op 14-05-2012 08:35 PM
Hoi allemaal!
Het is weer tijd voor een nieuwe Trophy Cabinet / Trofeeëncabinet!
En voor de eerste keer, niet voor de PS3 maar voor de PS Vita, namelijk voor:
Uncharted: Golden Abyss
Dus, vertel me:
Wat je maar wilt!
Het artikel voor onze vorige Trophy Cabinet voor Dead Space 2 zal binnenkort in het Nederlands verschijnen, voor nu is de Engelse versie er wel al.
En wie staat er dit keer vermeld? Onze kevin!
"I thought the Javelin gun was really cool, there is nothing better than hitting an enemy then seeing him fly through the room and sticking to the wall for the Going for Distance trophy. Eventually an electrical bolt discharges, which makes the enemy and any nearby friends ignite. Intense, but also fun – especially after some of the nerve-racking parts of the game." (kevin_1606, Netherlands)
op 16-05-2012 01:11 PM
op 16-05-2012 02:07 PM
op 16-05-2012 02:07 PM
Oke ik ben bezig met het halen van die platinum trophy. Ik ben zo een beetje halverwege het spel op de crushing difficulty. Zodra ik die voltooid heb, kijk ik op youtube waar alle treasures en zo liggen en dan replay ik de levels op very easy om die te pakken ![]()
op 17-05-2012 04:38 PM
Het was spannend tussen Touch My Rear en The Collector, maar het is uiteindelijk toch Touch My Rear geworden. Dit was de allereerste trophy die ik verdiend heb op de PS Vita. Daarnaast is de trophy best wel speciaal om een andere reden; je moet een functie gebruiken die alleen de PS Vita heeft!
Met de rear touch kun je in Uncharted: Golden Abyss op touwen klimmen en zo heb ik mijn eerste trophy verdiend voor de game én op de PS Vita. De rear touch functie is best wel handig en het zorgt ervoor dat klimmen nog leuker is dan op de PlayStation 3. Kudo aan de PS Vita en UC: Golden Abyss!
op 17-05-2012 04:39 PM
op 25-05-2012 11:49 AM
op 02-06-2012 11:44 AM
op 06-06-2012 03:34 PM
op 06-06-2012 05:02 PM
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]