10-03-2012 09:30 AM - bewerkt 10-03-2012 09:31 AM
Kan iemand mij helpen ik ben mijn psvita verloren(of hij was gestolen) in de bus en nou wil ik dus eigenlijk wel mijn vita terug denk weinig kans dat dit gaat gebeuren. Maar ik had dus wel een theorie als ik nou contact op kan nemen met psn en hun dan vragen of zij mij willen helpen of mijn account willen blokkeren op die psvita want op mijn psvita staat mijn account met nog 20 euro tegoed. Maar owkee de theorie die ik had waardoor ik hem eventueel zou kunnen terug vinden.
Elke psp(vita) heeft een eigen adres (mac addres of iets dergelijks) waardoor psn kan zien welke psv met welke account is gebruikt. Dus als ze kijken en dan zien dat mijn account als eerst was geregistreerd op die vita en daarna kijken en zien dat er een ander account wordt gebruikt kan het dus gezien worden wie hem heeft lijkt mij. Want bij het aanmelden moet je gegevens tot en met je deur doorgegeven. Alleen zouden ze deze gegevens denk ik niet zo maar aan mij mogen geven maar zou het toch wel moeten lukken als ik de politie erbij haal toch? in Theorie zou het moeten lukken lijkt mij.
En hoe kun je contact opnemen met die sony mannetjes ben over al aan het zoeken maar krijg nergens concreet informatie van hoe en of wat en die sony entertainment network site werkt ook nog niet helemaal goed.
op 10-03-2012 11:46 AM
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
Belgie = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)
op 10-03-2012 12:36 PM
op 10-03-2012 10:25 PM
Hoi,
Wanneer kan je je Vita registeren op het playstation network? net als je ps3 enzo
op 12-03-2012 12:20 PM
op 21-03-2012 09:30 PM
op 08-06-2012 09:28 PM
Heren en Dames Mod's zouden jullie misschien eens even kunnen doorpasen dat we graag een kleine correctie in de netwerk stuctuur van de Vita zouden zien?
Het zou namelijk erg prettig zijn als de netwerk test zou scannen voor UPnp want dan bestaat er voor
sommige van ons daadwerklijk een kans dat we online kunnen gamen omdat de kans dan groot is dat de
Vita een NAT2 ipv een NAT3 pakt.
![]()
![]()
op 09-06-2012 09:54 PM
op 23-10-2012 04:11 PM
Hey, ik had een vraagje over het uiterlijk van de PS Vita.
Ik zie de vita soms met een grijze ring om de richtingstoetsen en actietoetsen, en grijze joysticks ipv zwart. ik vroeg mij af of iemand een winkel / webshop weet waar ik die kan kopen.
Dit is een link naar een afbeelding...
op 23-10-2012 06:47 PM
Wolfbrother117 schreef:Hey, ik had een vraagje over het uiterlijk van de PS Vita.
Ik zie de vita soms met een grijze ring om de richtingstoetsen en actietoetsen, en grijze joysticks ipv zwart. ik vroeg mij af of iemand een winkel / webshop weet waar ik die kan kopen.
Dit is een link naar een afbeelding...
Dit heeft denk ik gewoon met de belichting in de foto te maken.
De PSVita's zijn allemaal hetzelfde.
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]