Reply
30 Mar 2012
Playstation Staff

FB Appen

4 Replies 93 Views Created 30-03-2012

Hmm, først virkede det og nu virker det ikke, nemlig at uploade billeder fra kameraet på Vitaen, ikke at det ikke er besværligt nok i forvejen, men det kunne da lade sige gøre, bare ikke mere - andre med det problem, har testet både via netværk og 3G samme fejl, nemlig SC_400,

//WhiteWolf der synes dert er lidt ringe

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
0 Kudos
Message 1 of 5 (93 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Re: FB Appen

Jeg havde problemer med facebook app'en tidligere, og de havde vist også fjernet den fra PS Store i en periode, men jeg har ingen problemer med den nu.
_______
A Danish Gamer
0 Kudos
Message 2 of 5 (80 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Heller ikke med at uploade billeder?

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
0 Kudos
Message 3 of 5 (79 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Jeg har kunnet finde nogen funktion hvor man kan uploade sine billeder, det ville ellers være smart hvis man kunne uploade de billeder man har taget med sin Vita.
_______
A Danish Gamer
0 Kudos
Message 4 of 5 (63 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Du skal oprette et album til billederne, derefter gå ind i det album og så kan du uploade fra Vita'en, når det altså virker - har haft det til at virke, men det er stoppet igen.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Message 5 of 5 (61 Views)