat met een pen doet kan ik elke maand een nieuwe vita kopen. En het lullig is ik moet dan nog eens 2 pennen hebben ook omdat ze soms vragen 2 vingers tegelijk om een special attack te doen..
Ik hoef geen pen, zo doekje werkt goed genoeg.
op 13-05-2012 11:17 PM

op 14-05-2012 12:47 AM
op 14-05-2012 01:56 AM

op 14-05-2012 08:42 AM
op 14-05-2012 09:47 AM
14-05-2012 12:07 PM - bewerkt 14-05-2012 12:10 PM
Als je normaal met de juiste pen omgaat komen er echt geen krassen op het scherm. Die krassen komen alleen tevoorschijn als je iedere keer dat je het gebruikt als een idioot hard erop drukt en schuurt.
Wat onzin is, is de touchscreen zelf. Heb je al eens een willekeurige smartphone in de zon gehouden?!
En zoals ik al zei, wat er met de knoppen gebeurd, boeit me niks.

op 16-05-2012 05:33 PM

op 15-06-2012 02:09 AM
gast kzou zeggen,word wakker hello 2012 of blijf in uwe jaren 90. alstublief zeg meende da nu.
voor de duidlijkheid multitouch zal een vita moeten gebruiken,dus da stokske zulde in u reed moge steke.
tenzij het alleen een museum stuck zal moeten worde.
ten twede ik zelf gebruik ook veel liever een knal oude classieke gsm.
maar ik heb wel zeker veel ervaring met touchscreen
en na alle testen,blijft apple de king
ik heb dus 4 jaar een ipod touch (s) gehad
en eerlijk gezegd heb je een klein beetje gelijk met da drukken op touch
veel mensen kennen touchscreen maar weten niet hoe ze er mee moeten omgaan
bij ipod touch is het gewoon wrijven,dus capatief scherm
en bij de vita ook,gewoon een kleine aanraking,alsof je met je pen op een blad schrijft.
dus als een vinger op scherm![]()
en ik moet toegeven de ps vita ligt ***** hoog op touchscreen,khad nooit gedacht dat het zo vlotjes ging. het is alsof ze apple hun componenten hebben gekocht,omgekocht,gestolen![]()
en van die krassen op u scherm,dat is totaal waar
ge zult nooit een game winnen met touchscreen,welke nvt coming soon()![]()
dus alstublief luister nu eens wa we zeggen,als ge threat maakt voor niets,***** doede hier dan nog
blijft dan op uwe jare 90![]()
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]