PS Vita Allmän diskussion

Reply
Beta Tester
Keldj
Registered: ‎07-12-2007
Message 2 of 7 (143 Views)

PS Vita Roadshow

Hej

DancingTurian har plejer normalt at være den, der kommer med alle de spændende nyheder, men denne gang vil jeg også være med :xLol:

Nedenfor kan I se hvornår PlayStation Vita vises frem rundt omkring i Norge (listen er fra tirsdag den 24. januar klokken 18:00), og er taget fra PlayStation Norges facebook side. Skulle listen blive opdateret vil I til enhver tid kunne finde den nyeste liste ved at trykke her.

(Jeg ved godt, at der står, at man kan tilmelde sig og få "Reality Fighters", men det kan desværre kun lade sig gøre via facebook siden som I finder her.

Please use plain text.
Beta Tester
Keldj
Message 1 of 7 (157 Views)

PS Vita Roadshow

[ Edited ]

Hej

DancingTurian har plejer normalt at være den, der kommer med alle de spændende nyheder, men denne gang vil jeg også være med :xLol:

Nedenfor kan I se hvornår PlayStation Vita vises frem rundt omkring i Danmark (listen er fra tirsdag den 24. januar klokken 18:00), og er taget fra PlayStation Danmarks facebook side. Skulle listen blive opdateret vil I til enhver tid kunne finde den nyeste liste ved at trykke her.

Please use plain text.
MVP
European_Gamer
Registered: ‎30-06-2007
Message 4 of 7 (145 Views)

Re: PS Vita Roadshow

[ Edited ]

Jeg har opdaget en fejl... Der står 03/02 GameStop, Fisketorvet, København to gange.

Hvis man ser på de ting der står rundt om det kan man regne ud at der nok skulle have stået 04/02 det ene sted.

Message 3 of 7 (148 Views)

PS Vita Roadshow

PlayStation Sverige kommer snart at rejse Sverige tyndt for at vise PS Vita frem. I kan finde meget mere om dette event på PlayStation Sveriges facebook side.. Nedenfor har jeg indsat et billede af stederne, som det ser ud torsdag den 24. januar klokken 18:00. Jeg ved ikke om der kommer flere steder til som tiden går, men I kan altid holde jer opdateret via dette link.

ps vita sverige.jpg

Please use plain text.
MVP
AoNekoAmaru
Registered: ‎06-07-2007
Message 5 of 7 (107 Views)

[ Edited ]

Tack för tipset, var och hälsade på dem och fick pröva Uncharted: Golden Abyss och Little Deviants, riktigt kul att testa PSVita:ns olika kontrollmetoder. :smileyvery-happy:

Please use plain text.
MVP
European_Gamer
Message 6 of 7 (95 Views)

Hvilke spil prøvede du?
Message 7 of 7 (87 Views)

[ Edited ]

vita.png

Jeg var nede i GameStop i Fisketorvet kl. 12 i dag og der var ikke nogen vita så ham manden i butikken sagde at den først ville komme kl. 4 i dag så man først kunne prøve den i aften og i weekenden. Så de kan ikke hae haft helt klare aftaler med NF, PS, Sony eller hvem der afholder Vita roadshow.

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News