02-07-2012 06:15 PM - bewerkt 03-07-2012 11:27 AM
Hoi allemaal,
We hebben nog een PS Vita wedstrijd voor jullie en dit keer kun je mooie goodies winnen!
De vraag: Wat is je favoriete shooter en waarom?
Een objectieve jury zal de antwoorden beoordelen en prijzen uitdelen voor de beste inzendingen!
Je kunt één van de volgende items winnen:
Resistance Sackboy sleutelhanger
Een voucher code voor de game Resistance Burning Skies voor de PS Vita
Een poster gesigneerd door bijna alle Team Leaders en mods
(zie voor en achterkant afbeelding)
Deadline:
Dinsdag 10 juli 2012 om middernacht.
Specifieke regels:
- Je moet minimaal 15 jaar zijn om aan deze wedstrijd mee te mogen doen.
- Wedstrijd voor zowel Nederland als België.
- Eén inzending per persoon.
- Algemene wedstrijd voorwaarden
op 03-07-2012 11:58 AM
Metal Gear Solid 3. Ik vind het daar zo gaaf dat je moet opletten dat je niet opvalt, en dat je eigenlijk alleen maar headshots mag maken omdat je anders een grote kans hebt dat je gespot wordt. Ook cool dat je op zoek moet naar kogels en geluidsdempers, aangezien die gewoon opraken.
op 03-07-2012 01:08 PM
Metal Gear Solid 2.
De gameplay is niet alleen maar om je heen schieten, maar je moet ook nog eens nadenken bij de game om verder te komen. Dit maakt het spel dan in mijn ogen ook erg uniek.
op 03-07-2012 03:43 PM
call of duty 4: modern warfare
Omdat het de eerste shooter was waar het xp-systeem en perks in voorkwamen.
Dit is naar mijn mening ook de shooter met de beste campaign en de multiplayer is ook om u tegen te zeggen. Ook de maps en graphics waren super voor die tijd. De AI zijn ook slim tegenover de ander games uit die periode.

op 03-07-2012 05:09 PM
Socom 2: U.S. Navy Seals
De shooter waar ik uren zelfs maanden in heb gestoken. Vooral het online gedeelte was geweldig gameplay en de mensen onder elkaar altijd gezellig met ze alle en vele fun. Ik heb een periode zefs gehad dat ik werkloos was veels te lang waardoor ik deze game dag en nacht door heb gespeeld. Geen enkele shooter zal dit in mijn ogen overtreffen.
op 03-07-2012 08:11 PM
Zoals ik ook al een keer had gepost in het 5e-verjaardag-van-de-ps3-topic ga ik dan toch voor:
Resistance: Fall of Man
"Niet omdat het het mooiste spel is, of het beste. Maar het was wel het spel dat ik bij mijn PlayStation 3 kocht en op launch-nacht nog snel opstartte.
Een pakkend verhaal in een vernieuwend jasje, een perfect werkende co-op, en daarbij nog steeds één van de, zo niet DE, beste multiplayer die bij een spel heeft gezeten op de PS3. Dit was ook het eerste spel wat ik écht online speelde, en honderden uren in stak."
07-07-2012 12:50 PM - bewerkt 07-07-2012 12:53 PM
Zone of the enders,
Toen ik nog twijfelde of ik de Vita wel moest aanschaffen heeft de aankondiging van de HD remake van Zone of the enders mij overgehaald! Misschien niet een shooter in de meest traditionele zin van het woord maar er wordt toch echt wel wat afgeschoten in deze game. Toen ik het spel voor het eerst speelde viel mijn mond open van verbazing. Normaal heb ik niets met Mech games maar in dit spel klopte alles. De besturing, het geluid, de graphics en natuurlijk de muziek!
Zone of the enders HD is het spel waar ik echt naar uitkijk maar in de tussentijd kan mijn Vita toch niet uit blijven staan
?
op
07-07-2012
02:57 PM
- laatst bewerkt op
09-07-2012
03:20 PM
door
pandapandora
SOCOM U.S. Navy Seals (deeltje 1 dus)

Ik weet het nog heel goed. In het Officieel Playstation Magazine (OPM) stond een heel stuk over SOCOM U.S. Navy Seals. Het was geen gewone shooter.. nee je kon in de singleplayer je team aansturen met je stem via de bijgeleverde headset. Dit was toen helemaal nieuw en ik kon niet wachten om het te spelen.
Ik heb toen meteen ook een abonnement genomen op het magazine, want dan kreeg je SOCOM er op de release bij. Ik heb echt zo lang zitten wachten tot die postbode eens langskwam met een pakketje. En toen eindelijk.. op een warme zomerdag kwam er een vierkant doosje aan met daarin de grote gamebox waar dus de game en de nodige headset in zat.

