PS Vita Algemene Discussie

Beantwoorden

[Wedstrijd] Michael Jackson The Experience HD voor PS Vita

[ Bewerkt ]

PS Vita spelers, let's boogie!

Wie kent Michael Jackson niet? Of het nu je muziek smaak is of niet, je kunt haast niet ontkennen dat MJ een groot pop icoon is, en daarvoor dus vaak The King of Pop wordt genoemd!

Wil je deze game winnen?

Vertel ons dan het volgende:

Wat is je favoriete nummer van Michael Jackson (edit: of Jackson 5) en waarom is dit je favoriete nummer? (bepaalde goede herinneringen, periode in je leven, speciaal moment of wat voor gevoel het nummer je geeft.)

• Je mag 1x een inzending posten (dus je eerste inzending telt als je meerdere post)
  • Iedereen mag meedoen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 2 van 19 (271 Weergaven)

Re: [Wedstrijd] Michael Jackson The Experience HD voor PS Vita

Dirty Diana

omdat het zo'n emotioneel nummer is. ik pink altijd een traantje weg als ik het hoor.

als ik het nu hoor denk ik altijd aan Prinses Diana.

en het is gewoonweg ook een goed nummer.

het nummer werd ook net uitgebracht toen er een Diana uit mijn buurt overleed.

Gone too soon

Ik ben in de jaren 70 geboren, en opgegroeid met Michael Jackson. Tot aan zijn dood had Michael Jackson een speciaal plekje in mijn hart. Toen ik s'ochtend wakker werd, en het nieuws hoorde over Michael zijn dood, stond de wereld even stil voor mij. Van sommige mensen verwacht je, dat ze eeuwig leven. Michael Jackson was in mijn ogen zo'n persoon. (Peter pan..Het kind wat nooit groot werd).

Ik heb Gone too soon gekozen, omdat Michael Jackson veels te jong gestorven is. Het nummer werd overigens ook gedraait tijdens de memorial die op televisie werd uitgezonden. En telkens wanneer ik aan Michael Jackson denk, dan komt dit nummer als eerste in mij op.

Level 3

Level 3
Scarlet--666
Bericht 4 van 19 (255 Weergaven)

Ben. Het eerste waar ik aan dacht toen ik deze topic aan het lezen was,was Ben. Een oud nummer maar wel een die altijd is blijven hangen in mijn hoofd,zo mooi. Michael,hij heeft zoveel moeten missen van zijn jeugd,het kind in een volwassene,een persoonlijkheid een legende.

Level 3

Level 3
WWWouter
Bericht 5 van 19 (215 Weergaven)

Mag een Jackson 5 nummer ook?

Dan zou ik namelijk ABC van Jackson 5 willen noemen en wel om de volgende reden:
In 2009 kwam het spel Rockband Unplugged uit voor de PSP, met het nummer Jackson 5's ABC erop. Helemaal niet zo lang geleden dus, maar het spel roept meteen fantastische herinneringen op, waarbij ik bij het horen van ABC meteen terug moet denken. Rockband: Unplugged kwam namelijk net voor de zomervakantie van 2009 uit. Het spel ging dus direct mee op vakantie en heeft sindsdien geen vakantie overgeslagen (zelfs nu ik een Vita heb). Ik moet dus ook direct aan die fantastische momenten op vakantie terugdenken, met mijn familie (tegen mijn broertje en zusje strijden om topscores per nummer) en vrienden (waarbij ook niet-gamers het ineens leuk vonden). Fantastische (maar ook nog heel verse) herinneringen dus bij het nummer ABC!
WWWouter TrophyCard

Dat mag ook! Zij hebben ook fantastische nummers gemaakt natuurlijk!

Smooth Criminal! 

In de tijd dat het album bad uitkwam bestond PlayStation nog niet en tja wat speelde je dan? Het was of Nintendo of natuurlijk Sega! Dolgelukkig was ik toen het spel Moonwalker uitkwam op de Sega Megadrive.

Club 30 zoals het eerste level getiteld was bestond uit verschillende vijanden die je met sterrenstof uit je voeten zo een kopje kleiner maakte. Al lopend over piano’s je een weg vechten en ondertussen natuurlijk ook nog hopeloze kleine meisjes redden was Michael Jackson op zijn lijft geschreven. En dit 16bit geweld zou natuurlijk niet compleet geweest zijn zonder een passend achtergrondmuziekje, in dit geval dus Smooth Criminal!

Niet alleen een lekker nummer maar telkens een nostalgische trip terug naar 1991....

michael-jacksons-moonwalker-04.png

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 8 van 19 (177 Weergaven)

thriller

Dit blijft misschien wel de grootste hit van de man en dat is ook goed te begrijpen. In die tijd deed hij iets wat andere mensen niet durfden te  doen en dat was mensen shockeren. Achter de song zit nog een heel verhaal en dat maakt het anders van alle andere songs. De song zit als het ware verweven in een tien minuten durend verhaal. 

Niet enkel de muziek blijft in je oren hangen, maar ook de danspasjes die de iedere generatie kent. Van mijn grootouders tot mezelf, iederen kent ze. Super nummer.

Member

Member
semieboy123
Bericht 9 van 19 (151 Weergaven)

Thriller,

Toen ik 10 was kreeg ik het nummer via de radio te horen. Ik vroeg aan mijn vader van wie het was. Hij zei van Michael Jackson. Sindsdien werd ik fan. Een jaar later overleed die. Daar was ik toch erg sad over. Maar nog steets ben ik een enorme fan! :Peace:

De wedstrijd is gesloten, de winnaar zal spoedig worden aangekondigd.
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws