PS Vita Allmän diskussion

Reply
Accepted Solution

Kan ikke finde Treasures of Montezuma Blitz

Ifølge en artikel fra ps.blog burde man kunne få spillet Treasures of Montezuma Blitz gratis i PlayStation Store fra i går. Problemet er bare at jeg ikke kan finde det heller ikke hvis jeg søger specifikt efter navnet, det eneste jeg finder minis spillet The Treasures of Montezuma fra 2011 der koster 21,95kr.

Re: Kan ikke finde Treasures of Montezuma Blitz

Samma här, jag har letat genom den svenska PlayStation Store från både PS3:n och PSVita:n och hittar endast det gamla minis-spelet för 30kr. Det verkar bara vara skandinaviska användare som rapporterat detta problem så det kanske är någonting specifikt med just dessa Store-versioner då en hel del andra rapporterat att de kunnat spela spelet. :smileyfrustrated:

Please use plain text.

Re: Kan ikke finde Treasures of Montezuma Blitz

Det lader til at hele skandinavien er blevet overset mens flere andre lande har fået det.
Registered: ‎22-11-2011
Message 4 of 7 (287 Views)

Svar: Kan ikke finde Treasures of Montezuma Blitz

[ Edited ]

Hej!

Jag har skickat ärendet vidare för att se om Danmark, Norge & Sverige är exluderade från erbjudandet. Jag återkommer så fort jag hör något mer.

- DT

Edit: Fick precis svar. Skandinavien kan inte ta del av erbjudanted tyvärr och detta skrevs inte i bloggen av misstag. Vi ber om ursäkt för besväret.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Tak for svaret, ved du også hvorfor vi ikke er med og om spillet eventuelt kommer senere?

European_Gamer: Jeg ved godt, at jeg er en vildt dårlig DancingTurian efterligning, men her er hvad udviklerne af spillet har skrevet i deres seneste pressemeddelelse:

"For now, Treasures of Montezuma Blitz for PS Vita is available in Europe, Russia, Middle East, Australia and New Zealand.

[...]

Release dates for other geographical locations such as the United States are expected in April 2012, so make sure to stay tuned to www.alawar.com for the most up-to-date news and information! "

Så forhåbentligt kommer spillet til os i løbet af april måned :smileyhappy:

Please use plain text.

Jeg ved ikke sikker på hvor længe det har været tilgængeligt, men man kan nu downloade Treasures of Montezuma Blitz gratis fra PlayStation Store. Man kan også købe de 7 tilføjelsespakker.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News