Natuurlijk heb ik meteen de PS2 opgestart en ben ik begonnen met de singleplayer. Niet te geloven dat je met je stem echt die game kon spelen. Ik vond het allemaal zo super dat ik me net een echte teamcaptain voelde. Ondertussen snapte de rest van het gezin er niks van dat ik op zolder maar tegen een spelletje aan het praten was, maar het maakte me niks uit als ik maar tactisch te werk kon gaan. Regelmatig riep ik dingen als "Fire at will" waardoor m'n team op iedereen schoot die ze tegenkwamen of "Bravo open door" als je zelf geen zin had om een deur open te maken. Ach ja het kon dus waarom ook niet. Het was in ieder geval echt een onwijs leuke singleplayer ervaring zoals ik die nog nooit had gezien.
Toen ben ik de multiplayer gaan opstarten. Aangezien ik toendertijd betatester ben geweest voor de PS2 had ik gelukkig al toegang tot internet via de Network Adapter die je aan de achterkant van je PS2 moest schroeven. (ah de nostalgie hé ^_^ )

Dit was mijn allereerste online multiplayer shooter en aangezien iedere speler een headset bij de game kreeg was dit erg gezellig altijd om met mensen samen te spelen. Zowel tactische aanwijzingen geven over waar de tegenstanders zitten als gewoon gezellig over niets praten en plezier hebben. Vooral de jungle setting vond ik altijd erg spannend en leuk om te doen of de map Rat's Nest, wat zich afspeelde in de terroristen grotten midden op de map. Ik zie het nog voor me.
Ja dit was mijn eerste online shooter en dat vergeet ik dan ook nooit meer. Helemaal niet omdat ik deze echt maanden achter elkaar gespeeld heb..
op 08-07-2012 10:27 PM
Ik besef nu pas dat ik niet aanzienlijk veel shooters in mijn schuif heb zitten, maar als ik er de beste moet uitkiezen, dan is dat Call of Duty: Black Ops. Uiteraard zullen er betere schooters zijn, maar die heb ik helaas nog niet gespeeld.
CoD: Black Ops is de enige game met een doosje met krasjes erop, wat veel betekent volgens mij aangezien de rest van mijn games dat bijna niet hebben. Ik heb de game met andere woorden grijsgespeeld dat het niet meer mooi is en de game was al niet zo heel mooi
(grafisch)
Uiteraard is de buitenkant niet het enige wat telt en moet je naar de inhoud kijken. Bij Black Ops is de inhoud vooral de multiplayer en daar heb ik me uitermate mee geamuseerd. De keuzes die je hebt waren (zijn) enorm en het is leuk om verschillende klassen te maken zodat je steeds kan kiezen met welke klasse je op een bepaalde map speelt.
In tegenstelling tot de Modern Warfare reeks vind ik dat de maps veel gevarieerder zijn en de kleuren veel beter zijn. Dit zorgt dat je veel minder snel uitgekeken geraakt op Black Ops dan zijn broertjes. Dit is kort waarom Call of Duty: Black Ops mijn favoriete shooter is, maar wie weet wordt Resistance: Burning Skies wel mijn nieuwe lievelingsshooter ![]()
op 10-07-2012 08:03 AM
Ik ga een heel andere game noemen haha
The Darkness II, ik hou van comics en gore vin ik ook niet erg.
Het uit elkaar trekken van tegenstanders en bijvoorbeeld wormholes uit lichamen trekken dat is toch awesome!
Ook de stijl van de game is heel gaaf gedaan, toch serieus maar met een cartoon randje!
De game speelt ook lekker met je gedachten, wat is nou echt?
Ik als maffiabaas of zit ik in een inrichting? haha kicke!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]