op 07-06-2012 07:34 PM
Hallo
ik heb een kpn experiabox en blijf last houden van nat 3. Mijn ps3 staat wel op nat 2 maar de vita niet.
weet iemand hou je de vita op nat 2 kan krijgen
alvast bedankt
robert
op 08-06-2012 09:22 PM
op 14-06-2012 05:47 PM
Hebben jullie het probleem met de experia box al opgelost?
Hier ook een experia box, maar nat type 2.
op 19-06-2012 08:27 PM
op 21-06-2012 06:37 PM
Voeg in je router het mac-adres van je Vita toe.
Je router pagina is 192.168.2.1
op 22-01-2013 04:26 PM
Beste Rockywoman,
Ik loop al twee weken met mn handen in het haar. Ik krijg met geen mogelijkheid de NAT van 3 naar 2, en kan dus niet online gamen met het spel Black Ops Declassified.
Ik zie dat jij probleemloos met de Experiabox en NAT 2 speelt.
Zou jij me kunnen vertellen hoe je dat hebt gedaan, of welke poorten jij forward om deze game te kunnen spelen?
Thanks alvast.
Mark
23-01-2013 08:32 AM - bewerkt 23-01-2013 08:39 AM
Lees onderstaande pagina's eens door. Op het Engelse forum is hier een uitgebreide post over gemaakt.
Hieronder staan nog de poorten die je moeten open hebben om games te kunnen spelen.
Poorten voor SCEE Games:
Poorten voor PLAYSTATION Network:
Poorten voor PLAYSTATION Vita:
PLAYSTATION 3 Remote Play (via het Internet):
Als dit niet werkt, dan kan je nog altijd proberen om je Vita in de DMZ te zetten.
24-01-2013 12:04 PM - bewerkt 24-01-2013 12:06 PM
Thanks voor je antwoord!
Ik zie hier inderdaad wel info in staan, met name andere poortnummers die ik nog niet tegen ben gekomen en dus ook nog niet had geprobeerd.
Als ik er aan toe ben, ga ik de thread lezen en mee aan de slag.
Ik ga mn bevindingen hier natuurlijk posten.
Thx Tom
Ow, ja. DMZ modus werkt sowieso NU zeker niet. Zodra ik deze in de router aanzet, kan ik direct GEEN verbinding meer maken met het PS Network... Maar misschien met andere setting weer wel.
op 25-01-2013 11:18 AM
Hey daar,
Na uren van poorten intikken etc is het nog steeds niet gelukt.
Heb zelfs alle vorige EN andere bestaande settings verwijderd, PS3 doet het nu ook niet meer.
Hier heb ik wel screenshots van, dus die stel ik zo weer in. :-)
Maar die FOKKING Vita wil maar niet fatsoenlijk NAT 2 online gamen...
Ik heb die engelse thread ook helemaal doorgelezen en echt alles geprobeerd.
Ben er nu wel redelijk klaar mee. Vind het ronduit belacheliijk dat het online gamen zo ontzettend lastig wordt gemaakt. Nu heb ik er nog een beetje verstand van maar sommige mensen hebben nog nooit een router van binnen gezien, wat moeten die dan...
Anyways...
Is er hier iemand die zo vriendelijk wil zijn, screenshots van zijn of haar router te maken, van de tabs PORT MAPPING en evt SPECIAL APPLICATIONS? Die dus wel op deze wijze gamed, Dus niet in DMZ. :-)
Weet niet of het wat uitmaakt, maar ik wil dus graag met Black Ops online op de Vita in NAT 2...
Dat zou fantastisch zijn.
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]